Om vores rivaler VII
www.fifa.com/worldcup/news/y=2014/m=7/ne...andings-2405228.html
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Vildfaren skrev: En lille sjov fakta om den præmieoverrækkelse er, at Ifølge Castrol Index, som er det rankingsystem FIFA selv anerkender, kom Messi end ikke med i top10. Personligt syntes jeg Thomas Müller skulle have haft den. Messi burde ikke ha været i nærheden af den kåring.
www.fifa.com/worldcup/news/y=2014/m=7/ne...andings-2405228.html
Oscar og Thiago Silva på listen, men ingen Neymar? Ja det var bogstaveligt talt en ''lille sjov fakta''.
Florentino Pérez
Det er nemlig en sjov lille fakta, om end du ikke er enig.
Messi ikke på top10 listen som FIFA selv anerkender = fakta
Oscar og Silva på listen, men ikke Neymar. Gør listen ubrugelig = subjektivt
Jeg håber du kan kende forskellen, eller bliver det lidt svært, at føre dialog med dig.
Du kan også finde min subjektive holdning i mit indlæg. Du får lidt hjælp..... Sætningen starter med : personligt syntes jeg.....
P.s. Det hele er skrevet med et smil, men læs da hvad vi skriver herinde. Det gælder flere. Godnat. ;)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Vildfaren skrev: Sahinovic det må satme være nederen, at skulle være så negativ overfor alle man ikke er enige med, som du er.
Jeg håber du kan kende forskellen, eller bliver det lidt svært, at føre dialog med dig.
Du kan også finde min subjektive holdning i mit indlæg. Du får lidt hjælp..... Sætningen starter med : personligt syntes jeg.....
P.s. Det hele er skrevet med et smil, men læs da hvad vi skriver herinde. Det gælder flere. Godnat. ;)
Negativ? Fordi jeg synes at Castrol Index som du selv henviser til - som selv FIFA anerkender - ikke indeholder skyggen af substans? Du vælger jo selv at inddrage den i dit indlæg, du skriver endda også at Messi ikke burde være i nærheden af denne kåring, er det baseret ud fra Castrol Index? Det virker det som om, ellers kan jeg ikke forstå hvorfor man skal tage en så ubrugelig index med ind i debatten, udover at det jo bare var en lille sjov fakta om premieoverrækkelsen (-:
Florentino Pérez
- Raúl 7
- Gæst
-
- Tobiasillas
- Gæst
-
Han overstråler Ronaldo på alle punkter i år, ja selv i Copa America he he he he he
Sahinovic når har jeg jo gjort mig umage og rent faktisk læst dine indlæg og der kan man få den opfattelse. Det har intet med Castrol indekset at gøre, det er bare generelt. ;)Sahinovic skrev:
Vildfaren skrev: Sahinovic det må satme være nederen, at skulle være så negativ overfor alle man ikke er enige med, som du er.
Negativ? Fordi jeg synes at Castrol Index som du selv henviser til - som selv FIFA anerkender - ikke indeholder skyggen af substans? Du vælger jo selv at inddrage den i dit indlæg, du skriver endda også at Messi ikke burde være i nærheden af denne kåring, er det baseret ud fra Castrol Index? Det virker det som om, ellers kan jeg ikke forstå hvorfor man skal tage en så ubrugelig index med ind i debatten, udover at det jo bare var en lille sjov fakta om premieoverrækkelsen (-:
Men lad os lægge den her, du syntes ikke at det er sjovt/pudsig,t at FIFA kårer en spiller som ikke ligger i top10 på det ratingsystem de selv anerkender. Det syntes jeg. Specielt når der er 3 tyskere på, som vandt finalen.
Men som jeg skrev er det en sjov lille fakta.
- Storken
- Gæst
-
Det er reelt sådan man bedømmer statistiske modeller i fodbold. Hvis de vægter Arsenal over Bayern München og Rooney over Messi, så ved man det er upræcist. Det skulle gerne være sådan, at de bedste hold og de bedste spillere blev vurderet højest af disse matematiske modeller. Hvis det ikke er tilfældet, så er anvendelsesmuligheden mildest talt begrænset.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Det kan ikke bruges til meget og antal afleveringer er ikke noget, der tæller op imod en Balon d'Or.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
fcbarcelona.dk/Nyheder/officielt-nu-kun-...identkandidater.html
Storken? Sahinovic?
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
www.marca.com/en/2015/07/08/en/football/...lona/1436391945.html
Dani Alves has hit the headlines again following his 'Bola da Vez' interview for ESPN, making it clear that, for him, Messi is a much better player than Cristiano Ronaldo.
"Messi is much better than Cristiano Ronaldo. Messi influences the game, Cristiano doesn't. He doesn't influence the game beyond scoring goals and being involved in a few actions. Messi is influential - he plays, scores and makes assists. Messi has a divine gift, Cristiano is about work".
The Brazilian full-back, who had previously revealed Guardiola's interest in heading up the Brazilian national team, went on to criticise the Portuguese star's style of play, which he sees as being too individualistic. "I don't admire the things he does because I play as part of a team. And my team is more important than I am. I don’t think he sees what really matters, which is the group".
Finally, Alves revealed the reason behind the dispute that erupted during the season between Luis Enrique and Messi. "Of course there was an incident but it was about being competitive. Luis Enrique saw an action in a training session in one way and Messi in another. Messi is very competitive and his team lost, so the argument blew up. Even the best families have squabbles".
Read more: Dani Alves: "Cristiano Ronaldo doesn't influence Real's game" - MARCA.com (English version)