Om vores rivaler VII
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Jeg har en følelse af, at det enten bliver en spansk final eller en tysk finale.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Vinder over Bayern 1-0 i finalen. I hørte det først her;)
Kom nu Madrid !!!. 180 min max fokus + 90 min max fokus finalen.
Vamos
- StefanR
- Gæst
-
Gad vide hvordan dommeren vil håndtere den? :O
- Huss
- Gæst
-
- Senyera
- Gæst
-
Steen skrev: Har Dortmund har nogen nævneværdige karantæner?
De har ingen karantæner såvidt jeg kan se på nettet.
- dumdidadum
- Senior bruger
-
Huss skrev: Hvornår spiller Real. D.23 eller 24 og d.30 eller 1 maj.
I følge bold.dk spiller Real d. 24 :)
asp3200 skrev:
Steen skrev: Har Dortmund har nogen nævneværdige karantæner?
De har ingen karantæner såvidt jeg kan se på nettet.
Ja du har ret, har også lige tjekket det, og Kevin Großkreutz er den eneste som vil misse retur kampen hvis han får et gult..
Jeg vil blive så skuffet og sur hvis vi ikke når finalen i år. Jeg havde høje forventninger da vi mødte Barcelona i semi finalen, der kom vi ikke videre, omend det også var umuligt af andre årsager...
Sidste år mod Bayern, der havde jeg virkelig høje forventninger, 2-1 på udebane er et OK resultat. Så kommer kampen på hjemmebane, vi kommer foran 2-0 og jeg troede virkelig vi ville når finalen hvor modstanderen hed Chelsea som også havde et par karantæneramte spillere, det var jo garanteret sejr, men nej, et unødvendigt straffespark til Bayern begået af Pepe, hvor vi så efter taber på den mest latterligste måde i straffesparkskonkurrencen.
Vi er kommet videre fra dødenspulje, vandt over United, spadserede hen over Galatasaray, og nu møder vi så Dortmund. Det er i år der skal ske noget.
I øvrigt... Mourinho vandt Champions League finalen i Madrid, efter han vandt den blev han Real Madrid træner, i år er finalen i London....
Fandt det selv:)
Udekampen mod Dortmund
www.resultat.dk/kamp/rscyk7vH/#opstilling;1
Hjemmekampen mod Dortmund
www.resultat.dk/kamp/ETJ8WbOk/#opstilling;1
Sket meget siden med opstilling, så tror på det.
1. På Bernabeu (især) spillede vi ekstremt naivt og hovmodigt i forsvaret. Det straffede Dortmund på to omstillinger. Det forventer jeg IKKE, at Mourinho lader ske igen - Tysken skal ikke undervurderes!
2. Vores angribere var meget meget uskarpe... Det er da blevet bedre siden. Måske var det også derfor, at det krævede at hovedstødsmål af Pepe og et frispark af Ozil, at få det ene point på Bernabeu.
Til sidst kan man spørge sig selv..... Hvor meget bedre er Real Madrid i foråret i forhold til efteråret? Jeg vil mene omkring 50% bedre, hvis ikke mere. Samtidig slog Malaga, rent faktisk, Dortmund ud af turneringen..... Og så kan vi sgu også!
Real Madrid møder Bayern på Wembley.
M_linding skrev: Jeg ser det ikke som en kæmpe ulempe, at vi har mødt Dortmund i gruppen, og kun fik ét point... For det er af nogle ret "simple" grunde, at vi ikke fik mere ud af de kampe.
1. På Bernabeu (især) spillede vi ekstremt naivt og hovmodigt i forsvaret. Det straffede Dortmund på to omstillinger. Det forventer jeg IKKE, at Mourinho lader ske igen - Tysken skal ikke undervurderes!
2. Vores angribere var meget meget uskarpe... Det er da blevet bedre siden. Måske var det også derfor, at det krævede at hovedstødsmål af Pepe og et frispark af Ozil, at få det ene point på Bernabeu.
Til sidst kan man spørge sig selv..... Hvor meget bedre er Real Madrid i foråret i forhold til efteråret? Jeg vil mene omkring 50% bedre, hvis ikke mere. Samtidig slog Malaga, rent faktisk, Dortmund ud af turneringen..... Og så kan vi sgu også!
Real Madrid møder Bayern på Wembley.
50% rammer du nok meget godt. Men angriberne er sku ikke skarpere:)
Sad lige og sammenlignede ude og hjemmekampen. Dortmunds opstilling er fuldstændig ens med undtagelse af 1 mand i begge kampe, vores opstilling sejlede rundt. Med ramos på back og arbeloa venstre back, khedira ude osv.
Umiddelbart hvis opstillingen hjemme mod Galatasaray holder vinder vi samlet.