Om vores rivaler VII

11 år 1 måned siden #6577 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev: Sevilla fører 1-0 efter 45 minutter mod Fiorentina.

Kunne være fremragende med hele 5 spanske mandskaber i Champions League til næste sæson.

Det er ikke muligt. 4.pladsen vil sikkert blive frataget pladsen på samme måde som når et hold fra CL får pladsen, hvis de ikke får top 4 placering som vi så det med Chelsea.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6578 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
4. pladsen vil ikke blive frataget.

www.telegraph.co.uk/sport/football/compe...eague-from-2015.html

Hvis Sevilla vinder Europa League, vil La Liga få fem deltage ved næste års Champions League lodtrækning. Det kan undre nogle af artiklen tager udgangspunkt i den liga med mindst chance for at få fem deltagere..

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6579 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII

Kassow-Rossing skrev: 4. pladsen vil ikke blive frataget.

Hvis Sevilla vinder Europa League, vil La Liga få fem deltage ved næste års Champions League lodtrækning. Det kan undre nogle af artiklen tager udgangspunkt i den liga med mindst chance for at få fem deltagere..

Haha specielt ret komisk, når netop Tottenham blev skilt ad af Fiorentina.

Men fantastisk, hvis Valencia også kommer med. Alle 5 hold har også virkeligt højt niveau. Overvej et scenarie, hvor de alle spanske hold kommer videre fra gruppespillet, hvilket er ret plausibelt med de 5 mandskaber. Så kan man vidst tale om en magtdemonstration.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6580 af SR4

Fondo_Sur skrev:

Men fantastisk, hvis Valencia også kommer med. Alle 5 hold har også virkeligt højt niveau. Overvej et scenarie, hvor de alle spanske hold kommer videre fra gruppespillet, hvilket er ret plausibelt med de 5 mandskaber. Så kan man vidst tale om en magtdemonstration.

Ja men på samme måde latterligt. Så hvis man ender på en 4.plads så kan man risikere ikke at kvalificere sig, fordi en underrangeret vinder CL? Men man laver særregler, når det gælder vinderen af EL? Så burde det ligeså godt være muligt med 6 deltagere. (teoretisk, ved godt det er urealistisk)
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6581 af SR4

SR4 skrev:

Fondo_Sur skrev:

Ja men på samme måde latterligt. Så hvis man ender på en 4.plads så kan man risikere ikke at kvalificere sig, fordi en underrangeret vinder CL? Men man laver særregler, når det gælder vinderen af EL? Så burde det ligeså godt være muligt med 6 deltagere. (teoretisk, ved godt det er urealistisk)

EDIT: Og hvem skulle så miste deres CL-plads?
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6582 af Kassow-Rossing
Haha SR4 du er måske den første, jeg har set her på siden, der har citeret sig selv på den måde :)

Jeg tror i øvrigt ikke I skal regne med at en underrangeret vinder Champions League. Der bliver trods alt tale om hold som Sevilla/Valencia.

Følgende bruger(e) sagde tak: SR4
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6583 af zigriaosmani
Besvaret af zigriaosmani på emne Om vores rivaler VII

Kassow-Rossing skrev: Haha SR4 du er måske den første, jeg har set her på siden, der har citeret sig selv på den måde :)

Jeg tror i øvrigt ikke I skal regne med at en underrangeret vinder Champions League. Der bliver trods alt tale om hold som Sevilla/Valencia.

Først og fremmest: Utroligt hvis Sevilla eller/og Barcelona/Real Madrid vinder henholdsvis Europa League og Champions League. Det vil være en helt fantastisk bedrift af Spanien, som for 2. år i træk viser en klart magtdemonstration i forvejen!

For det andet, ikke så vildt, men utrolig flot og fortjent, hvis både Sevilla og Valencia kommer med i Champions League til efter sommer. Mere fordi, Sevilla har været i flot fremgang i de seneste år, og Valencia nu har fået mere penge ind til kassen i form af ny ejer. Værd og bemærke: TV- aftale gøre det endnu mere lukrativt for de største klubber, og mindre klubber. Måske ikke lige Valencia eller Sevilla, men det vil også være godt for Spansk fodbold.

Der har decideret været en meget positiv fremgang i spansk fodbold i forhold til resultater opnået, dog bliver det for tiden overskygget af politiske konflikter for tiden. Jeg håber dog ikke at det har nogen negativ tilgang til det hele.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6584 af Kassow-Rossing
Jeg er så enig Zigriaosmani (Kreativt brugernavn?)

Jeg håber virkelig på spansk fremgang... økonomisk og brandmæssigt fordi sportsligt er de længere fremme end alle andre ligaer.

Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6585 af zigriaosmani
Besvaret af zigriaosmani på emne Om vores rivaler VII

Kassow-Rossing skrev: Jeg er så enig Zigriaosmani (Kreativt brugernavn?)

Jeg håber virkelig på spansk fremgang... økonomisk og brandmæssigt fordi sportsligt er de længere fremme end alle andre ligaer.

Ikke specielt kreativt :D hehe, det gik ret stærkt!
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6586 af SR4

Kassow-Rossing skrev: Haha SR4 du er måske den første, jeg har set her på siden, der har citeret sig selv på den måde :)

Haha noget af en fail.. men kan da sige jeg elsker at skille mig ud :P
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #6587 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Atletico Madrid har godt nok spillet dårligt, siden Hernandez gav dem et mexicansk spark ud af tuneringen.

Nu er de faktisk en smule truet af Valencia i kampen om tredje pladsen, som er langt bedre end fjerde pladsen, i og med, at den giver direkte kvalifikation til næste års Champions League.
Barcelona skal derfor ikke forvente et Atletico mandskab der vil komme uden motivation på Vicente Calderon.

3. Atletico: 77 point i 36 kampe.
4. Valencia: 73 point i 36 kampe.
5. Sevilla: 69 point i 35 kampe.

Atletico mangler Barcelona (hjemme) og Granada (ude)
Valencia mangler Celta Vigo (hjemme) og Almeria (ude)
Sevilla mangler Celta Vigo (ude), Almeria (hjemme) og Malaga (ude)
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6588 af Kassow-Rossing
Det ville være fantastisk hvis Valencia tog 4. pladsen og Sevilla tog 5. pladsen, fordi så har La Liga mulighed for at få fem (!!) hold med i Champions League næste sæson. Det kræver dog at Sevilla gør arbejdet færdigt i Europa League. En magtdemonstration aldrig før set lignende.

Jeg skal ikke se mig for god til at sidde og gnide i hænderne og gnække, hvis dette skulle ske :P

Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum