Om vores rivaler VII

13 år 3 måneder siden #721 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev:

rezamadridista skrev: Hvorfor fik vi en uafgjort i Zaragoza, hvor vi stillede op med næsten bedste start 11'er, og Barca er foran med 3-0 på samme bane, med spillere som Montaya, Bartra og Tello (altså uden Messi, Pique, Busquets, Alba, Iniesta)...

Jeg vil se flere unge spillere på vores Real hold, det er alt for sørgeligt.

Fordi vi spillede som en katastrofe på det tidspunkt og ligaen allerede var tabt. Drop ligaen og fokuser på CHL.

Det er kun fjorten dage siden at vi spillede i Zaragoza, få dage før Galatasaray blev udspillet på Bernabeu. Så katastrofalt kan Madrid da heller ikke have spillet på det tidspunkt.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #722 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Nøj hvor jeg krummer tæer, når jeg høre: ligaen er tabt!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #723 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Amen altså. Hele sæsonen har jo været en katastrofe i ligaen.

Spillerne har jo slet ikke performet og taget sig sammen i ligaen i mange måneder efterhånden. Motivation er der intet af i Madrid mht liga og her snakker vi om siden spillerunde 5-6 stykker, allerede der var det afgjort.

Barcelona har motivation fordi de vil være mestre igen.

Madrid er selv skyld i det.

Ja Dios, jeg krummede allerede tæer efter 5-6 runde, der var alt håb allerede ude desværre.
Emnet er blevet låst.
  • nocture
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #724 af nocture
Besvaret af nocture på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev: Og hvis ligaen er tabt? Hvis Barca kan vinde over et hold på udebane med et reservepræget hold, så burde vi fandme også vinde med bedste start 11'er. Det er logik for burhøns.

Jep og barca burde vinde over vores b-hold med deres bedste start 11'er :) men skete det? nøøh.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #725 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Motivation er ordet. Madrid har den kun CDR og CHL. Ligaen har de haft deres chancer for at minimere de 13 point, men fejlet igen og igen.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved asp3200.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #726 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII

nocture skrev:

rezamadridista skrev: Og hvis ligaen er tabt? Hvis Barca kan vinde over et hold på udebane med et reservepræget hold, så burde vi fandme også vinde med bedste start 11'er. Det er logik for burhøns.

Jep og barca burde vinde over vores b-hold med deres bedste start 11'er :) men skete det? nøøh.

Det der skete den kamp var en blanding af held krydret med Barcas lorte form, i den periode.
Faktummet er stadig, at Barca bruger langt mere deres unge end vi gør, selvom vi har talentfulde og sultne unge der bare venter på chancen, hvilket var min pointe.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved rezamadridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #727 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev:

nocture skrev:

Det der skete den kamp var en blanding af held krydret med Barcas lorte form, i den periode.
Faktummet er stadig, at Barca bruger langt mere deres unge end vi gør, selvom vi har talentfulde og sultne unge der bare venter på chancen, hvilket var min pointe.

Men Barca har jo et system som spillerne fra La Masia kender og det er en klar og stor fordel for disse spillere, i forhold til vores talenter. Jeg er sikker på at hvis vi stillede op med flere spillere fra Castilla så vil det ikke se lige så godt ud som når Barca stiller med folk fra La Masia. Et fælles system gennem ungdomrækkerne og hele vejen op til førsteholdet er nøglen.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #728 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Om vores rivaler VII
Reals næste 4 kampe:

Real-betis den 20.
Dortmund-Real den 24.
Atletico-Real den 28.
Real-Dortmund den 30.

Barcas næste 4 kampe:

Barca-Levante den 20.
Bayern-Barca den 23.
Atletic-Barca den 28.
Barca-Bayern den 01.

Det bliver nogle hårde kampe, hvor vores placering i ligaen og avencement i chl bliver afgjort.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #729 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Okay, med frygt for at virke som en tudende lille pige, vil jeg alligevel lige spørge om det her:

Har vi ikke forholdsvis ofte skulle spille en stor ligakamp mellem de vigtigste Champions League runder? Barcelona imellem de 2 Bayern kampe sidste år, Barcelona igen imellem de 2 Man Utd kampe i år og nu Atletico imellem de 2 Dortmund kampe i år..

Nu skal det lige siges, at jeg hverken ved, eller har orket at finde ud, de resterende europæiske topholds kampprogram i samme periode, men som det står nu, er det ikke en dårlig kampplanlægning af det spanske fodboldforbund?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #730 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII

interfigo skrev:

rezamadridista skrev:

nocture skrev:

Men Barca har jo et system som spillerne fra La Masia kender og det er en klar og stor fordel for disse spillere, i forhold til vores talenter. Jeg er sikker på at hvis vi stillede op med flere spillere fra Castilla så vil det ikke se lige så godt ud som når Barca stiller med folk fra La Masia. Et fælles system gennem ungdomrækkerne og hele vejen op til førsteholdet er nøglen.

Forstår din pointe, og jeg kender skam også til deres system. Men jeg kan ikke se hvorfor det skulle skade at have Morata oppe i angrebet i en halvleg i en liga der er tabt, eller José i midten eller den største stjerne Jesé. Jeg vil ikke engang have at vi skal bruge dem så ofte som Barca gør (det forlanger jeg ikke allerede). Det halve eller en kvartdel af hvad barca bruger ville også være fint for mig...

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved rezamadridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #731 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

Jaken skrev: Okay, med frygt for at virke som en tudende lille pige, vil jeg alligevel lige spørge om det her:

Har vi ikke forholdsvis ofte skulle spille en stor ligakamp mellem de vigtigste Champions League runder? Barcelona imellem de 2 Bayern kampe sidste år, Barcelona igen imellem de 2 Man Utd kampe i år og nu Atletico imellem de 2 Dortmund kampe i år..

Nu skal det lige siges, at jeg hverken ved, eller har orket at finde ud, de resterende europæiske topholds kampprogram i samme periode, men som det står nu, er det ikke en dårlig kampplanlægning af det spanske fodboldforbund?

Enig i at det er et hårdt program, men det er desværre begræset hvor meget vi kan beklage os, da det er resultatet af Mourinho og klubbens beklagelser over ligakampen mod Barcelonas placering tæt på semi-finalerne i de seneste to sæsoner. De tog dem pænt på ordet og flyttede rundt på kampprogrammet, men Madrid havde glemt at regne med risikoen for så hård en 1/8-finale.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #732 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev:

interfigo skrev:

rezamadridista skrev:

nocture skrev:

Forstår din pointe, og jeg kender skam også til deres system. Men jeg kan ikke se hvorfor det skulle skade at have Morata oppe i angrebet i en halvleg i en liga der er tabt, eller José i midten eller den største stjerne Jesé. Jeg vil ikke engang have at vi skal bruge dem så ofte som Barca gør (det forlanger jeg ikke allerede). Det halve eller en kvartdel af hvad barca bruger ville også være fint for mig...

Se der er jeg helt enig. Og udover at Mourinho burde starte med flere talenter så burde han også starte med Casillas på mål, lige præcis fordi det er ligegyldige kampe der resterer i ligaen og Casillas altså ikke er en så dårlig målmand, så en stor forskel burde det ikke gøre. Foruden dette er Casillas en levende legende, og af respekt for det burde han også få sin kampe. Endnu engang viser Real Madrid sig dog fra sin dårlige side når institutionen Real Madrid ikke behandler sine legender med større respekt.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum