Om vores rivaler VII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: Humorist eller idiot?
futbol.as.com/futbol/2015/01/30/primera/1422609983_003190.html
Ovenpå Storkens ydmygende afsløring i går aftes, så har I altså allerede nu besluttede jer for målrettet at tiltrække flere spanske læsere?? ;)
Altid Real Madrid.
Inspektøren skrev:
Pelle skrev: Så fordi manden er god til at tage armbøjninger, så er han stadig blandt eliten som 37-årig? Sorry, men det er alligevel det tyndeste argument, jeg længe har hørt.
Nu var det ikke fordi, at jeg ville vise, at han et særlig god, til at tage armbøjninger men derimod for at lave en sammenligning med hans holdkammarater fra 21-25 år, der, bedømt ud fra videoen, ser ud til at være i lang dårligere form end CR7.
Men hva så med denne artikel, Pelle: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...asse-for-sig/5420422
Den er da med til at underbygge mit argument for, at Ronaldo holder lang tid endnu, og så er den er oven i købet på dansk :)
Normalt trækker jeg mig fra diskussioner, når man bare ikke føler, der er mere at debattere om. Men den her bliver jeg simpelthen rent principielt nødt til at kommentere videre på.
At du viser en video, hvor Ronaldo laver armbøjninger og derefter linker til en kommentar fra eb.dk, som skulle underbygge din teori om, at Ronaldo holder sig på toppen i 7 år endnu, er altså så dum, at det grænser til det bizarre.
Ronaldo er en fantastisk fodboldspiller med en unik fysik. Men sidste sæson døjede han med sit knæ, som holdt ham ude i nogle måneder. I denne sæson har han også åbenlyse problemer, da han fysisk slet ikke er, hvor han skal være. Han kommer naturligvis tilbage, men det bliver aldrig den sameme Ronaldo som tidligere, hvorfor han ganske givet også har lagt spil om. At du - på trods af nedadgående fysik - mener, at han kan holde sig, til han er 37 år, kan jeg slet ikke forholde mig til. Jeg har endnu ikke set skyggen af incitament for denne påstand.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
FranciscoISCO skrev:
Ovenpå Storkens ydmygende afsløring i går aftes, så har I altså allerede nu besluttede jer for målrettet at tiltrække flere spanske læsere?? ;)
Naturligvis ;0)
Men dog - kort fortalt - Arda fejrede sin fødselsdag med en kage, der havde en støvle på. Meget apropos hele virakken omkring episoden i kampen mod Barcelona.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev:
FranciscoISCO skrev:
Naturligvis ;0)
Men dog - kort fortalt - Arda fejrede sin fødselsdag med en kage, der havde en støvle på. Meget apropos hele virakken omkring episoden i kampen mod Barcelona.
Ahhhh, det kunne jeg da egentlig også have set på billedet, nu du siger det, men tak for oversættelsen ;)
Jeg siger idiot. Helt klart. Det er stadig alt, alt for tidligt, at lave spøg med denne, i forvejen, idiotiske episode.
Altid Real Madrid.
- Inspektøren
- Gæst
-
Wolfsburg vs. Bayern 4 -1
Dejligt at se, at Bayern endelig kan få noget konkurrence i, den ellers ikke jævnbyrdige Bundesliga, for både denne sæson -og sidste sæson. Og modsat Borussia Dortmund, så har Wolfsburg faktisk en masse penge bag deres ryg; Volkswagen, den største bilproducent i Europa, er ejeren.
Guardiolas manager-evner blev endnu engang også udstillet. Han har endnu ikke lært, at man også skal huske at tilpasse sig modstanderens taktik. Mourinho, derimod, har forlængst lært det. Det samme gælder for den sags skyld også Diego Simeone. El Cholo har sagt, at årsagen til, at Atletico stiller sig så langt tilbage mod Real Madrid og Barcelona er fordi, at de to giganter simpelthen har bedre spillere, mand for mand, hvorfor det let kan ende med 5-0, 4-1 osv. hvis de står for højt fremme på banen og på den måde prøver at tage kampen op. Lige da han ankom til La Liga, så tabte han skam også 4-0 og 5-0 til de spanske giganter, men efter 1-2 sejren på Bernabeu i Copa del Rey finalen i 2013, så fandt han endelig en formel til at slå de to giganter, hvilket var ved at tilpasse sig modstanderens taktik. Og man må da sige, at det har virket hidtil, siden. Han slog også Chelsea og Mourinho på Stamford Bridge med 1-3 i semi-finalen i Champions League, sidste sæson.
- Raúl 7
- Gæst
-
Inspektøren skrev: Ahhhhhhhhhhhhhhhh
Dejligt at se, at Bayern endelig kan få noget konkurrence i, den ellers ikke jævnbyrdige Bundesliga, for både denne sæson -og sidste sæson. Og modsat Borussia Dortmund, så har Wolfsburg faktisk en masse penge bag deres ryg; Volkswagen, den største bilproducent i Europa, er ejeren.
Guardiolas manager-evner blev endnu engang også udstillet. Han har endnu ikke lært, at man også skal huske at tilpasse sig modstanderens taktik. Mourinho, derimod, har forlængst lært det. Det samme gælder for den sags skyld også Diego Simeone. El Cholo har sagt, at årsagen til, at Atletico stiller sig så langt tilbage mod Real Madrid og Barcelona er fordi, at de to giganter simpelthen har bedre spillere, mand for mand, hvorfor det let kan ende med 5-0, 4-1 osv. hvis de står for højt fremme på banen og på den måde prøver at tage kampen op. Lige da han ankom til La Liga, så tabte han skam også 4-0 og 5-0 til de spanske giganter, men efter 1-2 sejren på Bernabeu i Copa del Rey finalen i 2013, så fandt han endelig en formel til at slå de to giganter, hvilket var ved at tilpasse sig modstanderens taktik. Og man må da sige, at det har virket hidtil, siden. Han slog også Chelsea og Mourinho på Stamford Bridge med 1-3 i semi-finalen i Champions League, sidste sæson.
Hvad dælen ævler du om? Skal Bayern spille på modstanderens præmisser i alle kampe i Bundesligaen? Nogle gange taber man kampe og det sker vist nok for alle hold. Den kære Mourinho's Chelsea har lige tabt 5-3 til Tottenham og 4-2 til Watford. Man kan ikke indstille sig på modstanderens spil i hver kamp. Det kan spillerne simpelthen ikke nå at lære.
- Inspektøren
- Gæst
-
Raúl 7 skrev:
Hvad dælen ævler du om? Skal Bayern spille på modstanderens præmisser i alle kampe i Bundesligaen? Nogle gange taber man kampe og det sker vist nok for alle hold. Den kære Mourinho's Chelsea har lige tabt 5-3 til Tottenham og 4-2 til Watford. Man kan ikke indstille sig på modstanderens spil i hver kamp. Det kan spillerne simpelthen ikke nå at lære.
Humorist eller idiot?
For det første. Hvor henne i mit indlæg nævner jeg, at Guardiola skal spille på modstanderens præmisser, og så oven i købet i alle kampe?
Mourinho tabte desuden til Bradford City og ikke Watford, hvilket jo egentlig bare er værre, men det er en helt anden diskussion.
Dernæst, så er Wolfspurg ikke repræsentativ for alle hold i Bundesligaen, men derimod for det hold der ligger nr. 2 i ligaen og dermed tættest på Bayern München i kampen om die Meisterschaft. Dermed er det også en selvfølgelighed, at man tilpasser sig modstanderens taktik, når vi har med netop det hold der kan yde den hårdeste modstand. Og bare fordi man tilpasser sig modstanderen, så betyder det ikke nødvendigvis, at man spiller på modstanderens præmisser. Det er noget værre nonsens.
Ligesom man skal huske at køre, når man kører i bil, så skal man også huske at læse, når man læser.
Inspektøren skrev:
Raúl 7 skrev:
Humorist eller idiot?
For det første. Hvor henne i mit indlæg nævner jeg, at Guardiola skal spille på modstanderens præmisser, og så oven i købet i alle kampe?
Mourinho tabte desuden til Bradford City og ikke Watford, hvilket jo egentlig bare er værre, men det er en helt anden diskussion.
Dernæst, så er Wolfspurg ikke repræsentativ for alle hold i Bundesligaen, men derimod for det hold der ligger nr. 2 i ligaen og dermed tættest på Bayern München i kampen om die Meisterschaft. Dermed er det også en selvfølgelighed, at man tilpasser sig modstanderens taktik, når vi har med netop det hold der kan yde den hårdeste modstand. Og bare fordi man tilpasser sig modstanderen, så betyder det ikke nødvendigvis, at man spiller på modstanderens præmisser. Det er noget værre nonsens.
Ligesom man skal huske at køre, når man kører i bil, så skal man også huske at læse, når man læser.
Ro på hvorfor så aggresiv
- Inspektøren
- Gæst
-
Messi, baja de la sesión con permiso
www.marca.com/2015/02/02/futbol/equipos/...lona/1422876266.html
"(...) El futbolista argentino ha causado baja en la sesión, según ha informado el club azulgrana, por motivos personales." Hvad end det vil sige, så er det da spændende taget i betragtningen, at det er transfervinduets sidste dag. Måske Chelsea alligevel hiver en kanin op.. Eller Bayern München... Eller Florentino Perez.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Tror nu ikke, at Lionel Messi er på vej væk. Skattesagen eller mere maveonde er nok mere sandsynligt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Inspektøren skrev: Øhhhhh
Messi, baja de la sesión con permiso
www.marca.com/2015/02/02/futbol/equipos/...lona/1422876266.html
"(...) El futbolista argentino ha causado baja en la sesión, según ha informado el club azulgrana, por motivos personales." Hvad end det vil sige, så er det da spændende taget i betragtningen, at det er transfervinduets sidste dag. Måske Chelsea alligevel hiver en kanin op.. Eller Bayern München... Eller Florentino Perez.
Er det efterhånden for meget at bede om, at man stopper med at lave indlæg på spansk, medmindre man oversætter for de 9,5/10 herinde, der ikke forstår sproget.
Selv om det et dejligt for jer, der kan, så virker det en lille smule arrogant, at man til stadighed skal læse spanske gloser uden en almindelig, dansk oversættelse. Stram venligst op.
"Maybe they hate me because I'm too good."