Om vores rivaler VII

11 år 8 måneder siden #5797 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Stop nu med det piveri. Valencia er sku da selv uden om det, ueffektivitet og de kunne selv have afgjort det.

Hvor mange gange har Madrid ikke scoret i overtiden mod hold og været heldige. Brok jer over Valencia.

Så gerne Barcelona smed point, men de prøvede konstant at score, det skal de da have kredit for.

Gå ind på fcbarcelona.dk og juble med der!!!
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5798 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

mælkemand skrev: @jepsera hvad er ikke rigtigt? der var lagt 3 minutter til.. den anden del overdrev jeg da sikkert i min irritation men den blev da spillet minimum 2 aflevering fra den ene side til den anden? muligvis ikke 10 sekunder men 5 sekunder tjo :-)

Der var lagt 3 minutter til og Barca tog deres hjørnespark lige netop som den tid passerede, deres opsamling gav dem en farlig chance for at slå den tilbage ind i boksen, så det virkede umiddelbart fair nok at de fik muligheden for at køre det angreb færdigt. 3 minutters tillægstid betyder jo bare at det er minimum 3 minutter. Men derfor er det stadig enormt bittert
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #5799 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

mælkemand skrev: @jepsera hvad er ikke rigtigt? der var lagt 3 minutter til.. den anden del overdrev jeg da sikkert i min irritation men den blev da spillet minimum 2 aflevering fra den ene side til den anden? muligvis ikke 10 sekunder men 5 sekunder tjo :-)

Der var lagt 3min til og bolden ligger i målet 93:05. Skulle dommeren have fløjtet af det sekund minutviseren ramte 93?
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5800 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om vores rivaler VII
Ærgerligt, men de skal nok miste point snart! De har jo ikke hold, der kan vinde 16 i stræk som visse andre har ;)

Barcelona har en tendens med at miste point til lidt mindre hold det seneste stykke tid, så vi skal bare holde dampen oppe og lade det være vores motivation, at de stadig hænger på!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5801 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

ChrillRM14 skrev: Ærgerligt, men de skal nok miste point snart! De har jo ikke hold, der kan vinde 16 i stræk som visse andre har ;)

Barcelona har en tendens med at miste point til lidt mindre hold det seneste stykke tid, så vi skal bare holde dampen oppe og lade det være vores motivation, at de stadig hænger på!

16? Med de kommende kampe vill jeg være skuffet hvis den ikke er mindst 19 om en måned ;)
Emnet er blevet låst.
  • mælkemand
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #5802 af mælkemand
Besvaret af mælkemand på emne Om vores rivaler VII
jeg giver mig venner, i har sgu ret hahaha min irritation tog overhånd :-P vi skal jo være saglige og holde os til fakta, my bad
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5803 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Kampen kunne være gået begge veje, men retfærdigheden skete fyldest. Selv som Madridista må man erkende, at Barcelona fortjente sejren, hvis man udelukkende ser på fodboldreglerne. Neymar skulle godt nok have haft et rødt kort for at nikke en skalde, men Suarez fik fejlagtigt underkendt et mål for offside. 0-1 er altså fortjent i mit hovede.

Det er satans ærgerligt at Barcelona er så dygtige (Som de har været i mange sæsoner) til de sene scoringer og så fandens ærgerligt at Valencia er så dårlige til at holde nullet, men sådan er fodbold. Den dygtige narre den mindre dygtige. Det leder mig igen til konklusionen, at det var et fortjent resultat.

Valencia spillede bedst men de scorede ikke på deres chancer, og så har man ikke fortjent point, hvis man samtidig også lukker mål ind. Så simpelt kan det skrives.

Op på hesten igen drenge. Real Madrid spiller langt bedre end Barcelona, og mon ikke vi fortsætter vores hjernedøde stime af sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, asp3200
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5804 af SR4

Kassow-Rossing skrev: Kampen kunne være gået begge veje, men retfærdigheden skete fyldest. Selv som Madridista må man erkende, at Barcelona fortjente sejren, hvis man udelukkende ser på fodboldreglerne. Neymar skulle godt nok have haft et rødt kort for at nikke en skalde, men Suarez fik fejlagtigt underkendt et mål for offside. 0-1 er altså fortjent i mit hovede.

Det er satans ærgerligt at Barcelona er så dygtige (Som de har været i mange sæsoner) til de sene scoringer og så fandens ærgerligt at Valencia er så dårlige til at holde nullet, men sådan er fodbold. Den dygtige narre den mindre dygtige. Det leder mig igen til konklusionen, at det var et fortjent resultat.

Valencia spillede bedst men de scorede ikke på deres chancer, og så har man ikke fortjent point, hvis man samtidig også lukker mål ind. Så simpelt kan det skrives.

Op på hesten igen drenge. Real Madrid spiller langt bedre end Barcelona, og mon ikke vi fortsætter vores hjernedøde stime af sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr på sejr?

Ja men du missede lige en sejr eller 2 ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5805 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Tæl efter igen ;) Der skulle gerne være 16 ;P

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5806 af SR4

Kassow-Rossing skrev: Tæl efter igen ;) Der skulle gerne være 16 ;P

Troede du talte fremtidige sejre :P
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5807 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII

Real HWL skrev:

asp3200 skrev: Stop nu med det piveri. Valencia er sku da selv uden om det, ueffektivitet og de kunne selv have afgjort det.

Hvor mange gange har Madrid ikke scoret i overtiden mod hold og været heldige. Brok jer over Valencia.

Så gerne Barcelona smed point, men de prøvede konstant at score, det skal de da have kredit for.

Gå ind på fcbarcelona.dk og juble med der!!!

Håber du har sovet godt, prøv og læs dit indlæg igennem igen og så ser du nok hvor barnligt det er.
Emnet er blevet låst.
  • guti-madrid
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #5808 af guti-madrid
Besvaret af guti-madrid på emne Om vores rivaler VII
Forstår ikke hvorfor vi diskutere frem og tilbage hvorvidt det var fortjent eller ej..
Det vi kan konstatere var, at det var sindsygt ærgeligt.. Det kunne havde været muligheden for at stikke af.
Det positive er at Barcelona, tydeligt har store problemer mod hold der bare har et vidst niveau.

Men vi skal kigge på os selv, finde tilbage til storformen for 2 uger siden. synes selv vi har problemer med koncentrationen, hvilket føre til sløsethed lavt tempo og ikke mindst personlige fejl. Kommer vi tilbage på sporet, bliver vi også mestre det er der ingen tvivl om.

Men spiller vi som mod malaga, vil vi tabe mod hold som Valencia og det er bekymrende
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum