Om vores rivaler VII

11 år 7 måneder siden #5857 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Personen Xavi hader jeg, men respekt for hans karriere har jeg sgu. Den lakker mod enden nu, men Xavi er blandt de bedste midtbanespillere nogenside, og hans boldevner og blik for spillet var unikke. Den mand har evnerne til at styre en midtbane med to kegler ved siden af sig.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5858 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Xavi har været en fantastisk spiller, og på nogen områder den bedste.

Men det skal også med, at han har spillet for et hold hvor man har udnyttet hans kompetencer 100 %, og samtidig forskånet ham for at måtte udstille sine mangler. Nogen komplet atlet er han jo f.eks. ikke.

Lad os kalde ham en perfekt tiki-taka-spiller, som fungerer godt på boldbesiddende og tempoforladte hold:-)
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #5859 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII

BBB skrev:

Inspektøren skrev:

Dios skrev:

Inspektøren skrev: Hvad ser folk i øvrigt i Xavi Hernandez. Jeg forstår simpelthen ikke al den kredit, som han har modtaget igennem sin karriere. Personligt synes jeg, at han er vanvittigt overvurderet. Han er fysisk meget meget meget svag, løber langsomt, arbejder ikke hårdt og bidrager, over en hel kamp, med intet konstruktivt, rent offensivt. At han i 2010 var nomineret til FIFA Ballon D'or, er jo fuldstændigt sygt.

Hvad synes I?

At du tager fuldstændig fejl!

And this is the part where you elaborate....

Har du set ham der Kroos, som vi har på vores hold? Han er god på samme måde, som Xavi var det. Mister sjældent bolden, distribuerer det flot rundt osv.

Hov, makker. Du glemte, at jeg skrev, at Xavi ikke bidrager med konstruktivt, rent offensivt, det meste af en kamp.

Kroos, er god til at lave de lange diagonale afleveringer og i det hele taget afleveringer, der er rettet fremad. Xavi derimod. Ja, de fleste af hans afleveringer, er rettet mod hans eget mål og ved mange situationer, hvor Barcelona har mulighed for at slå en kontra, så vælger Xavi, hvis ikke altid så 9/10 gange at holde på bolden og trække tempoet ud af Barcelonas spil. Barca kunne have udnyttet, at deres modstander var i ubalance, men pga. Xavis boldbesiddelses-besættelse, så når modstanderen at få alle mand med tilbage til deres eget fælt, hvorfor Messi og co. skal starte helt forfra og finde en anden måde, hvor på de kan spille sig igennem.

Og modsat Xavi, så arbejder Kroos rent faktisk hårdt. Han giver hvad han kan defensivt og så er han også stærkere fysisk. Det mener jeg aldrig, at Xavi givet/gjort.

Desuden vil jeg også vove den påstand, at Mourinho, Klopp, Bielsa og Simeone allesammen ville være enige i mine betragtninger. Kig på de nævnte trænere og så kig på de karakteristiske træk ved de spillere, de har købt gennem tiden. Jeg kan love jer for, at ingen af de her trænere ville købe Xavi. Både den nuværende Xavi og den yngre Xavi.
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5860 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev:

BBB skrev:

Inspektøren skrev:

Dios skrev:

Inspektøren skrev: Hvad ser folk i øvrigt i Xavi Hernandez. Jeg forstår simpelthen ikke al den kredit, som han har modtaget igennem sin karriere. Personligt synes jeg, at han er vanvittigt overvurderet. Han er fysisk meget meget meget svag, løber langsomt, arbejder ikke hårdt og bidrager, over en hel kamp, med intet konstruktivt, rent offensivt. At han i 2010 var nomineret til FIFA Ballon D'or, er jo fuldstændigt sygt.

Hvad synes I?

At du tager fuldstændig fejl!

And this is the part where you elaborate....

Har du set ham der Kroos, som vi har på vores hold? Han er god på samme måde, som Xavi var det. Mister sjældent bolden, distribuerer det flot rundt osv.

Hov, makker. Du glemte, at jeg skrev, at Xavi ikke bidrager med konstruktivt, rent offensivt, det meste af en kamp.

Kroos, er god til at lave de lange diagonale afleveringer og i det hele taget afleveringer, der er rettet fremad. Xavi derimod. Ja, de fleste af hans afleveringer, er rettet mod hans eget mål og ved mange situationer, hvor Barcelona har mulighed for at slå en kontra, så vælger Xavi, hvis ikke altid så 9/10 gange at holde på bolden og trække tempoet ud af Barcelonas spil. Barca kunne have udnyttet, at deres modstander var i ubalance, men pga. Xavis boldbesiddelses-besættelse, så når modstanderen at få alle mand med tilbage til deres eget fælt, hvorfor Messi og co. skal starte helt forfra og finde en anden måde, hvor på de kan spille sig igennem.

Og modsat Xavi, så arbejder Kroos rent faktisk hårdt. Han giver hvad han kan defensivt og så er han også stærkere fysisk. Det mener jeg aldrig, at Xavi givet/gjort.

Desuden vil jeg også vove den påstand, at Mourinho, Klopp, Bielsa og Simeone allesammen ville være enige i mine betragtninger. Kig på de nævnte trænere og så kig på de karakteristiske træk ved de spillere, de har købt gennem tiden. Jeg kan love jer for, at ingen af de her trænere ville købe Xavi. Både den nuværende Xavi og den yngre Xavi.

Hvis jeg ignorerede det, så betyder det nok, at du har taget fejl ;-)
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5861 af Madridista hasta la muerte
Der er i hvert fald ingen tvivl om, at du ikke er skarp i aften, inspektør.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #5862 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Manchester United kan lige så godt forberede sig på et stort bud på De Gea fra Madrid. Hold kæft, hvor spiller han bare fantastisk.

Verdens tre bedste målmænd i øjeblikket:
1. Neuer
2. De Gea
3. Courtois
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5863 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Villarreal<3 mmh mmmh mmmmmh. Feeeed weekend:D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, ZizouMo, madrid2000
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5864 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Villarreal foran med 1-0 ude mod Alt.Madrid!

Kun 2 minutter + ekstra tid tilbage.

7 point efter os!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5865 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Tak til Denis og co.:)

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5866 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Tak til den gule ubåd! Lækker fodboldweekend :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5867 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Det kunne ikke være bedre!

Vi slutter af med et brag af en weekend, på alle måder:)

Timingen er også fin ift. en lille La Liga-pause; for nogle af vores profiler har vist lidt fysiske/mentale træthedstegn de seneste 2-3 kampe... Her tænker jeg især på Kroos, Ronaldo og Benzema. Men efter et VM og en kort juleferie, er de nok helt tip-top igen;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn, Pelle
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5868 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Valladolid - La Masía 7-0 ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum