Om vores rivaler VII

11 år 3 dage siden #6937 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Arturo Vidal smadrede i nat sin Ferrari i alkohol-påvirket tilstand. Spasser!

Kom han til skade?:D Gjorde han???:D

Jeg hader den slags. Må manden blive skadet i begge ben så han aldrig kan spille fodbold på prof.-plan igen.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 3 dage siden ved JimmyBroe.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 dage siden #6938 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII

Kratmus skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Dios skrev:

Pelle skrev: Neymar kommer til at få en markant lønstigning til sommer og bliver - efter Messi - den bedst betalte Barca-spiller.
Hvor længe kan ham her finde sig i at være nummer 2?

Så længe han er nr. 2? Der er stadig rigtig langt op til Messi's niveau, og det er klart, at Neymar ikke skal have samme løn som Messi.

Men han kunne jo blive nummer 1 på et andet storhold. Et hold som Bayern, hvor mange af de største stjerner snart står for at flytte videre til USA, Kina eller lignende, så kunne jeg sagtens se Neymar gå ind og blive fremtidens stjerne der. Messi er 27 år, og har altså mange år tilbage som 1. Mand hos Barca.

Det her er ikke en diskussion om løn-niveauet, for selvfølgelig skal han ikke have samme løn som Messi. Det var mere set i relief i forhold til at skifte til et andet storhold og blive stjernen.

Hvis vi nu forestiller os at du var Neymar, ville du så seriøst skifte FC Barcelona ud med FC Bayern for at blive ''nummer 1''? Hvor ligegyldigt er det ikke når man er lykkelig, har fantastiske fodboldspillere rundt omkring sig, høster titler og er med i et kollektivt ''nummer 1''? Selv hvis han skulle skifte til FC Bayern og blive deres absolutte stjerne, så er der jo stadig langt til Messi, så er han jo stadig ''nummer 2''.

Så jeg har svært ved at se hvad du mener med ''hvor længe kan ham her finde sig i at være nummer 2?''

Jeg tror det bliver svært at formulere, uden at det kan virke stødende. Kender du til vindermentalitet? Selvfølgelig vil enhver fodboldspiller, der er så tæt på, gerne være stjernen på holdet, og den person, der får æren for titlerne. Selvom Messi ikke scorede i CHL, tilskrives han stadigvæk de 3 titler, som Barca vandt. Der er intet ondt ment i det, men jeg kan sagtens forstå, at både Neymar og Bale føler, at de er to'er, og ikke vil acceptere dette. Forestil dig Ronaldo og Messi på samme hold. Hvem er 1'er? Jeg tror ikke, at Messi og Neymar er meget anderledes, med tiden altså.

Så må Neymar og Bale spille sig op for at blive stjernen på holdet, lidt ligesom Messi og Ronaldo har gjort. Længere er den vel ikke? Jeg kan ikke forstå hvad der ikke skulle være at acceptere i Neymar's tilfælde?

Messi er bedre end Neymar, derfor er han selvfølgelig også stjernen på holdet, det er ret logisk og jeg tror egentligst også at Neymar er indforstået med dette.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 3 dage siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
11 år 3 dage siden #6939 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Sahinovic: Jeg tror, du vil gøre dig selv en tjeneste, hvis du begynder at læse diverse indlæg forudgående for dem, du selv sidder og skriver. Hvis du gad at læse, hvad jeg skriver, så vil du kunne se, at jeg naturligvis ikke mener Neymar som 1'er på det nuværende Barca-mandskab. Men på et tidspunkt må hans vinderinstinkt vel komme så vidt, at han ønsker at komme til et andet storhold, hvor han er den ubestridte stjerne. Som Kratmus ganske rigtigt er inde på, så handler det om konkurrence- og vindermentalitet. Det er ret beset logik for burhøns, som jeg ser det.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 3 dage siden #6940 af Sahinovic

Pelle skrev: Sahinovic: Jeg tror, du vil gøre dig selv en tjeneste, hvis du begynder at læse diverse indlæg forudgående for dem, du selv sidder og skriver. Hvis du gad at læse, hvad jeg skriver, så vil du kunne se, at jeg naturligvis ikke mener Neymar som 1'er på det nuværende Barca-mandskab. Men på et tidspunkt må hans vinderinstinkt vel komme så vidt, at han ønsker at komme til et andet storhold, hvor han er den ubestridte stjerne. Som Kratmus ganske rigtigt er inde på, så handler det om konkurrence- og vindermentalitet. Det er ret beset logik for burhøns, som jeg ser det.

Så for at blive den ubestridte stjerne på et hold så tager man videre til en klub hvor man er omgivet af dårligere spillere? Altså det er det du kalder konkurrence- og vindermentalitet?

Du skiftede måske også til specialklassen i folkeskolen for at blive den klogeste i klassen?

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Raul7-2880, Jelle
Emnet er blevet låst.
11 år 3 dage siden #6941 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Som Sahinovic forrige måned selv spurgte om, kan vi ikke snart få indført den 'ignorér-knap'? :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
11 år 3 dage siden #6942 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Jeg er nok lidt på Sahinovic´ side i den her.

Lige så arrogant, som Neymar kan være på en fodboldbane, lige så ydmyg virker han til at være uden for banen og det ser ud til, at han har fundet sin plads i hierakiet og ikke gør krav på mere i øjeblikket.

Det er fornuftigt af ham, for selv om han absolut har potentiale til at blive den allerbedste, så gør han nok klogt i at holde lav profil og give sig tid til at skabe sit eget navn i Barcelona og så vil han - alt andet lige - overtage Lionel Messis plads øverst i hierakiet, når tiden er inde til det.

Lige nu kan han lære en masse ved ikke at være øverst i hierakiet, så det er bare om at suge til sig.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic
Emnet er blevet låst.
11 år 3 dage siden #6943 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic skrev:

Pelle skrev: Sahinovic: Jeg tror, du vil gøre dig selv en tjeneste, hvis du begynder at læse diverse indlæg forudgående for dem, du selv sidder og skriver. Hvis du gad at læse, hvad jeg skriver, så vil du kunne se, at jeg naturligvis ikke mener Neymar som 1'er på det nuværende Barca-mandskab. Men på et tidspunkt må hans vinderinstinkt vel komme så vidt, at han ønsker at komme til et andet storhold, hvor han er den ubestridte stjerne. Som Kratmus ganske rigtigt er inde på, så handler det om konkurrence- og vindermentalitet. Det er ret beset logik for burhøns, som jeg ser det.

Så for at blive den ubestridte stjerne på et hold så tager man videre til en klub hvor man er omgivet af dårligere spillere? Altså det er det du kalder konkurrence- og vindermentalitet?

Du skiftede måske også til specialklassen i folkeskolen for at blive den klogeste i klassen?

Nej, det handler ikke om at være omgivet af dårlige spillere. Det handler om at blive "set" som værende den bedste. Neymar er ikke den bedste endnu. Han har momentvis været den bedste, og alligevel får Messi credit for titlerne. Hvor mange har du hørt tilskrive titlerne til Neymar kontra Messi? Og er det helt fair?

Vi kan så diskutere, om det er retfærdigt, at en spiller tilskrives et holds succes, men sådan er virkeligheden bare, at det ofte sker.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 dage siden #6944 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev:

Siempre Madrid skrev: Arturo Vidal smadrede i nat sin Ferrari i alkohol-påvirket tilstand. Spasser!

Kom han til skade?:D Gjorde han???:D

Jeg hader den slags. Må manden blive skadet i begge ben så han aldrig kan spille fodbold på prof.-plan igen.

Nej da? Som det gode forbillede, han er, kørte han jo selvfølgelig ikke i den i alkohol-påvirket tilstand. Han tog blot en golf-kølle og smadrede den, den var alligevel for gammel.. Eller noget :D

Ej, det er på ingen måde i orden at gøre. Han ville passe godt sammen med kannibalen. Begge dele er utilgiveligt, blot på hvert sit meget forskellige plan.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
11 år 3 dage siden #6945 af Pelle

Sahinovic skrev:

Nu nævnte jeg Bayern som eksempel, da de står for en større udskiftning i deres trup indenfor en overkommelig fremtid - 1-2 år. Flytter Neymar til Bayern, vil han så være "omgivet af dårlige spillere"?

Siempre: Enig - men nu spørger jeg jo blot, hvor længe han kan affinde sig med det. Ikke at han skal skifte i morgen. Men jeg kunne sagtens forestille mig Neymar finde sig en anden storklub om et par år.

Emnet er blevet låst.
11 år 3 dage siden #6946 af Sahinovic

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Nu nævnte jeg Bayern som eksempel, da de står for en større udskiftning i deres trup indenfor en overkommelig fremtid - 1-2 år. Flytter Neymar til Bayern, vil han så være "omgivet af dårlige spillere"?

Siempre: Enig - men nu spørger jeg jo blot, hvor længe han kan affinde sig med det. Ikke at han skal skifte i morgen. Men jeg kunne sagtens forestille mig Neymar finde sig en anden storklub om et par år.

Jeg ved ikke hvad Bayern har gang i, men ja dårligere spillere, ikke dårlige spillere (-:

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
11 år 3 dage siden #6947 af Sahinovic

Kratmus skrev:

Sahinovic skrev:

Nej, det handler ikke om at være omgivet af dårlige spillere. Det handler om at blive "set" som værende den bedste. Neymar er ikke den bedste endnu. Han har momentvis været den bedste, og alligevel får Messi credit for titlerne. Hvor mange har du hørt tilskrive titlerne til Neymar kontra Messi? Og er det helt fair?

Vi kan så diskutere, om det er retfærdigt, at en spiller tilskrives et holds succes, men sådan er virkeligheden bare, at det ofte sker.

Jeg ved ikke hvor du har læst eller hvorfor du føler at Messi får al credit for titlerne, for jeg er nemlig af en helt anden opfattelse. Jeg synes nu Barcelona som hold har fået al den credit de fortjener, hvor Suarez, Neymar og flere spillere er blevet fremtrukket. Selvfølgelig har Messi til tider skilt sig meget ud netop pga hans præstationer, men at Messi er blevet tilskrevet titlerne er jeg ganske enkelt ikke enig i, og det er første gang jeg høre det.

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
11 år 3 dage siden #6948 af Pelle

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Jeg ved ikke hvad Bayern har gang i, men ja dårligere spillere, ikke dårlige spillere (-:

Fuldstændig helt og aldeles komplet uenig. Det er simpelthen noget vrøvl. Bayern har en ligeså vanvittig trup som Barca. Forskellen er bare, at Barca har Messi.

Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum