Om vores rivaler VII
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
I større eller mindre grad bevæger du dig vel på kanten af forum-reglernes 5,8 og 10. Det er du ikke ene om, men som Barcelona-fan på et Real Madrid-forum kan det virke en anelse provokerende, at du eksempelvis sammenligner Pérez med en arabisk rigmand, når der nu er gigantisk forskel og når Barcelonas situation er præcis den samme som Real Madrids, nemlig at de har en præsident valgt af medlemmerne til at varetage klubbens interesser, heriblandt at sørge for højest mulige indtægter.
Når det kommer til Real Madrid og Barcelona, ligner de to klubber jo hinanden så meget, at det stort set kun er farven på trøjerne, som er forskellig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Senyera
- Gæst
-
asp3200 skrev:
Senyera skrev:
asp3200 skrev: Men topspillere vil jeg sige vi laver flere af end Barcelona.
Skal vi ikke bare gå hver til sit? Den har debat bliver bare uendelig, for lad mig sige det mildt: Der er jeg langt fra enig ;)
Nope bliver ikke enig, men det kan en ultra barca fan nok heller ikke blive med en radikal madrid fan. Du er den typiske dk barca fan som ikke kan se udover egen klub og se de dårlige ting. Jeg kan heldigvis se mange dårlige ting ved madrid selvom jeg holder med dem alligvel.
Så når man kritisere sin egen klub - som ikke har vundet Champions League i 11 år (bemærk: 2 x galactico æraer), ikke haft en stabil træner i flere år, ikke rigtigt har haft et koncept at gå efter (læs den seneste Madridista.dk mener), har været (:datid) bagefter Barca de seneste par år (er det ikke mere) - så er man mere hellig?
- Senyera
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Senyera
I større eller mindre grad bevæger du dig vel på kanten af forum-reglernes 5,8 og 10. Det er du ikke ene om, men som Barcelona-fan på et Real Madrid-forum kan det virke en anelse provokerende, at du eksempelvis sammenligner Pérez med en arabisk rigmand, når der nu er gigantisk forskel og når Barcelonas situation er præcis den samme som Real Madrids, nemlig at de har en præsident valgt af medlemmerne til at varetage klubbens interesser, heriblandt at sørge for højest mulige indtægter.
Når det kommer til Real Madrid og Barcelona, ligner de to klubber jo hinanden så meget, at det stort set kun er farven på trøjerne, som er forskellig.
Synes bare ikke jeg provokerer personer direkte, ligesom jeg selv hele tiden får en stikpille med på vejen engang i mellem. Jeg kan godt forstå at ens rivals mening om ting kan være så ekstrem at den provokere en, men derfor burde man stadig kunne bide det i sig. Jeg synes det er lige stramt nok at jeg allerede skal smides ud, fordi at nogen unge drenge er uenige med mig.
- Storken
- Gæst
-
Faktisk, så burde det give en karantæne, og kun vande den ene banehalvdel, da det kun gavner sit eget hold. Man må jo ikke få gule kort, så hvor går grænsen egentlig så?.
Synes faktisk ikke Senyera gør noget forkert. Og slet ikke når man kan se svarene tilbage til ham.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Senyera skrev:
asp3200 skrev:
Senyera skrev:
asp3200 skrev: Men topspillere vil jeg sige vi laver flere af end Barcelona.
Skal vi ikke bare gå hver til sit? Den har debat bliver bare uendelig, for lad mig sige det mildt: Der er jeg langt fra enig ;)
Nope bliver ikke enig, men det kan en ultra barca fan nok heller ikke blive med en radikal madrid fan. Du er den typiske dk barca fan som ikke kan se udover egen klub og se de dårlige ting. Jeg kan heldigvis se mange dårlige ting ved madrid selvom jeg holder med dem alligvel.
Så når man kritisere sin egen klub - som ikke har vundet Champions League i 11 år (bemærk: 2 x galactico æraer), ikke haft en stabil træner i flere år, ikke rigtigt har haft et koncept at gå efter (læs den seneste Madridista.dk mener), har været (:datid) bagefter Barca de seneste par år (er det ikke mere) - så er man mere hellig?
Jeg kritisere fint Madrid, har jeg intet problem med.
Hvem har vundet flest CHL?
Hvem har vundet flest La Liga?
Du har ret med træner, men who cares.
Meget kan man sige om Mourinho, men han har opbygget et koncept de sidste 2 år, om så klopp eller hvem der overtager kører videre med små rettelser er meget sandsynligt. Så der synes jeg ikke du har ret.
Skal vi gå ind i den diskussion med hvem som er bag hvem, så skal vist også kigge i fortiden, men der var du nok ikke så gammel.
- Senyera
- Gæst
-
Storken skrev: Nu må lockouten gerne slutte, så vi kan få alle børnene i skole igen ;-)
Her i 3. har vi altså normalt fri kl 12 om torsdagen alligevel ;)
Og til Dios: TAK!
Storken skrev: Nu må lockouten gerne slutte, så vi kan få alle børnene i skole igen ;-)
Dejligt storken er tilbage, troede lige saynareoe eller hvad var et cover for storken:)
- Senyera
- Gæst
-
asp3200 skrev:
Dejligt storken er tilbage, troede lige saynareoe eller hvad var et cover for storken:)
Jeg ved ikke om du bevidst skriver mit navn forkert, er ordblind når du læser katalanske ord, eller har tourette tics i fingrene, men det staves S-E-N-Y-E-R-A, og hvis det hjælper med at huske det, så kan jeg afsløre at det er navnet på det katalanske flag. :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Du må jo i og for sig også gerne lægge en dæmper på. Jeg kan jo ikke med god ret smide Senyera ud og så lade dig blive..........og i virkeligheden vil jeg allerhelst bare have, at I bliver. Du kan gøre dit for at lade det ske.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Storken
- Gæst
-
asp3200 skrev: Dejligt storken er tilbage, troede lige saynareoe eller hvad var et cover for storken:)
Jeg vil desværre være langt mindre aktiv fremover. Det er kort sagt et spørgsmål om prioritering.
Så jeg må overlade min plads som Barca-ambassadør til en anden. Det kan være, at I bliver glade for Senyera, når I lige har set hinanden an :)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también