Om vores rivaler VII

11 år 7 måneder siden #5965 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Har på fornemmelsen at barcelona taber hjemme mod atl madrid hvor spillerne viser deres side, så ryger Enrique.

Nogen der ved hvem som spares fra atl madrid imorgen, de må da satse mere på den kamp mod Barcelona.
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5966 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev: Naturligvis er Messi en gevinst, det kan ikke være anderledes. Spørgsmålet er nok mere, om det isoleret set har været en gevinst at hente Suarez til flokken. Det er nok mere der, at æslet ligger begravet.

Og så tror jeg, at vi som fans har en tendens til at overse nogle meget vigtige aspekter omkring det her med klubskifter og så videre, for naturligvis er klubbens potentiale, titelchancer og så videre aldeles vigtige, men samtidig tænker jeg helt personligt også, at beliggenheden tæller meget.

For det må trods alt være lettere for en klub som Chelsea at lokke en profil (fx Messi) til London fremfor at få en spiller til Nordengland. London, Paris og Rom har bare nogle fordele som de færreste andre byer kan prale af. Hvorfor tror I fx også, at The Beckhams havnede i lige netop LA?
Ret beset kan man vel heller ikke udelukke det aspekt, at Messis kone gerne vil opleve en anden by, og London kunne være belejligt, når du blandt andet Cesc' kone også er der. De skulle være gode venner, mener jeg at vide?

Det handler jo nok ikke så meget om lønchecken som om mulighederne i dagligdagen.

Men alligevel nægter jeg at tro på, at Messi bliver solgt. Det er SLET ingen, der tør ... udgangen bliver sgu nok, at man fyrer træneren.

PS Må Barcelona hente en ny træner, når nu de har en transfer-karantæne?

Ja, transfer-karantænen gælder kun spillere, men de må dog gerne hente deres udlejede spillere tilbage. Det vil dog nok ikke bringe dem langt.

Song på hans gode dage kan af og til overgå Arbeloa ;)
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5967 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Hvad med evighedstalentet Dellefrø?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5968 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Hvad med evighedstalentet Dellefrø?

Han tumler rundt i Sevilla.........og gør han ikke det sammen med Rafinha? De kan vist begge hentes tilbage.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5969 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev: Hvad med evighedstalentet Dellefrø?

Han tumler rundt i Sevilla.........og gør han ikke det sammen med Rafinha? De kan vist begge hentes tilbage.

6 starter og 4 indskiftninger i La Liga, 1 mål og 3 assists.

Rafinha er i Barcelona efter udlejning til Celta i sidste sæson. På trods af Enriques rotationssystem er det blot blevet til én start.

Det er Denis Suarez som også er i Sevilla. Han har bidt sig noget mere fast med 11 starter og set glimrende ud i de kampe jeg har set med dem.
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved raul7=kongen.
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5970 af Siempre Madrid
Nå, så har The Special One (Chelsea) angiveligt kontaktet Lionel Messis far for at høre om det ikke er nu, at London kalder.

Sport bringer i øvrigt en meget god artikel (desværre kun i spansk udgave) om bruddet mellem Luis Enrique og Lionel Messi. Det tegner til en kamp uden vinder!

www.sport.es/es/noticias/barca/verdadera...luis-enrique-3832318

Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5971 af DarioGomez
Det værste ved Sports artikler er vel, at de kommer på et sprog, man forstår - jeg vil gerne have, at deres og EMD's notitser for fremtiden udkommer på Urdu og/eller Esperanto

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5972 af Siempre Madrid

DarioGomez skrev: Det værste ved Sports artikler er vel, at de kommer på et sprog, man forstår - jeg vil gerne have, at deres og EMD's notitser for fremtiden udkommer på Urdu og/eller Esperanto

Det bemærkelsesværdige ved denne artikel er, at det ikke fremstår som den spanske centralmagts skyld........der er noget helt galt!!!

Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5973 af Siempre Madrid
Og fra AS - igen på spansk. Fra LEs pressemøde tidligere i dag:

futbol.as.com/futbol/2015/01/07/primera/1420635646_532801.html

Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5974 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Så er der pæsidentrokade i tosseland:D

www.goal.com/en/news/12/spain/2015/01/07...in-2015?ICID=HP_BN_2

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5975 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev: Så er der pæsidentrokade i tosseland:D

www.goal.com/en/news/12/spain/2015/01/07...in-2015?ICID=HP_BN_2

Det er da godt nok også vildt så meget drama der har været i den klub på det sidste, og selvom man som Madridista kan sidde og gnide sig i hænderne over det hele og fryde sig over at de ikke er oppe på en pedestal mere, kan man ikke se bort fra at det vil gøre alle godt at få renset godt igennem i toppen.
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5976 af DarioGomez
De har helt sikkert brug for en stærk mand, for Bartomeu er jo om muligt lige så uduelig som klubben som helhed.

Men omvendt så er det fandeme også hysterisk morsomt, at Barcelona-fans åbenbart jubler over tilbagekomsten af en præsident, der kæmpede med mistillidsvotum, resignation af otte ud af 17 bestyrelsesmedlemmer og en hel del sportslig fiasko. Nå ja, og så var der lige sagen med Echevarria.

Det er mig en kende sølle - men det vidner vel blot om, hvor skidt tingene rent faktisk ser ud i Catalonien lige pt.

Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum