Om vores rivaler VII
- Inspektøren
- Gæst
-
11 år 10 måneder siden #5521
af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
3-1 ender det! Vi ses Atletico..
Emnet er blevet låst.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
11 år 10 måneder siden #5522
af FranciscoISCO
Altid Real Madrid.
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om vores rivaler VII
Sikke et spændende hold de har fået støbt sammen, Valencia. Spillere som André Gomes, Gaya og Rodrigo så spændende ud i dag og ligner alle nogle med potentiale til at kunne ende i topklubber - hvis da Valencia ikke selv ender med at blive det. Generelt virker det i hvert fald til at deres trup hænger rigtig godt sammen, omend den måske på den lange bane nok er en tand for smal?
Jeg kender ikke rigtig noget til deres træner, men hold da op han minder mig om Morpheus fra Matrix! :)
Jeg kender ikke rigtig noget til deres træner, men hold da op han minder mig om Morpheus fra Matrix! :)
Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
- Caffrey
- Gæst
-
11 år 10 måneder siden #5523
af Caffrey
Besvaret af Caffrey på emne Om vores rivaler VII
Nå. Barcelona foran 2-0 mod Vallecano. Ikke noget overraskende i det - men hvor er det dog en naiv tilgang til tingene fra Rayo...
Emnet er blevet låst.
- Zizou1981
- Gæst
-
11 år 10 måneder siden #5524
af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Om vores rivaler VII
Tre ting der irriterer mig:
Messi har genfundet sin gamle form
Neymar er blevet iskold foran mål
Barcelona laver clean sheets på stribe
Jeg er ikke i tvivl om vi godt kan slå dem,
men de ser stærke ud ift at hente point mod alle andre hold.
Emnet er blevet låst.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
11 år 10 måneder siden #5525
af raul7=kongen
Take it easy. I flere af kampene kunne Barca nemt have indkasseret mål. Mod PSG blev det også tydeligt udstillet, at defensiven ikke er på det niveau, som syv clean sheets ellers viser. Både mod Levante og Malaga er de heldige med stolpeskud og redninger på stregen. De er dog et skridt eller to foran os defensivt, omvendt synes jeg også deres svagheder er til at få øje på i den ende.
Neymar virker så småt som om han er ved at tilpasse sig Europa, men lad os nu se, når Suarez skal køres ind og modstanden bliver lidt stærkere.
Messi er lidt samme sag, det bliver interessant med omskolingen, når Suarez skal køres ind. Samtidig har han til stadighed længere perioder, hvor han falder helt ud af spillet. Jeg er ret spændt på, om man virkelig vil 'omskole' ham til 10'eren og om det måske netop igen vil gøre ham mere synlig, eller bare betyde, at han forsvinder i yderligere perioder.
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII
Zizou1981 skrev: Tre ting der irriterer mig:
Take it easy. I flere af kampene kunne Barca nemt have indkasseret mål. Mod PSG blev det også tydeligt udstillet, at defensiven ikke er på det niveau, som syv clean sheets ellers viser. Både mod Levante og Malaga er de heldige med stolpeskud og redninger på stregen. De er dog et skridt eller to foran os defensivt, omvendt synes jeg også deres svagheder er til at få øje på i den ende.
Neymar virker så småt som om han er ved at tilpasse sig Europa, men lad os nu se, når Suarez skal køres ind og modstanden bliver lidt stærkere.
Messi er lidt samme sag, det bliver interessant med omskolingen, når Suarez skal køres ind. Samtidig har han til stadighed længere perioder, hvor han falder helt ud af spillet. Jeg er ret spændt på, om man virkelig vil 'omskole' ham til 10'eren og om det måske netop igen vil gøre ham mere synlig, eller bare betyde, at han forsvinder i yderligere perioder.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB
Emnet er blevet låst.
- Zizou1981
- Gæst
-
11 år 10 måneder siden #5526
af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Om vores rivaler VII
Ja ja, de kunne da godt have lukket et enkelt eller to mål ind, men det ændrer ikke på deres defensiv er meget forbedret ift de seneste sæsoner.
Jeg tror ikke ligefrem Neymar og Messi bliver dårligere fordi Suarez kommer på holdet. De vil måske lave færre mål, da han kommer til at tage en del af chancerne. Jeg tror bestemt de holder fast i Messis nye position, som 10'er. Og det er den vej man vil arbejde med ham, også i takt med han formentlig mister noget fart de kommende år.
Jeg ser stadig os som stærkest i de indbyrdes opgør, men jeg tvivler på det er nok til at vinde la liga. Men det bliver tæt.
Jeg tror ikke ligefrem Neymar og Messi bliver dårligere fordi Suarez kommer på holdet. De vil måske lave færre mål, da han kommer til at tage en del af chancerne. Jeg tror bestemt de holder fast i Messis nye position, som 10'er. Og det er den vej man vil arbejde med ham, også i takt med han formentlig mister noget fart de kommende år.
Jeg ser stadig os som stærkest i de indbyrdes opgør, men jeg tvivler på det er nok til at vinde la liga. Men det bliver tæt.
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5527
af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Om vores rivaler VII
Der er ingen tvivl om at Barca's fronttrio med Messi, Neymar og Suarez bliver uhyggelig, men deres forsvar vil altid være til at tale med.
Emnet er blevet låst.
- Storken
- Gæst
-
11 år 10 måneder siden #5528
af Storken
Vi skal helt tilbage til 07/08 for at finde en sæson, hvor Real Madrid indkasserede færre mål end Barca i ligaen. Jeg siger ikke, at Barca forsvarer bedre end Real Madrid, men det er imponerende, at man som hold kan indkassere få mål, selvom man dybest set ikke kan forsvare. Jeg ved I vil påstå det skyldes Barcas kedelige boldtrilleri, men det fungerer jo bedre end hvad Real Madrid foretager sig defensivt.
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
Elkrimi skrev: Der er ingen tvivl om at Barca's fronttrio med Messi, Neymar og Suarez bliver uhyggelig, men deres forsvar vil altid være til at tale med.
Vi skal helt tilbage til 07/08 for at finde en sæson, hvor Real Madrid indkasserede færre mål end Barca i ligaen. Jeg siger ikke, at Barca forsvarer bedre end Real Madrid, men det er imponerende, at man som hold kan indkassere få mål, selvom man dybest set ikke kan forsvare. Jeg ved I vil påstå det skyldes Barcas kedelige boldtrilleri, men det fungerer jo bedre end hvad Real Madrid foretager sig defensivt.
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5529
af Daniel
Det ændrer ikke på Elkrimis korte konklusion: Barcelonas forsvar vil ALTID være til at tale med. Og så er det egentlig fløjtende ligegyldigt, at jeres defensiv statistik har været bedre end Real Madrids i den periode du skitserer. Pointen er den samme.
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Storken skrev:
Elkrimi skrev: Der er ingen tvivl om at Barca's fronttrio med Messi, Neymar og Suarez bliver uhyggelig, men deres forsvar vil altid være til at tale med.
Det ændrer ikke på Elkrimis korte konklusion: Barcelonas forsvar vil ALTID være til at tale med. Og så er det egentlig fløjtende ligegyldigt, at jeres defensiv statistik har været bedre end Real Madrids i den periode du skitserer. Pointen er den samme.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn
Emnet er blevet låst.
- Inspektøren
- Gæst
-
11 år 10 måneder siden #5530
af Inspektøren
Så Florentino. HENT DE GEA! Hold kæft nogle vilde redninger til sidst i deres kamp mod Everton. Derudover så tog også "bare" et straffespark i slutningen af første halvleg.
Emnet er blevet låst.
- Inspektøren
- Gæst
-
11 år 10 måneder siden #5531
af Inspektøren
1-0. Eden Hazard! Hazard tager lige 4 mand alene og så bliver han fældet af Kos i feltet og får et straffespark som han køligt og sikkert sætter ind.
Emnet er blevet låst.
11 år 10 måneder siden #5532
af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Jo mere Arsenal jeg ser, jo gladere bliver jeg for at vi ikke længere har Özil. Han spiller rædderligt, det klart svageste led i Arsenals offensiv.
Derudover er jeg egentlig også rimelig godt tilfreds med at Barca ikke har Alexis længere, og Atletico Diego Costa.
Derudover er jeg egentlig også rimelig godt tilfreds med at Barca ikke har Alexis længere, og Atletico Diego Costa.
Emnet er blevet låst.