Om vores rivaler VII

11 år 7 måneder siden #5977 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Cani udlånt til Atleti sæsonen ud: cadenaser.com/ser/2015/01/07/deportes/1420650712_089935.html Interessant.
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5978 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Hold op hvor er jeg træt af det! Håber virkelig ikke Laporta kommer retur, for det kan da kun styrke Barca.
Men hvor er det sindssygt at den lille dværg har så meget magt! Jeg har aldrig oplevet nogen spiller være større end træneren, præsidenten og selve klubben. Han må være den eneste fodboldspiller, der kan gå direkte fra en aktiv karriere og så ind på præsident-posten i den latterlige og dobbeltmoralske tosseanstalt!

Og farvel til Enrique - manden er færdig, når Messi og hans tro væbnere har talt. Sørgeligt!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5979 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Ro på. Laporta er givetvist dygtig, men han kan stadig ikke handle til sommer, så på kort sigt nytter det jo hat og briller?
- Så med mindre han selv overtager trænerposten, så kan jo ikke gøre meget ved spillet på banen på kort sigt...

For jeg vil vove at påstå, at spillerne på det her Barcelona-hold for hovedpartens vedkommende har deres bedste år bag sig, og det kan ingen træner ændre på, heldigvis, Barcelona kommer jo både i år og næste år til at lide under deres børne-indkøbs-politik.

Jeg er med på, at han skaber ro på bagsmækken - og måske kan lukke ned for noget af den nuværende kritik, men at definere ham som en person, der skabte ro i klubben i sin tid er en lodret løgn. :)

PS: Du har helt ret ift. Messis magt over klubben, det er sygeligt, og udtryk for en syg tendens, men omvendt så tror jeg sgu ikke på den sang om, at hans 'like' af Chelseas, Felipe Luis' og Courtois' Instagram-profiler har tippet vægten og fremprovokeret præsidentvalg og eventuel træningfyring. Det nægter jeg at tro på, jeg tror stadig på, at han vil væk.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved DarioGomez.
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5980 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Kan ikke helt se, hvor definerer ham som en person, der skaber ro i klubben? ;-) Der er dog ingen tvivl om, at Laporta har styr på det sportslige - det kan ingen tage fra ham. At han så gjorde klubben dybt forgældet og fatter bjelle af økonomi, det er en anden sag.

Jeg nægter at tro på, at Messi vil væk - selv om det kunne være sjovt at se ham blive testet i PL. Messi har fået det nøjagtig, som han ville nu. Og mon ikke han endnu engang får lov at være medbestemmende omkring en ny træner, som han var med Tata. Det er simpelthen så bizart :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5981 af DarioGomez
Det kan falde begge veje med ham.

Rent sportsligt bliver Barcelona utvivlsomt bedre med ham på banen, men udenfor grønsværen er han jo ikke ligefrem den spiller, der skaber mest ro.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5982 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

MMM skrev: Cani udlånt til Atleti sæsonen ud: cadenaser.com/ser/2015/01/07/deportes/1420650712_089935.html Interessant.

Det er godt set af Simeone. Cani er en fin backup til de mange kampe der venter her i den sidste halvdel af sæsonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5983 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Lidt gode pointer omkring Messi:

Lionel Messi never closer to making Barcelona exit, says Guillem Balague

“He has never been as close as this to leaving,” said Balague. “That doesn’t mean he is going to leave.

“What I mean is that it’s a possibility that has not only entered his mind – Barcelona were thinking of selling him about six, seven months ago.

“All that has been a possibility and still is a possibility – of course there are clubs that approached Messi’s family to see if they would be willing to go, especially from the Premier League.

“There are not many clubs that could fork out about £400million, which would be his buyout clause and his wages – PSG and Real Madrid, some say Chelsea but I’m not sure, certainly Manchester City – but the fact he’s never been this close to leaving doesn’t mean he will leave.”

“Lots of questions about Messi and Chelsea. Good luck to Chelsea if they want to try. Fair enough. Not convinced, yet, that Messi wants to leave.

For Chelsea, to buy Messi against Barça's will, would cost €200m. Plus VAT. How to square that with FFP seems an interesting challenge.

Messi is notably unhappy with current coach, way team plays, lack of trophy prospects, board. This is clear. Within his right IF he wants to go.

Speculate all you want about Messi to Chelsea, but who'd be brave enough at Barça to be the man who sold him? Player would need to force it.”

- Graham Hunter (Twitter)

Den sidste: “Player would need to force it.”, er nok meget rammende.

... og for at citere Gabriele Marcotti: “No one wants to be known as the president who sacrificed Lionel Messi to keep Luis Enrique.
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5984 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev: Lidt gode pointer omkring Messi:

Lionel Messi never closer to making Barcelona exit, says Guillem Balague

“He has never been as close as this to leaving,” said Balague. “That doesn’t mean he is going to leave.

“What I mean is that it’s a possibility that has not only entered his mind – Barcelona were thinking of selling him about six, seven months ago.

“All that has been a possibility and still is a possibility – of course there are clubs that approached Messi’s family to see if they would be willing to go, especially from the Premier League.

“There are not many clubs that could fork out about £400million, which would be his buyout clause and his wages – PSG and Real Madrid, some say Chelsea but I’m not sure, certainly Manchester City – but the fact he’s never been this close to leaving doesn’t mean he will leave.”

“Lots of questions about Messi and Chelsea. Good luck to Chelsea if they want to try. Fair enough. Not convinced, yet, that Messi wants to leave.

For Chelsea, to buy Messi against Barça's will, would cost €200m. Plus VAT. How to square that with FFP seems an interesting challenge.

Messi is notably unhappy with current coach, way team plays, lack of trophy prospects, board. This is clear. Within his right IF he wants to go.

Speculate all you want about Messi to Chelsea, but who'd be brave enough at Barça to be the man who sold him? Player would need to force it.”

- Graham Hunter (Twitter)

Den sidste: “Player would need to force it.”, er nok meget rammende.

... og for at citere Gabriele Marcotti: “No one wants to be known as the president who sacrificed Lionel Messi to keep Luis Enrique.

Hvorfor skulle han ikke på et tidspunkt selv ønske at presse et skifte igennem. Det er ikke mange måneder siden, at han sagde:

- Jeg ville gerne blive i Barcelona i resten af min karriere, men tingene går ikke altid som man ønsker sig.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5985 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Nå, nu skal der være valg i Barca.

Marca skriver at der tilsyneladende er fire kandidater til den noget tvivlsomme trone i Catalonien. Men som der er tradition for i bl.a. Real Madrid og Barcelona, så er det, at gå til valg, nærmest et synonym med en lovning på en større stjernes tilkomst. Der er så bare lige det ved netop Barcelona, at de ikke må købe noget som helst et års tid endnu.

Hvad vil deres triumfkort være? Jeg er med på, at de ikke kun vinder et valg på en stor signing. Men hvad går de til præsidentvalg på.? Er det kun økonomiske ændringer, visioner eller noget helt tredje.

Artiklen fra Marca: www.marca.com/en/2015/01/07/en/football/...lona/1420654846.html

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved JimmyBroe.
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5986 af DarioGomez
De er sgu da nødt til at genvælge ham geniet her, han har jo tydeligvis lært det vigtigste ord i hele det catalonske sprog:

- Vores nye sportsdirektør bliver en, som allerede er i klubben eller har været i klubben. Vi vil have en med Barca-DNA. Vi vil offentliggøre vores nye sportsdirektør i løbet af få dage, siger Bartomeu.

(Fra bold.dk)

Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5987 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Valgløfte i Barcelona: Ingen kategori 5 skandaler, i hele 2015 og 16!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid
Emnet er blevet låst.
11 år 7 måneder siden #5988 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev: Hvad vil deres triumfkort være? Jeg er med på, at de ikke kun vinder et valg på en stor signing. Men hvad går de til præsidentvalg på.? Er det kun økonomiske ændringer, visioner eller noget helt tredje.

Træner, La Masia, sportsdirektør (Puyis telefon ringer helt sikkert og det gør Mochis i Sevilla også), Cruyff. Men trænernavnet bliver det helt store valgemne og med lidt held underminerer det Lucho yderligere sæsonen ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum