Om vores rivaler VII
11 år 8 måneder siden #5821
af Pelle
"Maybe they hate me because I'm too good."
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Barca har virkelig fået ders pres-spil til at fungere igen. Især blandt de 3 forreste. Og Messi har for alvor ramt sit top-niveau igen. Det bliver et vanvittigt spændende 2015!
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5822
af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
PSG er slet ikke ude endnu. Uafgjort er fint for dem og bartra eller pique skal nok dumme sig.
Emnet er blevet låst.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
11 år 8 måneder siden #5823
af raul7=kongen
Jeg må erkende, at jeg synes Barca er langt fra tidligere tiders niveau. Presspillet er bedre end for en måned siden, men defensiven er stadig lysår fra vores, Bayerns, Chelseas og flere andres.
Med lidt mere skarphed ville PSG have haft endnu flere end de tre kæmpe-chancer de har skabt - uden PSG på nogen måde har spillet sig ud. Det er simpelthen for nemt, at det kun kræver én aflevering på tværs, så er der en umarkeret spiller.
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII
Pelle skrev: Barca har virkelig fået ders pres-spil til at fungere igen. Især blandt de 3 forreste. Og Messi har for alvor ramt sit top-niveau igen. Det bliver et vanvittigt spændende 2015!
Jeg må erkende, at jeg synes Barca er langt fra tidligere tiders niveau. Presspillet er bedre end for en måned siden, men defensiven er stadig lysår fra vores, Bayerns, Chelseas og flere andres.
Med lidt mere skarphed ville PSG have haft endnu flere end de tre kæmpe-chancer de har skabt - uden PSG på nogen måde har spillet sig ud. Det er simpelthen for nemt, at det kun kræver én aflevering på tværs, så er der en umarkeret spiller.
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5824
af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII
Håber PSG har set hinanden dybt i øjnene i pausen. De kan sagtens få noget med hjem fra Barca i aften.
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5825
af Pelle
Enig i defensiven - den sejler heldigvis stadigvæk. Men at man kan forhindre to stjerner som Thiago Silva og David Luiz i at føre bolden frem eller slå en korrekt aflevering op igennem midten er godt nok mærkværdigt.
De er ikke på tidligere niveau - og heldigvis for det.
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
raul7=kongen skrev:
Pelle skrev: Barca har virkelig fået ders pres-spil til at fungere igen. Især blandt de 3 forreste. Og Messi har for alvor ramt sit top-niveau igen. Det bliver et vanvittigt spændende 2015!
Enig i defensiven - den sejler heldigvis stadigvæk. Men at man kan forhindre to stjerner som Thiago Silva og David Luiz i at føre bolden frem eller slå en korrekt aflevering op igennem midten er godt nok mærkværdigt.
De er ikke på tidligere niveau - og heldigvis for det.
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5826
af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
PSG er alt for uskarpe. De vil simpelthen ikke vinde ;D
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
11 år 8 måneder siden #5827
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Nå, nu frygter jeg heller ikke PSG længere. Find bare en modstander til os til den ottendedels-finale, så spiller vi 180 minutter mod dem og ser hvem vi så skal møde i kvartfinalen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
11 år 8 måneder siden #5828
af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Tænkte det samme. Manchester City er nok det eneste hold, som jeg tror kan drille. Arsenal eller Schalke, et af de to hold håber jeg vi trækker.
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5829
af SR4
er nok mere bange for Paris end City efter kampene idag
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII
Steen skrev: Tænkte det samme. Manchester City er nok det eneste hold, som jeg tror kan drille. Arsenal eller Schalke, et af de to hold håber jeg vi trækker.
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
11 år 7 måneder siden #5830
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Group runners-up: Juventus (ITA), FC Basel 1893 (SUI), Bayer 04 Leverkusen (GER), Arsenal FC (ENG), Manchester City FC (GER), Paris Saint-Germain FC (FRA), FC Schalke 04 (GER), FC Shakhtar Donetsk (UKR)
Der er sgu ikke noget, der skræmmer mig der - måske bortset fra, at jeg gerne vil slippe for en lang rejse til Ukraine. Leverkusen, Schalke eller Arsenal vil være meget, meget fint :)
Der er sgu ikke noget, der skræmmer mig der - måske bortset fra, at jeg gerne vil slippe for en lang rejse til Ukraine. Leverkusen, Schalke eller Arsenal vil være meget, meget fint :)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
11 år 7 måneder siden #5831
af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Jeg tror godt, at jeg kunne finde mig en bil, der ville køre mig til Leverkusen eller Schalke, så lad os nu - igen - ordne de tyskere en efter en!
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5832
af MMM
Så længe Blanc står i spidsen har vi intet at frygte fra PSG over to kampe. Når det brænder på vil han altid sætte dem op til at fejle.
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
SR4 skrev:
Steen skrev: Tænkte det samme. Manchester City er nok det eneste hold, som jeg tror kan drille. Arsenal eller Schalke, et af de to hold håber jeg vi trækker.
Så længe Blanc står i spidsen har vi intet at frygte fra PSG over to kampe. Når det brænder på vil han altid sætte dem op til at fejle.
Emnet er blevet låst.