Om vores rivaler VII

11 år 5 dage siden #6925 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Neymar har en fantastisk evne til, at få en lille takling til at ligne et voldtægtsforsøg. Jeg elsker hans spillestil, men i mine øjne burde man straffe hans evige tendenser til at overdramatisere hver takling der bliver begået på ham. Der er ingen tvivl om, at der er frispark, men det er simpelthen fantastisk klamt og se ham spille så meget på den hver gang. Han passer perfekt ind på Barcelona holdet på den konto, og faktisk så man det også i Chl finalen, hvor flere af Juve spillerne appelerede til dommeren over det. Desværre bliver den vinklet som om, at spillerne appelere over Neymar laver lækkert.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Kassow-Rossing, Gribben, JimmyBroe, andreashn, Cristiano Ronaldo
Emnet er blevet låst.
11 år 4 dage siden #6926 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
AC Milan har fyret deres nu tidligere træner (og spiller) Inzaghi og istedet ansat træneren Mihajlovic, som ellers har stået i spidsen for Sampdoria og ført dem til en flot 7'ende plads, i den netop afsluttet sæson.

www.goal.com/en/news/10/italy/2015/06/16...ajlovic-as-new-coach

Så kan snakken om at Ancelotti skulle være den kommende Milan træner, forstumme helt.

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
11 år 4 dage siden #6927 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Neymar kommer til at få en markant lønstigning til sommer og bliver - efter Messi - den bedst betalte Barca-spiller.
Hvor længe kan ham her finde sig i at være nummer 2?

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 4 dage siden #6928 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev: Neymar kommer til at få en markant lønstigning til sommer og bliver - efter Messi - den bedst betalte Barca-spiller.

Så længe han er nr. 2? Der er stadig rigtig langt op til Messi's niveau, og det er klart, at Neymar ikke skal have samme løn som Messi.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 dage siden #6929 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev: Neymar kommer til at få en markant lønstigning til sommer og bliver - efter Messi - den bedst betalte Barca-spiller.

For mig virker det som om, at Neymar har indfundet sig med at være nr. 2 hos Barcelona, så længe Messi spiller som han gør. Efter hans fremragende kamp mod Peru, blev han spurgt ind til, om han kunne se sig selv vinde Fifa Ballon D'or for 2015. Og til det, svarede han, at guldbolden tilhører Messi, men at han til gengæld håbede på at ende som nr. 3, som minimum.

Jeg tror derfor ikke, at vi skal regne med nogle kontroverser som dengang, Zlatan spillede der.
Emnet er blevet låst.
11 år 4 dage siden #6930 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev:

Så længe han er nr. 2? Der er stadig rigtig langt op til Messi's niveau, og det er klart, at Neymar ikke skal have samme løn som Messi.

Men han kunne jo blive nummer 1 på et andet storhold. Et hold som Bayern, hvor mange af de største stjerner snart står for at flytte videre til USA, Kina eller lignende, så kunne jeg sagtens se Neymar gå ind og blive fremtidens stjerne der. Messi er 27 år, og har altså mange år tilbage som 1. Mand hos Barca.

Det her er ikke en diskussion om løn-niveauet, for selvfølgelig skal han ikke have samme løn som Messi. Det var mere set i relief i forhold til at skifte til et andet storhold og blive stjernen.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 4 dage siden #6931 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev:

Dios skrev:

Men han kunne jo blive nummer 1 på et andet storhold. Et hold som Bayern, hvor mange af de største stjerner snart står for at flytte videre til USA, Kina eller lignende, så kunne jeg sagtens se Neymar gå ind og blive fremtidens stjerne der. Messi er 27 år, og har altså mange år tilbage som 1. Mand hos Barca.

Det her er ikke en diskussion om løn-niveauet, for selvfølgelig skal han ikke have samme løn som Messi. Det var mere set i relief i forhold til at skifte til et andet storhold og blive stjernen.

Fylder dog 28 denne måned
Emnet er blevet låst.
11 år 4 dage siden #6932 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev:

Dios skrev:

Hvis vi nu forestiller os at du var Neymar, ville du så seriøst skifte FC Barcelona ud med FC Bayern for at blive ''nummer 1''? Hvor ligegyldigt er det ikke når man er lykkelig, har fantastiske fodboldspillere rundt omkring sig, høster titler og er med i et kollektivt ''nummer 1''? Selv hvis han skulle skifte til FC Bayern og blive deres absolutte stjerne, så er der jo stadig langt til Messi, så er han jo stadig ''nummer 2''.

Så jeg har svært ved at se hvad du mener med ''hvor længe kan ham her finde sig i at være nummer 2?''

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 4 dage siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
11 år 4 dage siden #6933 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Dios skrev:

Hvis vi nu forestiller os at du var Neymar, ville du så seriøst skifte FC Barcelona ud med FC Bayern for at blive ''nummer 1''? Hvor ligegyldigt er det ikke når man er lykkelig, har fantastiske fodboldspillere rundt omkring sig, høster titler og er med i et kollektivt ''nummer 1''? Selv hvis han skulle skifte til FC Bayern og blive deres absolutte stjerne, så er der jo stadig langt til Messi, så er han jo stadig ''nummer 2''.

Så jeg har svært ved at se hvad du mener med ''hvor længe kan ham her finde sig i at være nummer 2?''

Jeg tror det bliver svært at formulere, uden at det kan virke stødende. Kender du til vindermentalitet? Selvfølgelig vil enhver fodboldspiller, der er så tæt på, gerne være stjernen på holdet, og den person, der får æren for titlerne. Selvom Messi ikke scorede i CHL, tilskrives han stadigvæk de 3 titler, som Barca vandt. Der er intet ondt ment i det, men jeg kan sagtens forstå, at både Neymar og Bale føler, at de er to'er, og ikke vil acceptere dette. Forestil dig Ronaldo og Messi på samme hold. Hvem er 1'er? Jeg tror ikke, at Messi og Neymar er meget anderledes, med tiden altså.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Emnet er blevet låst.
11 år 4 dage siden #6934 af kermit
Besvaret af kermit på emne Om vores rivaler VII
Lader til de er ved at gå styr på økonomien igen.

www.sport-english.com/en/news/barca/forb...richest-club-4280892

Arbejder hos www.jyskegolfbolde.dk
Emnet er blevet låst.
11 år 3 dage siden #6935 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Arturo Vidal smadrede i nat sin Ferrari i alkohol-påvirket tilstand. Spasser!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
11 år 3 dage siden #6936 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Arturo Vidal smadrede i nat sin Ferrari i alkohol-påvirket tilstand. Spasser!

Han har vist været der før - med slagsmål i alkoholpåvirket tilstand - han må gerne holde sig væk fra Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum