Om vores rivaler VII
asp3200 skrev:
Real HWL skrev:
asp3200 skrev: Stop nu med det piveri. Valencia er sku da selv uden om det, ueffektivitet og de kunne selv have afgjort det.
Hvor mange gange har Madrid ikke scoret i overtiden mod hold og været heldige. Brok jer over Valencia.
Så gerne Barcelona smed point, men de prøvede konstant at score, det skal de da have kredit for.
Gå ind på fcbarcelona.dk og juble med der!!!
Håber du har sovet godt, prøv og læs dit indlæg igennem igen og så ser du nok hvor barnligt det er.
Jeg har sovet dejligt tak, hvad med dig? Er du kommet ned på jorden igen efter Barcas overtidsscoring? ;)
guti-madrid skrev: Forstår ikke hvorfor vi diskutere frem og tilbage hvorvidt det var fortjent eller ej..
Det vi kan konstatere var, at det var sindsygt ærgeligt.. Det kunne havde været muligheden for at stikke af.
Det positive er at Barcelona, tydeligt har store problemer mod hold der bare har et vidst niveau.
Men vi skal kigge på os selv, finde tilbage til storformen for 2 uger siden. synes selv vi har problemer med koncentrationen, hvilket føre til sløsethed lavt tempo og ikke mindst personlige fejl. Kommer vi tilbage på sporet, bliver vi også mestre det er der ingen tvivl om.
Men spiller vi som mod malaga, vil vi tabe mod hold som Valencia og det er bekymrende
Jeg er helt enig med dig angående at det ikke giver mening at bruge tid på dem - jeg så naturligvis gerne, at vi havde været foran med 5 eller 6 point, men sådan skulle det ikke gå, og så må vi bare glæde os over, at vi trods alt er det bedste hold i Spanien. Hvis de andre hold ikke vil/kan finde ud af at give os en hjælpende hånd, så klare vi den bare selv med en sejr d. 22. marts ;)
Jeg tror ikke, at du skal være så bekymret over, at vi ikke har spillet klasse fodbold i de sidste par kampe - Kampen mod Basel var tæt på ligegyldig for os, og det ved spillerne godt, og så slapper de lidt af efter en hård periode, hvor der er blevet leveret på et super niveau! Kampen mod Malaga blev nok spillet lidt på samme måde, selvom den var langt vigtigere, men så kan vi glæde os over at selv i en kamp, hvor spillet var langt fra topniveau, vandt vi og var klart dominerende i det meste af kampen!
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Hvad angår Barcelona, er det tydeligt, at Neymar, Messi og Suarez bare ikke fungerer sammen. De mangler en Benzema. Set i bakspejlet har jeg dog stadig et ambivalent forhold til manden. Jeg tror han ville fungere bedre på vores hold, hvor der ikke er en primadonna som Messi. En ting er sikkert - en stor angriber vil sjældent fungere i Barcelona.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Real HWL skrev:
asp3200 skrev:
Real HWL skrev:
asp3200 skrev: Stop nu med det piveri. Valencia er sku da selv uden om det, ueffektivitet og de kunne selv have afgjort det.
Hvor mange gange har Madrid ikke scoret i overtiden mod hold og været heldige. Brok jer over Valencia.
Så gerne Barcelona smed point, men de prøvede konstant at score, det skal de da have kredit for.
Håber du har sovet godt, prøv og læs dit indlæg igennem igen og så ser du nok hvor barnligt det er.
Jeg har sovet dejligt tak, hvad med dig? Er du kommet ned på jorden igen efter Barcas overtidsscoring? ;)
Har altid været nede på jorden, tuder bare ikke som brugere fra bold eller indkast. Er sku trættende at høre på. Skriv dog noget sagligt end ad ad ad ad ad hvor ulækkert osv osv, sku en børnehave ligesom fcbarcelona.dk
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
asp3200 skrev:
Real HWL skrev:
asp3200 skrev:
Real HWL skrev:
Har altid været nede på jorden, tuder bare ikke som brugere fra bold eller indkast. Er sku trættende at høre på. Skriv dog noget sagligt end ad ad ad ad ad hvor ulækkert osv osv, sku en børnehave ligesom fcbarcelona.dk
Jeg tror, at det er passende, at I kører resten privat. Jeg er sikker på, at jeg taler på et stort flertals vegne, når jeg siger at jeres diskussion er nået ud i ligegyldigheden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
www.thesportbible.com/articles/pictures-...orters-are-not-happy
MatiasP skrev: Jeg ved at dette måske ikke er den mest troværdige side, og aner faktisk hellere ikke om det er joke eller noget som helst? Synes dog det ville sætte vores 'Kors' og 'stadion navns ændring' noget i perspektiv hvis det er sandt:
www.thesportbible.com/articles/pictures-...orters-are-not-happy
Det virker som en fuldstændig ligegyldig nyhed.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Inspektøren
- Gæst
-
www.marca.com/2014/12/07/futbol/1adivision/1417957694.html
Så skal det fandme også gå den anden vej, hvorfor FC Barcelona også bør anklages for negative tilråb mod den spanske centralmagt og Ronaldo.
Regler er regler.
Edit: ......
Jeg er her stadig XOXO