Om vores rivaler VII
Siden vi mødte Dortmund er der gået en del tid og mon ikke at Mourinho, som er et taktisk geni, har fundet en måde som han tror vi kan slå Dortmund med.
Derudover er det fucking vigtigt at Barca har trukket Bayern. De (Barca) har sgu haft det let i forhold til Real i årets CL-turnering.
- Madridfan7
- Gæst
-
- Måske vi kan bruge det her til noget?
Gotten skrev: Jeg synes vi skulle prøve en tremandsmidtbane med xabi, khedira og Modric. Så med özil og Ronaldo på kanterne og Benzema på toppen. På den måde vil Alonso ikke være alene om at styre det kreative på midtbanen
korrekt, di maria er også så utilregnelig som en fra Danmark serien.
Madridfan7 skrev: www.sporten.dk/fodbold/bommert-af-klopp-...taktik-i-spansk-avis
tja Pepe kommer ikke i spil og man kan håbe Alonso,modric,khedira på midten. Så vinder vi.
Madridfan7 skrev: www.sporten.dk/fodbold/bommert-af-klopp-...taktik-i-spansk-avis
Jeg håber da virkelig ikke, at Mourinho og hans stab har haft behov for Klopp's forklaringer til at finde ud af hvad der gik galt - det burde de da selv have ressourcerne til at gennemskue. At de så ikke tidligere har haft ressourcerne til at imødekomme Klopps taktik, det er en anden sag. Men nu har haft måneders tænkepause og et mere velspillende hold, så forhåbentlig bliver det ikke en gentagelse af gruppespillet. Eller sidste års semifinaler.
- Bernabéu
- Gæst
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev:
messifan34 skrev: hvis RM møder bayern i finalen blir i voldtaget for åben skærm bye bye madrid!!!!
bayern smadre jer.
Fantastisk indlæg, du er en gave for et hvert fora;)
HAHA, tak for den griner!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Jeg vil se flere unge spillere på vores Real hold, det er alt for sørgeligt.
rezamadridista skrev: Hvorfor fik vi en uafgjort i Zaragoza, hvor vi stillede op med næsten bedste start 11'er, og Barca er foran med 3-0 på samme bane, med spillere som Montaya, Bartra og Tello (altså uden Messi, Pique, Busquets, Alba, Iniesta)...
Jeg vil se flere unge spillere på vores Real hold, det er alt for sørgeligt.
Fordi vi spillede som en katastrofe på det tidspunkt og ligaen allerede var tabt. Drop ligaen og fokuser på CHL.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-