Om vores rivaler VII
11 år 7 måneder siden #5833
af Daniel
Shotgun!
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Siempre Madrid skrev: Jeg tror godt, at jeg kunne finde mig en bil, der ville køre mig til Leverkusen eller Schalke, så lad os nu - igen - ordne de tyskere en efter en!
Shotgun!
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
11 år 7 måneder siden #5834
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
I det mindste er han holdt op med at bide modstanderne:
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
11 år 7 måneder siden #5835
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Årh den hat ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5836
af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Der kun et spørgsmål om sekunder, før Suarez får et rødt kort...
Jeg glæder mig allerede til et 40 minutter langt foredrag af Bartomeu - med dias-show og det hele - hvor han vil redegøre for hvor fantastisk et menneske Suarez er!:)
Jeg glæder mig allerede til et 40 minutter langt foredrag af Bartomeu - med dias-show og det hele - hvor han vil redegøre for hvor fantastisk et menneske Suarez er!:)
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
11 år 7 måneder siden #5837
af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Han skal seriøst være glad for, at Thiago Silva er en håndhændet fyr, der ikke reagerer på den slags.
Som Madrid-fans skal vi være glade for, at han ikke gjorde det på Pepe, for så var det endte med rødt kort til portugiseren og en svært-tilskadekommende tandsæts-exhibitionist.
Som Madrid-fans skal vi være glade for, at han ikke gjorde det på Pepe, for så var det endte med rødt kort til portugiseren og en svært-tilskadekommende tandsæts-exhibitionist.
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5838
af BBB
Suarez ville brække benet på Pepes balls of steel. Det virker unfair, men ikke usandsynligt, at Pepe får rødt for sådan et sammenstød.
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII
DarioGomez skrev: Han skal seriøst være glad for, at Thiago Silva er en håndhændet fyr, der ikke reagerer på den slags.
Suarez ville brække benet på Pepes balls of steel. Det virker unfair, men ikke usandsynligt, at Pepe får rødt for sådan et sammenstød.
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5839
af Sahinovic
Florentino Pérez
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
Hahaha, Messi kan sgu tage en Ballon D'or som bedst klædt i år, og jeg vil slet ikke komme ind på Pique.
as.com/videos/2014/12/11/portada/1418322671_707350.html
as.com/videos/2014/12/11/portada/1418322671_707350.html
Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
- Inspektøren
- Gæst
-
11 år 7 måneder siden #5840
af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Größtes Fußball-Talent der Welt (15) trainiert bei Bayern
Kilde: www.bild.de/sport/fussball/martin-oedega...t-38953200.bild.html
Forhåbentlig behøver det ikke en oversættelse og I kan vel selv regne ud, hvem det der er tale om.
Han har efterhånden fået samme hype, som Neymar, inden han endelig besluttede sig for at tage skiftet til Catalonien.
Men under alle omstændigheder bliver det da spændende at se, hvem der i sidste ende ender med ham og om han lever op til de store forventninger der er til ham, eller ender med at blive et oppustet Youtube talent.
Kilde: www.bild.de/sport/fussball/martin-oedega...t-38953200.bild.html
Forhåbentlig behøver det ikke en oversættelse og I kan vel selv regne ud, hvem det der er tale om.
Han har efterhånden fået samme hype, som Neymar, inden han endelig besluttede sig for at tage skiftet til Catalonien.
Men under alle omstændigheder bliver det da spændende at se, hvem der i sidste ende ender med ham og om han lever op til de store forventninger der er til ham, eller ender med at blive et oppustet Youtube talent.
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5841
af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om vores rivaler VII
Kan du ikke bare oversætte det? Også det spanske i en anden tråd. Vi er trods alt på et dansk forum :)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
- Inspektøren
- Gæst
-
11 år 7 måneder siden #5842
af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Haha Barcelona! Jeg håber fandme, at Getafe kan holde den. Nu er der ikke lang tid tilbage
Edit: FUCK EN LORTE DOMMER! Han fløjter kampen af i en situation, hvor en Getafe spiller var alene med Bravo. Kæft en nar!
Edit: FUCK EN LORTE DOMMER! Han fløjter kampen af i en situation, hvor en Getafe spiller var alene med Bravo. Kæft en nar!
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Inspektøren.
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5843
af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
GRANDE GETAFE!
I øvrigt er det ret vildt, at Suarez endnu ikke har scoret i ligaen...
I øvrigt er det ret vildt, at Suarez endnu ikke har scoret i ligaen...
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
11 år 7 måneder siden #5844
af Siempre fiel
Ta dog og klap hesten - såvel Barcas ene forsvarsspiller som keeper stopper begge op, da kampen er fløjtet af og begge ku ha tacklet Alvaro. Prøv nu at få en anelse kvalitet i de briller altså! Du taler som om du er en hysterisk teenager der vræler op om årtiets skandale.
Besvaret af Siempre fiel på emne Om vores rivaler VII
Inspektøren skrev: Haha Barcelona! Jeg håber fandme, at Getafe kan holde den. Nu er der ikke lang tid tilbage
Ta dog og klap hesten - såvel Barcas ene forsvarsspiller som keeper stopper begge op, da kampen er fløjtet af og begge ku ha tacklet Alvaro. Prøv nu at få en anelse kvalitet i de briller altså! Du taler som om du er en hysterisk teenager der vræler op om årtiets skandale.
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Siempre fiel.
Emnet er blevet låst.