Om vores rivaler VII
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Synes godt nok at det er pinligt at stemme på Ramos som nr. 2. Ja, han lavede nogle afgørende mål men selv Pepe overstrålede ham i år 2014.madrid2000 skrev:
SR4 skrev: indkast.dk/index.php?nyhed=125116
Idioten slår til igen. Sjovere end nogensinde før :D
Så er det godt, at Casillias er Spaniens anfør.
Sådan stemmer han:
1.Ronaldo
2.Ramos
3.Neuer/Toni
- Brylle
- Gæst
-
Tja. Offensive præstationer vægter i mine øjne højere end at indgå i den defensive enhed, når vi snakker om de, der skiller sig ud og sikrer titler. Her har Ramos delvist sikret to, og det bør vægte meget højt :)Raul7-2880 skrev:
Synes godt nok at det er pinligt at stemme på Ramos som nr. 2. Ja, han lavede nogle afgørende mål men selv Pepe overstrålede ham i år 2014.madrid2000 skrev:
Sådan stemmer han:
1.Ronaldo
2.Ramos
3.Neuer/Toni
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev:
Sådan stemmer han:
1.Ronaldo
2.Ramos
3.Neuer/Toni
Nu skal vi lige tage den med ro. Inden Spaniens elendige VM, så snakkede man om Ramos som Balon d' Orr Kandidat, så god var han sidste sæson.
Men nok om det. Ramos får ingen stemmer, da Casillias skal stemme på en af de tre tilbageværende kandidater, er det ikke sådan?
madrid2000 skrev:
Raul7-2880 skrev:
Sådan stemmer han:
1.Ronaldo
2.Ramos
3.Neuer/Toni
Nu skal vi lige tage den med ro. Inden Spaniens elendige VM, så snakkede man om Ramos som Balon d' Orr Kandidat, så god var han sidste sæson.
Men nok om det. Ramos får ingen stemmer, da Casillias skal stemme på en af de tre tilbageværende kandidater, er det ikke sådan?
Spillerne har allerede stemt og top 3 er fundet. Der bliver ikke nogen genåbning af stemmerne.
Iker stemmer, som de fleste gør - nemlig på vennerne og holdkammeraterne. Og den eneste grund til Neuer er med er fordi han vandt en VM-tittel på baggrund af en holdpræstation og fordi han turde løbe ud af feltet lidt oftere end hvad man ser fra målmandens side af. Ellers havde han ikke nogle mindeværdige redninger på niveau med hvad Iker kom med i 2010.
Ramos spillede i det mindste en vigtig rolle, da CL blev vundet. Og endda med offensive kvaliteter som defensiv spiller. Er det ikke det man går så meget op i ang Neuer?
Siger slet ikke Ramos skal vinde ballon d'or men det havde ikke været mindre pinligt at han fik Neuer's plads.
raul7=kongen skrev:
Jeg hørte ham ikke klage over, at Messi fik prisen i 2010........ ;)
Altså dengang var VM ligegyldig. Men i år scorede han mod mægtige Nigeria, Iran og Bosnien. Så det er ligemeget med alle de argumenter du kan komme med ;)
Jeg er her stadig XOXO
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
JimmyBroe skrev: Så er der altså julefrokost-stilhed på drengen:D #Familie #Hygge #Rafle #Dårligmave #pææsædru
Haha, disse fodbold-pauser er jo den rene tortur!
Der er så tomt herinde, at dette bør kaste et ekko af sig: HAAALLOO.
#Glædeligjul#Godtnytår
Altid Real Madrid.
Hverken Mandzukic eller Torres er i nærheden af det niveau, som Diego Costa har.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Hvis Torres kommer igang igen med sin karriere kan det nok kun være i Ath.Madrid, omgivet af hele sin familie og venner, så det skal man tage med i skiftet. Men man kan også sige at hvis han ikke slå igennem her, så gør han det ingen steder.
Ath.Madrid som klub vil fremover være en stor trussel mod os i ligaen. Nok endnu mere end Barcelona, forudser jeg i denne sæson.
Jeg tror bare ikke på, at det sker. Han har været elendig i en sindssyg lang periode - kan ikke huske hvornår han sidst spillede godt i Chelsea-trøjen. Han er om nogen synonymet med en afdanket fodboldspiller, hvis du spørger mig (og det gør du jo ;-))
Jeg er dog fuldstændig uenig i din betragtning omkring Barca vs. Atlético. Atlético har et godt greb på os i de her sæsoner. Det mister de igen, det er jeg slet ikke i tvivl om. Barca er derimod en rollercoaster, som i øjeblikket er dybt begravet i dalen. Klubben er dog så stor, at de - desværre - nok skal få genskabt styrken og blive den direkte konkurrent til os om mesterskabet. Som jeg også har skrevet tidligere, bliver det dog aldrig et Barca hold med fordums styrke, vi får at se. Det skal vi nok bare være glade for.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Vist har han været langt under niveau i..........ja, jeg kan ikke en gang huske, hvornår han sidst spillede en god kamp, men han er et stort navn og trods alt både Europamester og Verdensmester med Spanien, så det vil give en masse Morbo i de spanske kampe.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Inspektøren
- Gæst
-
La Liga har uden tvivl godt af Torres' tilbagekomst.
Og til dem, der afskriver Los Rojiblancos næsten halvleges igennem La Liga: Har I overhovedet fulgt Atletico i denne sæson?
Så I hvordan de sluttede året af med stil ved at kværne Los Leones med 1-4 på San Mamés, efter ha' været bagud? Griezmann scorede blandt andet hattrick i den kamp. Det er langt fra alle, der kan tage så stor en sejr på Bilbaos hjemmebane.
Inden sæsonen gik igang, afskrev jeg dem selv, indrømmer jeg gerne. Årsagen var hovedsageligt, at jeg synes de erstatninger som de hentede ind for Courtois, Luis og Costa ikke var i nærheden af de tre nuværende Chelsea spillere. Der må jeg sgu sige, at jeg har taget fejl. Moya har virkelig leveret varen, især da de mødte os på Bernabeu i ligaen. Siqueira er ikke lige så god som Luis, men han kan sine defensive pligter, hvilket er det vigtigste for en back der skal indgå i El Cholos system. Mandžukić har scoret 14 mål i 22 kampe indtil videre for sin nye klub, hvilket jeg synes er mere end godkendt. Især taget i betragtningen, at han er kommet til en ny klub med et helt andet system, end det han spillede under tidligere hos Guardiola og så skulle han også tilvænne sig en ny liga, hvilket i sig selv kan være en stor udfordring.
Griezmann-Mandžukić-Turan
Raul Garcia-Gabi-Koke
Siqueira-Miranda-Godin-Juanfran
Moya
Træner: Diego Simeone
Jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor denne startopstilling med Simone på sidelinjen, ikke skulle kunne gå hele vejen i enten La Liga, Champions League eller begge dele for den sags skyld.