Om vores rivaler VII
11 år 8 måneder siden #5785
af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Suarez snydt for en scoring efter 70 minutter på Mestalla ved 0-0. Min umiddelbare reaktion til målet var at jeg for op af stolen og råbte "OFFSIDE", og den blev også lynhurtigt både vinket og fløjtet, men han er faktisk overhovedet ikke i en strafbar offside...
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5786
af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII
Fuck hvor ufortjent. Men ja lads se hvor lang tid de kan klare sig alene på held..
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5787
af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII
Ad Ad Ad!!!!
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5788
af Pelle
"Maybe they hate me because I'm too good."
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Undermålerne scorer i overtidenø. Hold nu op hvor er det ulækkert og decideret ufortjent!!!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5789
af JesperA
Hvor er det dog latterligt at de får sådan et heldigt mål i overtiden
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5790
af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om vores rivaler VII
Hvor er det klamt.. Ej nej nej
Emnet er blevet låst.
- mælkemand
- Gæst
-
11 år 8 måneder siden #5791
af mælkemand
Besvaret af mælkemand på emne Om vores rivaler VII
3 minutes added.. bolden ligger i målet 95:02 og bliver godkendt efter der endda bliver spillet rundt ude foran feltet i 5-10 sekunder efter hjørnesparket... ad ad
Emnet er blevet låst.
- Inspektøren
- Gæst
-
11 år 8 måneder siden #5792
af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Ja. Suarez' mål blev som sagt fejlagtigt annuleret, så på denne måde, er det fair nok med den scoring. MEN, hold nu kæft altså. Det var på det yderste af det yderste, at de fik alle tre point med hjem og så var det fucking Busquets, der scorede! FUCK!
Off topic. Hold kæft, hvor er jeg træt af al den diving man ser i spansk fodbold. Otamendi er fucking klam. Bliv stående for helvede, i stedet for at være helt melodramatisk. Det er også derfor at mange ikke gider at se på spansk fodbold og, at tv pengene bl.a. derfor ikke er de samme som i England.
Kæft hvor er jeg træt af det her lort. Og Xavi, den pendejo. Jeg glæder mig virkelig til, at han stiller støvlerne på hylden. Magen til en hykler og overvurderede spiller, skal man længe lede efter!
Off topic. Hold kæft, hvor er jeg træt af al den diving man ser i spansk fodbold. Otamendi er fucking klam. Bliv stående for helvede, i stedet for at være helt melodramatisk. Det er også derfor at mange ikke gider at se på spansk fodbold og, at tv pengene bl.a. derfor ikke er de samme som i England.
Kæft hvor er jeg træt af det her lort. Og Xavi, den pendejo. Jeg glæder mig virkelig til, at han stiller støvlerne på hylden. Magen til en hykler og overvurderede spiller, skal man længe lede efter!
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved Inspektøren.
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5793
af JesperA
Det er ganske enkelt ikke rigtigtmælkemand skrev: 3 minutes added.. bolden ligger i målet 95:02 og bliver godkendt efter der endda bliver spillet rundt ude foran feltet i 5-10 sekunder efter hjørnesparket... ad ad
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5794
af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII
Nårh det positive er vel at Real er motivieret til hele tiden at spille som de gør!
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5795
af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Stop nu med det piveri. Valencia er sku da selv uden om det, ueffektivitet og de kunne selv have afgjort det.
Hvor mange gange har Madrid ikke scoret i overtiden mod hold og været heldige. Brok jer over Valencia.
Så gerne Barcelona smed point, men de prøvede konstant at score, det skal de da have kredit for.
Hvor mange gange har Madrid ikke scoret i overtiden mod hold og været heldige. Brok jer over Valencia.
Så gerne Barcelona smed point, men de prøvede konstant at score, det skal de da have kredit for.
Emnet er blevet låst.
- mælkemand
- Gæst
-
11 år 8 måneder siden #5796
af mælkemand
Besvaret af mælkemand på emne Om vores rivaler VII
@jepsera hvad er ikke rigtigt? der var lagt 3 minutter til.. den anden del overdrev jeg da sikkert i min irritation men den blev da spillet minimum 2 aflevering fra den ene side til den anden? muligvis ikke 10 sekunder men 5 sekunder tjo :-)
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved mælkemand. Begrundelse: uddybning
Emnet er blevet låst.