Om vores rivaler VII
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pelle skrev: Der er virkelig gang i den inde på fcbarcelona.dk. Mere end der plejer at være, synes jeg. Der er særligt Lucho, der står for skud. Men hvad tænker i? Hvis vi havde en vigtig udekamp, og Ronaldo og Benzema var blevet bevilliget lidt længere ferie end de andre, kommer tilbage, men lider af jetlag.
Burde Ancelotti så lade dem starte ude ligesom Lucho gjorde eller er det bare en kæmpe taktisk brøler? En del af mig kan sagtens se ideen i det, men det lyder til, at det er de færreste Barca-fans, der kan :-)
Synd med Zubi, gad godt han havde siddet på den post lidt længere, så galehuset kunne fortsætte!
EDIT: Og Puyol har valgt at gå selv! Hold da fest - nu sker der ting og sager!
Det lyder som om, at Barcelona er blevet overrasket over, at der var kamp søndag, siden at man har ladet Messi og Neymar holde ferie ind til fredag.
Eller også har man bare malet sig selv op i et hjørne, hvor man er nødt til at lade Neymar lave så meget marketing-arbejde som overhovedet muligt, så man kan forsvare, at hans far er historiens tredjedyreste Barcelona-spiller.
Med Messi er det velkendte "problemer". Når Messi siger "Giv mig mere i løn", så giver de ham mere i løn. Når Messi siger "Giv mig ekstra ferie", så giver de ham ekstra ferie og når han siger "Jeg gider ikke deltage i den åbne trænings-session til glæde for børn og unge", så opfinder klubben undskyldningen om maveproblemer for at dække over ham.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg har virkelig en ide om, at det er Messi der styrer alt på det hold - inkl. omklædningsrummet. Han må være vanvittig svær at have med at gøre, hvis han ikke får sin vilje. Og mon ikke han gerne ville være startet inde i går.
Det bliver hvert fald spændende at følge - især fordi man snakker om en fyring til Lucho som det næste.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Inspektøren
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev: Der er virkelig gang i den inde på fcbarcelona.dk. Mere end der plejer at være, synes jeg. Der er særligt Lucho, der står for skud. Men hvad tænker i? Hvis vi havde en vigtig udekamp, og Ronaldo og Benzema var blevet bevilliget lidt længere ferie end de andre, kommer tilbage, men lider af jetlag.
Burde Ancelotti så lade dem starte ude ligesom Lucho gjorde eller er det bare en kæmpe taktisk brøler? En del af mig kan sagtens se ideen i det, men det lyder til, at det er de færreste Barca-fans, der kan :-)
Synd med Zubi, gad godt han havde siddet på den post lidt længere, så galehuset kunne fortsætte!
EDIT: Og Puyol har valgt at gå selv! Hold da fest - nu sker der ting og sager!
Det lyder som om, at Barcelona er blevet overrasket over, at der var kamp søndag, siden at man har ladet Messi og Neymar holde ferie ind til fredag.
Eller også har man bare malet sig selv op i et hjørne, hvor man er nødt til at lade Neymar lave så meget marketing-arbejde som overhovedet muligt, så man kan forsvare, at hans far er historiens tredjedyreste Barcelona-spiller.
Med Messi er det velkendte "problemer". Når Messi siger "Giv mig mere i løn", så giver de ham mere i løn. Når Messi siger "Giv mig ekstra ferie", så giver de ham ekstra ferie og når han siger "Jeg gider ikke deltage i den åbne trænings-session til glæde for børn og unge", så opfinder klubben undskyldningen om maveproblemer for at dække over ham.
Nu er sagen jo den, at der er Copa America til sommer og det med den begrundelse, at man har valgt give Messi, Alves og Neymar ekstra ferie, selvom Javier Mascherano også har været aktiv i denne sæson og og skal ligeledes som Messi, til Copa America, ikke har fået forlænget sin ferie ligesom Suarez. Sidstnævnte har dog ikke spillet mange kampe i denne sæson. Det var dog dumt, især fordi vi tabte og det kunne de ha' udnyttet. Dårligt for dem, godt for os.
Med hensyn til det sidste du skriver, så er der fandme ikke stor forskel på ham og vores hellige Cristiano. Jeg glemmer aldrig tidligt i sæson 12/13, hvor vi fik en elendig start på sæson, hvor Ronaldo sagde "Jeg er trist". Se det var ulækkert. Han skulle ha' håndterede det bag lukkede døre i stedet for starte rygter med PSG og United. Men når det kommer til penge og magt i klubben, så er der stort set ingen forskel mellem de to boldkunstner. Prøv at se hvor meget Carlo forguder Ronaldo efter hver kamp. I skulle ha', hvordan Carlo gik ud til Ronaldo efter finalen i Marokko for at trøste ham, da han ikke scorede et mål. Det blev også debatteret heftigt i de spanske fora.
Det er også grunden til at jeg foretrækker José Mourinho som træner foran mange andre. Han kan sagtens håndtere stjerner som Messi og Ronaldo. De ville aldrig få lige så meget magt, hvis de havde Mourinho som træner. Både når det kommer til indkøb, men også når det kommer til spilletid. Under Mourinho er det Mourinho der bestemmer, hvilket desuden også er på sin plads, da han er manageren og dermed bossen over holdet. Præsidentens job består af det adminstrative. Præsidenten er den der driver klubben, mens manageren er den, der styrer holdet.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Mener du, at Ancelotti ikke har styr på truppen, for det er essensen, jeg får ud af ovenstående kommentar ...??!?!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Inspektøren
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Inspektøren - skal lige forstå dig ret.
Mener du, at Ancelotti ikke har styr på truppen, for det er essensen, jeg får ud af ovenstående kommentar ...??!?!
Der er ro i klubben. Ingen tvivl om det og Ancelotti har også okay styr på truppen. Men der var sommerens transfervindue, hvor Di Maria blev solgt og Jamés blev hentet ind og der tog Peréz en beslutningen, som Ancelotti tydeligvis ikke var med inde over. Og som jeg også nævner, så synes jeg, at Ronaldo nogle gange fremstår som den med bukserne på i forholdet mellem ham og Carlo. Nogle gange, så ved manageren bedre, desværre kan det til tider godt virke som om, at Ancelotti ikke har nosserne, som der skal til, for at foretage et upopulært valg men rigtigt valg, nemlig at bænke Ronaldo. Ingen tvivl om, at når Ronaldo er på toppen, så er han vores bedste spiller. Ingen tvivl om det. Men der har altså været flere kampe, hvor han ikke har været på toppen, og der mener jeg godt, at man kunne bænke ham, så vi kan få en frisk Jesé ind eller Bale på venstre kanten. Jeg taler bl.a. om kampen i går. Og det er altså bare lige kort, så Ronaldo igen kan vise, hvor god en spiller han rent faktisk er, når han er på toppen.
Edit. José Mourinho sagde det også i et interview, et stykke tid siden, om hans tid i Madrid, hvor han også sagde, Ronaldo til tider godt kan føle, at han ved bedre end manageren, selvom manageren altså hed Mourinho dengang ( Bare rolig, han omtalte sig ikke i 3. person ental :D)
- Inspektøren
- Gæst
-
www.marca.com/2015/01/05/futbol/equipos/...lona/1420484192.html
Messi følger Chelsea, Courtois og Luis på Instagram.
Messi til Chelsea er lige rykket mange lysår frem.
Derudover dukkede han jo ikke op til den åbne træning og han er angiveligt uvenner med Enrique og hans gode ven, Puyol har sagt op.
Jeg tror, at han forlader den synkende skude.
Og Chelsea kan godt købe Messi og så stadig holde sig inden for FFP reglementet. Hvis han koster 250 mio. euro, så skal de sælge og ikke købe andre end ham hele 2015.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
DarioGomez skrev: Han følger i øvrigt også Manchester City
Hvem vil han lege med? Agüero eller Cesc´s kone?
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men lidt underligt han følger de to klubber, meeeen at gøre det til bevis for et skifte væk er nok i overkanten.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Man må dog give Messi at han forstår at iscenesætte sig selv og udnytte situationen maksimalt.
Men hvor er jeg dog glad for at han aldrig nogensinde bliver en del af Real Madrid.
- Inspektøren
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Vel bare Agüero og Cesc?
Men lidt underligt han følger de to klubber, meeeen at gøre det til bevis for et skifte væk er nok i overkanten.
Jeg prøvede ikke at bevise, at han med garanti skifter til Chelsea, da der er en masse ting der skal forløbe rigtigt, hvis dette skifte skal falde på plads.
Til gengæld må du give mig ret i, det er lidt røg. Og hvor der er røg er der ofte ild. Han er tilsyneladende uvenner med Enrique og hans gode ven Puyol har forladt klubben. Og så er Messis kone gode venner med Cescs ditto.
Derudover er Adidas jo sponsor for Chelsea og last time I checked, så er Adidas også sponsor for Messi, hvorfor der er $$$ grunde til, at Adidas ville medvirke til at finansiere dette skifte.
Men lad os nu se.