Om vores rivaler VII
- Zizou1981
- Gæst
-
11 år 2 måneder siden #6625
af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Om vores rivaler VII
Jeg løfter på hatten for den lille mand.
Han kan nogle ting, som ingen andre i verden formår. Det er sku ret vildt
Han kan nogle ting, som ingen andre i verden formår. Det er sku ret vildt
Emnet er blevet låst.
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
11 år 2 måneder siden #6626
af Hierro 2.0
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Om vores rivaler VII
Det er jo vanvittigt.. Han er simpelthen en fornøjelse at se, når han er i denne form.. Jeg har aldrig set noget magen til.. Bliver mandsopdækket, men afdribler en 4-5 stykker og smider den i kassen.. Hver gang jeg ser ham spille, bliver jeg simpelthen så ærgerlig over, at han aldrig kommer til at bære den hvide trøje.. Av min arm, hvor er han god..
For ikke at snakke om de fuldstændig outstanding afleveringer han smider til holdkammeraterne - de ligger jo satme milimeter præcist!
Alba den lille tudeprinsesse, skulle tilgengæld slæbes om bag laden.. Nej, hvor er han irriterende at glo på..
For ikke at snakke om de fuldstændig outstanding afleveringer han smider til holdkammeraterne - de ligger jo satme milimeter præcist!
Alba den lille tudeprinsesse, skulle tilgengæld slæbes om bag laden.. Nej, hvor er han irriterende at glo på..
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Hierro 2.0.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zizou1981
Emnet er blevet låst.
- Zizou1981
- Gæst
-
11 år 2 måneder siden #6627
af Zizou1981
For ikke at snakke om de fuldstændig outstanding afleveringer han smider til holdkammeraterne - de ligger jo satme milimeter præcist
Det er lidt bizart at verdens bedste pasningsspiller er en angriber. Men ja, de afleveringer han slår fra venstre kanten og så skråt ind over hele forsvaret, det er godt nok eminent.
Det er lidt bizart at verdens bedste pasningsspiller er en angriber. Men ja, de afleveringer han slår fra venstre kanten og så skråt ind over hele forsvaret, det er godt nok eminent.
Emnet er blevet låst.
- D_P_Z
- Gæst
-
11 år 2 måneder siden #6628
af D_P_Z
Besvaret af D_P_Z på emne Om vores rivaler VII
Nogen der kan låne mig en million? Har lyst til at oddse nu. Er ikke meget for at indrømme det, men CHL finalen bliver en sikker sejr til Barca. Hvis ikke er det en ren Win -Win.
Emnet er blevet låst.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
11 år 2 måneder siden #6629
af Kassow-Rossing
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Man kan vel forhåbentlig ikke stadig oddse på at Barcelona tager trofæet? Det var stensikkert inden kampen gik i gang...
Messi har været utrolig i 2015.
Edit: Jeg har fundet dit odds. For hver gang du spiller 1000 kr. på at Barcelona vinder kampen, får du 1005 kr. igen. Så spil en million og du har 5000 kr.!! Huray :D
Messi har været utrolig i 2015.
Edit: Jeg har fundet dit odds. For hver gang du spiller 1000 kr. på at Barcelona vinder kampen, får du 1005 kr. igen. Så spil en million og du har 5000 kr.!! Huray :D
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Kassow-Rossing.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6630
af Sahinovic
Florentino Pérez
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
Standard Messi, det er set så mange gange før, manden har tydeligvis fundet sin gamle glæde for fodbolden igen.
Men mon ikke alle de mirakler han laver på en fodboldbane bliver glemt, når der skal drøftes Ballon D'or til december eller hvornår det nu er. Der er nok et par brugere herinde som vil tage de røvsyge statistikker frem og bruge argumenter som hvor meget højere en Ronaldo kan hoppe på en fodboldbane end Messi.
Men mon ikke alle de mirakler han laver på en fodboldbane bliver glemt, når der skal drøftes Ballon D'or til december eller hvornår det nu er. Der er nok et par brugere herinde som vil tage de røvsyge statistikker frem og bruge argumenter som hvor meget højere en Ronaldo kan hoppe på en fodboldbane end Messi.
Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
11 år 2 måneder siden #6631
af Kassow-Rossing
Jamen forhåbentlig bliver Messi ikke kåret som verdens bedste fodboldspiller på baggrund af dette mål. Vi er trods alt stadig ikke helt 50 % af året igennem endnu. Meget kan ske endnu!
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6632
af Sahinovic
Her er så én af de brugere jeg omtaler.
Hvis det er mit indlæg du referer til, hvor er det så jeg siger at han på baggrund af målet idag skal kåres som verdens bedste fodboldspiller?
Jeg starter ud med at skrive ''standard Messi'', hvilket vil sige at det han gjorde idag har vi set ham gøre utallige gange. Udover det så skriver jeg, ''men mon ikke alle de mirakler han laver på en fodboldbane bliver glemt...'', og du er da vidst den første som allerede har glemt det eller gerne vil glemme det, det jo ikke bare idag at han er så ustyrlig. Skulle han stoppe med at spille fodbold efter kampen i aften, så vinder han stadig Ballon D'or 2015.
Florentino Pérez
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
Kassow-Rossing skrev: Jamen forhåbentlig bliver Messi ikke kåret som verdens bedste fodboldspiller på baggrund af dette mål. Vi er trods alt stadig ikke helt 50 % af året igennem endnu. Meget kan ske endnu!
Her er så én af de brugere jeg omtaler.
Hvis det er mit indlæg du referer til, hvor er det så jeg siger at han på baggrund af målet idag skal kåres som verdens bedste fodboldspiller?
Jeg starter ud med at skrive ''standard Messi'', hvilket vil sige at det han gjorde idag har vi set ham gøre utallige gange. Udover det så skriver jeg, ''men mon ikke alle de mirakler han laver på en fodboldbane bliver glemt...'', og du er da vidst den første som allerede har glemt det eller gerne vil glemme det, det jo ikke bare idag at han er så ustyrlig. Skulle han stoppe med at spille fodbold efter kampen i aften, så vinder han stadig Ballon D'or 2015.
Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
11 år 2 måneder siden #6633
af Kassow-Rossing
Jeg har hverken glemt det eller kommer til at glemme det, men heldigvis er 2015 lige så langt som alle andre år og bliver (ligesom alle andre år) først afgjort når der er spillet 12 måneder og ikke 5 måneder.
Messi fører Balon 2015 men han er ikke stensikker vinder. Endnu.
Emnet er blevet låst.
- Zizou1981
- Gæst
-
11 år 2 måneder siden #6634
af Zizou1981
Det er naivt at tro, at Ballon d'or ikke er afgjort.
Manden har ført dem til mesterskabet.
Sikret dem Cope del Rey og rund barberet samtlige storhold i CL, som de formentlig også vinder. At der så er små 3 mdr at spille i begyndelsen af næste sæson får ikke den store betydning.
Manden har ført dem til mesterskabet.
Sikret dem Cope del Rey og rund barberet samtlige storhold i CL, som de formentlig også vinder. At der så er små 3 mdr at spille i begyndelsen af næste sæson får ikke den store betydning.
Emnet er blevet låst.
- Tobiasillas
- Gæst
-
11 år 2 måneder siden #6635
af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Om vores rivaler VII
Ha ha, ja bare trøst dig med at Ronaldo vil "måske" spille dobbelt så god i de sidste tre måneder der er tilbage af fodbold året, det er meget logiskKassow-Rossing skrev: Jeg har hverken glemt det eller kommer til at glemme det, men heldigvis er 2015 lige så langt som alle andre år og bliver (ligesom alle andre år) først afgjort når der er spillet 12 måneder og ikke 5 måneder.
Emnet er blevet låst.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
11 år 2 måneder siden #6636
af Kassow-Rossing
Trøst mig? Stop nu..
Jeg synes at Ronaldo har været den næstbedste i verden i 2015. Gæt selv hvem der har været den bedste (Nej ikke Hazard). Messi har været to niveauer over Ronaldo i 2015, hvis I spørger mig. Men 2015 er ikke overstået. Der er faktisk kun spillet en halv sæson så snart CHL finalen er overstået.
Jeg synes at Ronaldo har været den næstbedste i verden i 2015. Gæt selv hvem der har været den bedste (Nej ikke Hazard). Messi har været to niveauer over Ronaldo i 2015, hvis I spørger mig. Men 2015 er ikke overstået. Der er faktisk kun spillet en halv sæson så snart CHL finalen er overstået.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Kassow-Rossing.
Emnet er blevet låst.