Om vores rivaler VII

11 år 7 måneder siden #5845 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII
hahahha med held for dommeren får Barca lige skrabet et point sammen :D
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5846 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Den kan godt være at Ronaldo havde fortjent karakteren 1 for sin præstation igår - og alle hans mål i øvrigt kunne være scoret af min mormor på 83.

Men lur mig om man som Barcelona-fan ikke kunne ønske sig, at man i dag havde haft en angriber, som kunne have scoret sådan et mål her - i en besværlig udekamp hvor pointtab truede......(?):

Hvem der dog bare havde sådan en spiller på sit hold;)
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, JimmyBroe, FranciscoISCO
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #5847 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII

Siempre fiel skrev:

Inspektøren skrev: Haha Barcelona! Jeg håber fandme, at Getafe kan holde den. Nu er der ikke lang tid tilbage

Edit: FUCK EN LORTE DOMMER! Han fløjter kampen af i en situation, hvor en Getafe spiller var alene med Bravo. Kæft en nar!

Ta dog og klap hesten - såvel Barcas ene forsvarsspiller som keeper stopper begge op, da kampen er fløjtet af og begge ku ha tacklet Alvaro. Prøv nu at få en anelse kvalitet i de briller altså! Du taler som om du er en hysterisk teenager der vræler op om årtiets skandale.

Jeg undskylder gerne for brugen af kraftudtryk, men når det så er sagt, så mener jeg godt, at man kan tillade sig at snakke om en skandale. Måske ikke årtiets skandale, men en skandale, i hvert fald.
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #5848 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII

Siempre fiel skrev:

Inspektøren skrev: Haha Barcelona! Jeg håber fandme, at Getafe kan holde den. Nu er der ikke lang tid tilbage

Edit: FUCK EN LORTE DOMMER! Han fløjter kampen af i en situation, hvor en Getafe spiller var alene med Bravo. Kæft en nar!

Ta dog og klap hesten - såvel Barcas ene forsvarsspiller som keeper stopper begge op, da kampen er fløjtet af og begge ku ha tacklet Alvaro. Prøv nu at få en anelse kvalitet i de briller altså! Du taler som om du er en hysterisk teenager der vræler op om årtiets skandale.

Skulle vi nu ikke behandle hinanden pænt i stedet for disse personangreb :)
Gå efter bolden i stedet for manden.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #5849 af Inspektøren
Men hold nu kæft, hvor er det bare tilfredsstillende. Det er jo et fantastisk resultat. Det var vidst lige en adventsgave der ankom en dag for tidligt.
Emnet er blevet låst.
  • JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #5850 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Om vores rivaler VII

Først og fremmest er det dejligt at rivalerne taber point :)

Inspektøren, ja det er korrekt, at han fløjter kampen af i en situation, som kunne have være en mål chance. Nu har jeg viaplay, og spolet frem og tilbage. Der var trods alt to Barcelona spillere ved siden af ham, og den ene har han lige passeret(men spilleren kunne nok godt indhente ham igen), og den anden stopper sit løb, da han høre fløjten fra dommeren, som er en 50/50 chance. Der var en mulighed for Getafe, men ikke en decideret alene mod målmanden chance. Medmindre han er hurtig som Ronaldo ;)
Det kan diskuteres om dommeren var dårlig, men Barcelona blev snydt for et straffespark som var klokkeklart. Derefter var der også en episode med Alves som havde hånd/arm på bolden i feltet, som ikke var ligeså tydeligt og nok mere uforsætligt.
Men alt i alt, var det en god dag for Real Madrid. Barcelona mistede terræn, Hobbitten scorede ikke, og vi kunne nyde det. God weekend! :)
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5851 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII
Skulle vi frygte Athletico mere nu? ;)
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5852 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev: Den kan godt være at Ronaldo havde fortjent karakteren 1 for sin præstation igår - og alle hans mål i øvrigt kunne være scoret af min mormor på 83.

Men lur mig om man som Barcelona-fan ikke kunne ønske sig, at man i dag havde haft en angriber, som kunne have scoret sådan et mål her - i en besværlig udekamp hvor pointtab truede......(?):

Hvem der dog bare havde sådan en spiller på sit hold;)

Du rammer helt ved siden af!

Barcelona vil hellere spille 0-0 end at score nemme mål.

Selv hvis de fik tilkendt straffespark, så vil Messi sparke ved siden af, for sådanne nemme mål gider han simpelthen ikke score. Kun spektakulær!
Det gælder også de andre Barca angriber. Hvis Suarez ville score nemme mål, så havde han allerede score 25 mål i ligaen, men nej; han vil have hans første mål skal være spektakulær. Han har mange gange prøvet, at saksesparke, når modstanderen har haft hjørnespark fordi han ville score med saksespark fra egen banehalvdel. Det er kun fordi han har været uheldig, at det ikke er lykkedes endnu.

Neymar nægter også at score, medmindre han laver mindst 1 tunnel på samtlige modstanderens spiller og måske 3-4 af egne før han vil prøve at sætte den ind.

Hvis Barca ville lave nemme mål, så havde de vundet 0-16 idag, men det gider de ikke nede i Katalunien.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #5853 af Inspektøren
Hvad ser folk i øvrigt i Xavi Hernandez. Jeg forstår simpelthen ikke al den kredit, som han har modtaget igennem sin karriere. Personligt synes jeg, at han er vanvittigt overvurderet. Han er fysisk meget meget meget svag, løber langsomt, arbejder ikke hårdt og bidrager, over en hel kamp, med intet konstruktivt, rent offensivt. At han i 2010 var nomineret til FIFA Ballon D'or, er jo fuldstændigt sygt.

Hvad synes I?
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5854 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev: Hvad ser folk i øvrigt i Xavi Hernandez. Jeg forstår simpelthen ikke al den kredit, som han har modtaget igennem sin karriere. Personligt synes jeg, at han er vanvittigt overvurderet. Han er fysisk meget meget meget svag, løber langsomt, arbejder ikke hårdt og bidrager, over en hel kamp, med intet konstruktivt, rent offensivt. At han i 2010 var nomineret til FIFA Ballon D'or, er jo fuldstændigt sygt.

Hvad synes I?

At du tager fuldstændig fejl!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, raul7=kongen, asp3200, Real HWL, Steen, Raul7-2880, BBB, MMM
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #5855 af Inspektøren

Dios skrev:

Inspektøren skrev: Hvad ser folk i øvrigt i Xavi Hernandez. Jeg forstår simpelthen ikke al den kredit, som han har modtaget igennem sin karriere. Personligt synes jeg, at han er vanvittigt overvurderet. Han er fysisk meget meget meget svag, løber langsomt, arbejder ikke hårdt og bidrager, over en hel kamp, med intet konstruktivt, rent offensivt. At han i 2010 var nomineret til FIFA Ballon D'or, er jo fuldstændigt sygt.

Hvad synes I?

And this is the part where you elaborate....
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5856 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev:

Dios skrev:

Hvad synes I?

And this is the part where you elaborate....

Har du set ham der Kroos, som vi har på vores hold? Han er god på samme måde, som Xavi var det. Mister sjældent bolden, distribuerer det flot rundt osv.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum