Om vores rivaler VII
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
www.goal.com/en/news/10/italy/2015/06/16...ajlovic-as-new-coach
Så kan snakken om at Ancelotti skulle være den kommende Milan træner, forstumme helt.
Jeg er her stadig XOXO
Hvor længe kan ham her finde sig i at være nummer 2?
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Neymar kommer til at få en markant lønstigning til sommer og bliver - efter Messi - den bedst betalte Barca-spiller.
Så længe han er nr. 2? Der er stadig rigtig langt op til Messi's niveau, og det er klart, at Neymar ikke skal have samme løn som Messi.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Inspektøren
- Gæst
-
Pelle skrev: Neymar kommer til at få en markant lønstigning til sommer og bliver - efter Messi - den bedst betalte Barca-spiller.
For mig virker det som om, at Neymar har indfundet sig med at være nr. 2 hos Barcelona, så længe Messi spiller som han gør. Efter hans fremragende kamp mod Peru, blev han spurgt ind til, om han kunne se sig selv vinde Fifa Ballon D'or for 2015. Og til det, svarede han, at guldbolden tilhører Messi, men at han til gengæld håbede på at ende som nr. 3, som minimum.
Jeg tror derfor ikke, at vi skal regne med nogle kontroverser som dengang, Zlatan spillede der.
Dios skrev:
Så længe han er nr. 2? Der er stadig rigtig langt op til Messi's niveau, og det er klart, at Neymar ikke skal have samme løn som Messi.
Men han kunne jo blive nummer 1 på et andet storhold. Et hold som Bayern, hvor mange af de største stjerner snart står for at flytte videre til USA, Kina eller lignende, så kunne jeg sagtens se Neymar gå ind og blive fremtidens stjerne der. Messi er 27 år, og har altså mange år tilbage som 1. Mand hos Barca.
Det her er ikke en diskussion om løn-niveauet, for selvfølgelig skal han ikke have samme løn som Messi. Det var mere set i relief i forhold til at skifte til et andet storhold og blive stjernen.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Dios skrev:
Men han kunne jo blive nummer 1 på et andet storhold. Et hold som Bayern, hvor mange af de største stjerner snart står for at flytte videre til USA, Kina eller lignende, så kunne jeg sagtens se Neymar gå ind og blive fremtidens stjerne der. Messi er 27 år, og har altså mange år tilbage som 1. Mand hos Barca.
Det her er ikke en diskussion om løn-niveauet, for selvfølgelig skal han ikke have samme løn som Messi. Det var mere set i relief i forhold til at skifte til et andet storhold og blive stjernen.
Fylder dog 28 denne måned
Pelle skrev:
Dios skrev:
Hvis vi nu forestiller os at du var Neymar, ville du så seriøst skifte FC Barcelona ud med FC Bayern for at blive ''nummer 1''? Hvor ligegyldigt er det ikke når man er lykkelig, har fantastiske fodboldspillere rundt omkring sig, høster titler og er med i et kollektivt ''nummer 1''? Selv hvis han skulle skifte til FC Bayern og blive deres absolutte stjerne, så er der jo stadig langt til Messi, så er han jo stadig ''nummer 2''.
Så jeg har svært ved at se hvad du mener med ''hvor længe kan ham her finde sig i at være nummer 2?''
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
Pelle skrev:
Dios skrev:
Hvis vi nu forestiller os at du var Neymar, ville du så seriøst skifte FC Barcelona ud med FC Bayern for at blive ''nummer 1''? Hvor ligegyldigt er det ikke når man er lykkelig, har fantastiske fodboldspillere rundt omkring sig, høster titler og er med i et kollektivt ''nummer 1''? Selv hvis han skulle skifte til FC Bayern og blive deres absolutte stjerne, så er der jo stadig langt til Messi, så er han jo stadig ''nummer 2''.
Så jeg har svært ved at se hvad du mener med ''hvor længe kan ham her finde sig i at være nummer 2?''
Jeg tror det bliver svært at formulere, uden at det kan virke stødende. Kender du til vindermentalitet? Selvfølgelig vil enhver fodboldspiller, der er så tæt på, gerne være stjernen på holdet, og den person, der får æren for titlerne. Selvom Messi ikke scorede i CHL, tilskrives han stadigvæk de 3 titler, som Barca vandt. Der er intet ondt ment i det, men jeg kan sagtens forstå, at både Neymar og Bale føler, at de er to'er, og ikke vil acceptere dette. Forestil dig Ronaldo og Messi på samme hold. Hvem er 1'er? Jeg tror ikke, at Messi og Neymar er meget anderledes, med tiden altså.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
www.sport-english.com/en/news/barca/forb...richest-club-4280892
Arbejder hos www.jyskegolfbolde.dk
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Arturo Vidal smadrede i nat sin Ferrari i alkohol-påvirket tilstand. Spasser!
Han har vist været der før - med slagsmål i alkoholpåvirket tilstand - han må gerne holde sig væk fra Madrid.