Om vores rivaler VII
Raul7-2880 skrev:
madrid2000 skrev: Hvis i mangler underholdning, så kan jeg varmt anbefale kamptråden på fcbarcelona.dk
Først morer de sig over vores nederlag, men så taber de hahaha.
Genial godnatlæsning!:
www.fcbarcelona.dk/debat/viewtopic.php?f=20&t=5026&start=285
Av av, hvor er jeg glad for at være en del af Madridista.dk :D
Florentino Pérez
Holdet vinder 22(?) kampe i streg, og ligger sig i spidsen af ligaen. Derefter taber man én kamp,, med et mål, på udebane mod Valencia; og så skal spillerne pludselig grilles?!:)
M_linding skrev: Så var det altså heller ikke værre.... For helved!:)
Holdet vinder 22(?) kampe i streg, og ligger sig i spidsen af ligaen. Derefter taber man én kamp,, med et mål, på udebane mod Valencia; og så skal spillerne pludselig grilles?!:)
Bales skyld det hele ;)!!!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
DarioGomez skrev: Og Jimmys! Han må bære en del af ansvaret med sin uduelige optimisme på chatten i går ... ;0)
Så skulle han have en rusker.........men det får han nok også af Brylle ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Siempre Madrid skrev:
DarioGomez skrev: Og Jimmys! Han må bære en del af ansvaret med sin uduelige optimisme på chatten i går ... ;0)
Det skulle i hvert fald ikke være første gang, det skete ;0)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
Siempre Madrid skrev:
Det skulle i hvert fald ikke være første gang, det skete ;0)
Haha hold da kæft altså. I er da nogen skrækkelige mennesker;)
Hvis jeg var jer ville jeg holde lidt igen med charmen drenge. Mig og hele chat-crewet er ved at være godt træt af jer og jeres smarte kommentarer.
Brylle, Pelle, BBB, Anes, Kiwes, Rasmus75 og Jimmybroe som deres leder. Er alle nogle hårdenegle med ben i næsen. Vi er et fasttømret hold, som styrer chatten med hård hånd, Dariodreng, du er bare en outsider når du rammer chatten. Nææh du, det er ikke sådan lige til at blive en del af den hårde kerne.
Driller i én af os, driller i os alle sammen.
Så pas i bare på....
Hah'! Jeg har det pis' sjovt jo:D
Jeg er her stadig XOXO
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Inspektøren
- Gæst
-
www.marca.com/2015/01/05/futbol/equipos/...lona/1420471357.html
Så er de alligevel ikke så dumme, som man ellers regnede med efter alle de indkøb og udtaleser som de har været ude med på det seneste. Hold kæft, hvor har det også bare sejlet for ham.
Fremragende målmand i sin tid, knap som fremragende sportsdirektør; host Vermaelen, Douglas, Song, Mathieu, Suarez for Sanchez, forstærker kun på positioner, hvor man i forevejen har masser af kvalitet i stedet for de steder, hvor man mangler mm host.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Inspektøren skrev: El Barcelona rescinde el contrato de Zubizarreta
www.marca.com/2015/01/05/futbol/equipos/...lona/1420471357.html
Så er de alligevel ikke så dumme, som man ellers regnede med efter alle de indkøb og udtaleser som de har været ude med på det seneste. Hold kæft, hvor har det også bare sejlet for ham.
Fremragende målmand i sin tid, knap som fremragende sportsdirektør; host Vermaelen, Douglas, Song, Mathieu, Suarez for Sanchez, forstærker kun på positioner, hvor man i forevejen har masser af kvalitet i stedet for de steder, hvor man mangler mm host.
Han bad jo selv om at komme væk efter sin lille sviner til Bartomeu.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Burde Ancelotti så lade dem starte ude ligesom Lucho gjorde eller er det bare en kæmpe taktisk brøler? En del af mig kan sagtens se ideen i det, men det lyder til, at det er de færreste Barca-fans, der kan :-)
Synd med Zubi, gad godt han havde siddet på den post lidt længere, så galehuset kunne fortsætte!
EDIT: Og Puyol har valgt at gå selv! Hold da fest - nu sker der ting og sager!
"Maybe they hate me because I'm too good."