Om vores rivaler VII
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
safari skrev:
Siempre Madrid skrev: Det vil jo være alle tiders drømmefinale med en El Clásico og vi har altså ingen grund til at frygte Barcelona.
Dermed ikke sagt, at en finale vil blive en walk over, for det bliver det naturligvis på ingen måde, men med alle mand klar (forhåbentlig), så har vi gode kort på hånden til at blive det første hold, som vinder turneringen to år i træk.
Allerførst skal vi dog lige have BBC til at ordne en gammel dame!
I vandt da hele 5 gange i træk tilbage i 60'erne, ellers kan la decima heller ikke tælle
Ingen har vundet den to gange i træk efter det overgik fra Mesterholdenes Liga til Champions League.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
safari skrev:
Siempre Madrid skrev: Det vil jo være alle tiders drømmefinale med en El Clásico og vi har altså ingen grund til at frygte Barcelona.
Dermed ikke sagt, at en finale vil blive en walk over, for det bliver det naturligvis på ingen måde, men med alle mand klar (forhåbentlig), så har vi gode kort på hånden til at blive det første hold, som vinder turneringen to år i træk.
I vandt da hele 5 gange i træk tilbage i 60'erne, ellers kan la decima heller ikke tælle
Ingen har vundet den to gange i træk efter det overgik fra Mesterholdenes Liga til Champions League.
Hvilket må siges at være verdens mest omtalte - men samtidig mest ligegyldige - stykke fodbold-fakta;)
Alene af den grund, kunne det være rart hvis vi vandt turneringen i år. Gad vide hvad eksperterne på tv så ville snakke om??
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
safari skrev:
Jo, La Decima er 10 titler af den fornemmeste turnering i Europa uanset, hvad den turnering så hedder eller indeholder.
Der er til gengæld INGEN der har vundet Champions League to gange i træk, og det er princippet en anden turnering end de foregående europæiske turneringer, men det er stadig den fornemmeste turnering i Europa.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev:
safari skrev:
Jo, La Decima er 10 titler af den fornemmeste turnering i Europa uanset, hvad den turnering så hedder eller indeholder.
Der er til gengæld INGEN der har vundet Champions League to gange i træk, og det er princippet en anden turnering end de foregående europæiske turneringer, men det er stadig den fornemmeste turnering i Europa.
Synes stadig det virker ret abstrakt at tage den sådan, da jeg stadig synes det er vrøvlet, men så må vi bare erklære os uenige med hinanden :) - håber på en clasico finale!
Barcelona fan :)
- Inspektøren
- Gæst
-
Det var bestemt et skridt tættere på drømmefinalen i Berlin.
Men et skridt tættere er stadig et langt stykke fra.
Jeg tror godt, at vi alle kan være enige om, at Barcelona tager den ene plads. Selvom der er sket større mirakler i fodbold end et evt. Bayern comeback på onsdag, så ville jeg stadig ikke satse mine penge på det. Bayern mangler nogle af deres bedste spillere og er desuden ikke i god form.
Men kampen mellem Real Madrid og Juventus er langt fra overstået. Det bliver ingen 'walk in the park'.
Vi er på hjemmebane og jeg forventer bestemt at se kogende publikum på lægterne og et langt bedre præsterende Real Madrid mandskab. Men noget siger mig alligevel, at Juventus ikke har tænkt sig at stille sig tilbage og kører på kontra, selvom jeg sagde det igår. Jeg tror de lugter blod med en lille fod i Berlin og vælger i stedet at spille op imod os. Deres midtbane dominerede jo fuldstændigt i Torino. Så medmindre Ancelotti ikke finder på en løsning her, så bliver det skam ikke let.
Ikke nok med, at Juve-spillerne føler sig tætte på Berlin, så tror jeg fandens også, at de er lige så motiverede som vi er. De oplever intet modstand i Serie A og har derfor også vundet den 4 sæsoner i streg. Mon ikke, at de godt kunne tænke sig noget langt større og prestigefyldt?
Nå alle de pæne ord så er sagt, så tror jeg stadig, at vi ender i finalen.
Jeg er optimistisk, men samtidig syntes jeg stadig, at man bør udvise respekt overfor et stærkt Juve-mandskab der har gjort det godt i denne sæson og spillede en rigtig god kamp mod os. For vælger spillerne at undervurdere Juventus, ligesom rigtig mange på dette fora gjorde inden kampen i Torino, så kan vi godt vinke farvel til finalen i Berlin.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
safari skrev:
ChrillRM14 skrev:
safari skrev:
Synes stadig det virker ret abstrakt at tage den sådan, da jeg stadig synes det er vrøvlet, men så må vi bare erklære os uenige med hinanden :) - håber på en clasico finale!
Jeg er faktisk enig ;) det er en underlig og vrøvlet måde at se det på, omend det er den offentlig konsensus!
Dog var det fedt at vinde CHL og så kalde det La Decima - det lyder mere legendarisk :P
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
M_linding skrev:
Siempre Madrid skrev:
safari skrev:
Hvilket må siges at være verdens mest omtalte - men samtidig mest ligegyldige - stykke fodbold-fakta;)
Alene af den grund, kunne det være rart hvis vi vandt turneringen i år. Gad vide hvad eksperterne på tv så ville snakke om??
Mon ikke UEFA blot vil give turneringen endnu et nyt navn, så man igen kan sige "Intet hold har vundet turneringen to år i træk"? Det er jo kedeligt at Real Madrid vinder hele tiden..
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
21-årige Memphis Depay er blandt verdens største spillere.............
Hvor er det dog gået ned af bakke for det en gang så hæderkronede Tipsbladet. Koryfæer som Per Høyer-Hansen og Ebbe Traberg må vende sig i deres grave.
Æret være deres minde og så et tillykke til Manchester United med at have hentet et stort talent, som godt kan udvikle sig til en rigtig dygtig spiller.......men allerede blandt verdens største, nej vel!?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Kassow-Rossing skrev:
M_linding skrev:
Siempre Madrid skrev:
safari skrev:
Mon ikke UEFA blot vil give turneringen endnu et nyt navn, så man igen kan sige "Intet hold har vundet turneringen to år i træk"? Det er jo kedeligt at Real Madrid vinder hele tiden..
Nu handler det nok ikke om navnet men om formatet af turneringen.
Men ja det er latterligt. Real kan ikke sige de har vundet CL 10 gange uden også at sige de vandt 5 i træk. Ellers trækker man jo halvdelen af pokalerne fra. Når man har sagt A må man også sige B.
- Inspektøren
- Gæst
-
Kunne være fremragende med hele 5 spanske mandskaber i Champions League til næste sæson.
- Johnson
- Gæst
-