Om vores rivaler VII
- Senyera
- Gæst
-
asp3200 skrev: Barcelona er perfekte
Barcelona filmer aldrig
Barcelona brokker sig aldrig
Barcelona skriver aldrig klage breve til Uefa
Barcelona vander altid banen korrekt
Barcelona er ikke en købeklub
osv osv osv
Kender i et domæne der hedder ironi.dk
Real Madrid har ikke spillere som filmer? Real Madrid snakker aldrig til dommeren om kendelser (og slet ikke efter kampen på pressemøderne!)? Real Madrid anker aldrig kort/udvisninger? Real Madrid har ikke usympatiske sider af sig selv?
... Men hører i mig brokke mig over at jeres klub heller ikke altid er perfekt? Nej vel?
Desuden skulle i nødigt snakke for højt om arabiske oliemænd der smider penge i klubber. I har selv Perez der har skaffet penge via forretningsforbindelser til at pumpe penge ind i klubben, og det er kun 40 år siden at i også havde diktaturstyret i Spanien til at bakke jer op - noget som i måske godt ville kunne høre mig være utilfreds med. Men det er fortid, så det er ikke relevant mere.
Hvor går grænsen egentlig for, hvor destruktiv og provokerende en adfærd man må have på dette forum, før man smides ud/får en tænkepause?
En af mine venner, her inde, har nemlig lidt vanskelligheder på dette område..
- Senyera
- Gæst
-
asp3200 skrev: Utroligt man kan være så dum at høre på.
Har du noget relevant at sige i forhold til debatten?
Senyera skrev: Forskellen er jo simpel! Barcelona gør banen BEDRE for dem selv, og modstanderen gør banen DÅRLIGERE for Barcelona. Du tror heller ikke at Mourinho - hvis han kunne - ville skifte hans egen banehalvdels græstæppe ud med noget højere hvis han kunne? Jeg tør vædde med, at hvis Mourinho havde gjort det samme havde i kaldt det for en taktisk genialitet af Mourinho - som kun Mourinho kan gøre det! Desuden havde det ikke gjort mig noget som helst, hvis PSG, Real eller hvilket som helst hold havde gjort det mod os. For modsat Real Madrid, er vi van(d)t til at banens kvalitet ikke når sit fulde potentiale når Barcelona skal spille på udebane. Det er måske meget nemmere at hidse sig op over oven på flere års fodboldundertrykkelse i form af Barca dominans, en manglende Champions League titel i over 10 år, manglende Ballon Do'r vindere, en træner der kun tænker på sine titler, manglende international anerkendelse (modsat Barca), misundelse over ikke at have noget spilkoncept, og sidst min ikke mindst: mangel på evnen til at skabe sine egne spillere.
1: Ja for dem selv og deres ene halvdel :)
2: Jeg kan ikke lide mourinho, så vil aldrig kalde det en geni streg, men i pev jo også på milans stadion mht græs.
3: Barca dominans?, fodbold undertrykkelse?. Tror vist du skal kigge lidt på historien og vende blikket lidt ud over 10 år.
4: Spilkoncept har vi og spillere producere vi fint, vi bruger dem så ikke selv. Men topspillere vil jeg sige vi laver flere af end Barcelona.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg betragtede ham egentlig som et muntert indslag, som man ikke skal bekymre sig om at tage alvorligt. På den anden side, er det jo heller ikke en type, som jeg vil komme til at savne.
Ti tak-tilkendegivelser (bare, så vil lige sikrer, at det ikke kun er dig, der har et problem med ham) til dette indlæg og han er ude ;-)
(Og husk så at fjerne dem igen i morgen, så jeg ikke får tak på den billige baggrund).
Alternativt kan de, som er irriterede over hans indlæg, anmelde det. Så kigger vi på det derfra.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Senyera
- Gæst
-
asp3200 skrev: Men topspillere vil jeg sige vi laver flere af end Barcelona.
Skal vi ikke bare gå hver til sit? Den har debat bliver bare uendelig, for lad mig sige det mildt: Der er jeg langt fra enig ;)
- Senyera
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Hvis Senyera er din ven, så behøver du ingen fjender.
Jeg betragtede ham egentlig som et muntert indslag, som man ikke skal bekymre sig om at tage alvorligt. På den anden side, er det jo heller ikke en type, som jeg vil komme til at savne.
Ti tak-tilkendegivelser (bare, så vil lige sikrer, at det ikke kun er dig, der har et problem med ham) til dette indlæg og han er ude ;-)
(Og husk så at fjerne dem igen i morgen, så jeg ikke får tak på den billige baggrund).
Alternativt kan de, som er irriterede over hans indlæg, anmelde det. Så kigger vi på det derfra.
Vil du ikke pleeease skrive hvad jeg helt nøjagtig har gjort forkert? Mener selv at jeg har sagt min mening på en pæn måde, på trods af at de fleste er uenige?
Senyera skrev:
asp3200 skrev: Barcelona er perfekte
Barcelona filmer aldrig
Barcelona brokker sig aldrig
Barcelona skriver aldrig klage breve til Uefa
Barcelona vander altid banen korrekt
Barcelona er ikke en købeklub
osv osv osv
Kender i et domæne der hedder ironi.dk
Real Madrid har ikke spillere som filmer? Real Madrid snakker aldrig til dommeren om kendelser (og slet ikke efter kampen på pressemøderne!)? Real Madrid anker aldrig kort/udvisninger? Real Madrid har ikke usympatiske sider af sig selv?
... Men hører i mig brokke mig over at jeres klub heller ikke altid er perfekt? Nej vel?
Desuden skulle i nødigt snakke for højt om arabiske oliemænd der smider penge i klubber. I har selv Perez der har skaffet penge via forretningsforbindelser til at pumpe penge ind i klubben, og det er kun 40 år siden at i også havde diktaturstyret i Spanien til at bakke jer op - noget som i måske godt ville kunne høre mig være utilfreds med. Men det er fortid, så det er ikke relevant mere.
Real madrid filmer det er korrekt, men slet ikke i den grad som i gør
Alle brokker sig, men tror da kun det er barcelona som sender officielle breve. Til grin
Alle klubber anker kort/udvisninger
Alle præsidenter er forretsningmænd, og hvis de ikke handler med rige araber eller andre måder at optimere et produkt på så er de da ignorante. Men hvis du er så meget imod madrid som by støtter op om sit hold, så synes jeg da i skal løsrive jer og spille i egen liga. Så skal i nok blive i top 10 i lang tid. Håber du kan se ironien. Barcelona vs Espanyol hver weekenden og ingen støtte mere fra Spanien.
- Senyera
- Gæst
-
asp3200 skrev:
Så det er okay at filme lidt? Og det er også okay at beskylde andre for noget forkert - man også selv gør bare knap så meget. Uanset graden er det vel usympatisk og forkert? Og når man selv gør det, kan det vel aldrig være fair at beskylde andre for at gøre det?
Senyera skrev:
asp3200 skrev: Men topspillere vil jeg sige vi laver flere af end Barcelona.
Skal vi ikke bare gå hver til sit? Den har debat bliver bare uendelig, for lad mig sige det mildt: Der er jeg langt fra enig ;)
Nope bliver ikke enig, men det kan en ultra barca fan nok heller ikke blive med en radikal madrid fan. Du er den typiske dk barca fan som ikke kan se udover egen klub og se de dårlige ting. Jeg kan heldigvis se mange dårlige ting ved madrid selvom jeg holder med dem alligvel.
Senyera skrev:
asp3200 skrev:
Så det er okay at filme lidt? Og det er også okay at beskylde andre for noget forkert - man også selv gør bare knap så meget. Uanset graden er det vel usympatisk og forkert? Og når man selv gør det, kan det vel aldrig være fair at beskylde andre for at gøre det?
Alle hold filmer og jeg hader det, ligemeget om det real eller barca. Forskellen er at i jo ligefrem tager kursus i det. Derfor der er så mange fans som ser det nu fra forskellige klubber, ja selv dommeren giver jer ikke de frispark/straffe mere. I er gennemskuet.
Jeg ved godt Di maria og andre er næsten lige så slemme, men hvis man tager 11 vs 11 så vinder i med flere længder i filmeri per spiller.