Om vores rivaler VII
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Senyera
- Gæst
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Og nej self gør det ikke det. Så længe bolden er rund kan alting ske, er det ikke sådan det lyder.
rezamadridista skrev:
Dios skrev: Jeg tror tilgengæld, at hvis Barca kommer i finalen uanset modstanderen, så vil de vinde. De har altid været utrolig skarpe, når det virkelig gjaldt. Og selvom de overhovedet ikke er skræmmer mig længere, så har de stadig en masse kvalitet, og på dagen vil de sejre.
Jeg synes ikke de var utrolig gode i 4-0 sejren over Milan, mere Milan der stank, og havde en træner der ikke var sikker på om man skulle angribe og gå efter at score på Camp Nou, eller om man skulle parkere bussen.
Og de var hellere ikke særlig skarpe igår. Godt nok var halvdelen af Barca ikke med fra start (Messi). Men come on, det var på Camp Nou, og de var lige kommet fra en 2-2 på udebane.
Barca vinder ikke CL i år, grundet deres forsvar, og derfor når de simpelthen ikke engang finalen. men HVIS de nu nåede finalen mod Bayern, så vil jeg sige, at Bayern vinder den da
1. De er skræmmende i år og
2. Nøj, hvor må de dog være sultne efter at tabe finalen sidste år.
Og jeg kan ikke se hvorfor vi ikke kunne vinde mod dem i finalen. La Decima har været på alles læber, også spillerenes. Specielt nu hvor Ronaldo har fået en tendens til at knække Barcas forsvar. Og Varane kan lukke Messi af. Kan dog godt føle smerten i at tabe til dem i en CL finale. Dog mener jeg, at de skal være mere bange for os, end vi skal for dem.
Vores forsvar er jo ikke bedre. Der bliver også altid scoret imod os.
Om Barca ikke har været gode indtil videre, kan jeg ikke udtale mig om. Kunne aldrig drømme om og se en Barca kamp, medmindre Real var modstanderen. Indtil videre er de kommet til semifinalerne, om det er fortjent eller ej, kan man altid diskutere. Faktum er dog, at de er her, og de har masser af kvalitet.
La Décima har været på alles læber, siden dagen efter vi vandt Chl trofæet i 2002. Bolden er rund, og alt kan ske, men jeg tror Barca vinder Chl finalen, hvis de ender i den, og det er uanset hvem de møder.
Bayern er dog den klare favorit til og vinde trofæet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Dios skrev:
rezamadridista skrev:
Dios skrev: Jeg tror tilgengæld, at hvis Barca kommer i finalen uanset modstanderen, så vil de vinde. De har altid været utrolig skarpe, når det virkelig gjaldt. Og selvom de overhovedet ikke er skræmmer mig længere, så har de stadig en masse kvalitet, og på dagen vil de sejre.
Jeg synes ikke de var utrolig gode i 4-0 sejren over Milan, mere Milan der stank, og havde en træner der ikke var sikker på om man skulle angribe og gå efter at score på Camp Nou, eller om man skulle parkere bussen.
Og de var hellere ikke særlig skarpe igår. Godt nok var halvdelen af Barca ikke med fra start (Messi). Men come on, det var på Camp Nou, og de var lige kommet fra en 2-2 på udebane.
Barca vinder ikke CL i år, grundet deres forsvar, og derfor når de simpelthen ikke engang finalen. men HVIS de nu nåede finalen mod Bayern, så vil jeg sige, at Bayern vinder den da
Og jeg kan ikke se hvorfor vi ikke kunne vinde mod dem i finalen. La Decima har været på alles læber, også spillerenes. Specielt nu hvor Ronaldo har fået en tendens til at knække Barcas forsvar. Og Varane kan lukke Messi af. Kan dog godt føle smerten i at tabe til dem i en CL finale. Dog mener jeg, at de skal være mere bange for os, end vi skal for dem.
Jo Dios, vores forsvar er bedre.
Denne sæsons CL er der blevet scoret 13 mål på os og 10 mål er scoret på Barca.
MEN:
1. De hold vi har mødt er jo langt bedre end dem Barca har mødt. Dødens gruppe + Man U + (Gala). Hvor Barca nøjes med Moskva, Benfica, Celtic også møder de to klubber der kan sammenlignes med vores nemmelig PSG og Milan.
2. Vi har den højeste scorings-rate i CL: 2.3 (Godt nok er Chelseas på 2.6, men de røg ud af Gruppe, så kampene er relative få) og Barcas er på 1.8. - Jo flere mål man scorer, jo mere "slapper" man af og mister koncentrationen.
Punkt to er self bare min "teori", men synes det burde være tydeligt at Barca sejler i forsvaret, mere end vi gør.
Bayern moser alle tilbage hvis de rammer niveau.
Madrid skal spille 180 min på top niveau, koncentreret og ikke falde i tempo eller defensiv mourinho stil ellers kommer de ikke i finalen desværre. Men håber de tager sig sammen.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
asp3200 skrev: Barca sejler i forsvaret og nu er Adriano også ude.
Madrid skal spille 180 min på top niveau, koncentreret og ikke falde i tempo eller defensiv mourinho stil ellers kommer de ikke i finalen desværre. Men håber de tager sig sammen.
Ren faktiske er der mange der er bange for Bayer det skal vi ikke være vi skal nok spille vores spil
- Senyera
- Gæst
-
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Er du Real fan nej eller ja hvis du var en Real fan så hvorfor tror du ikke Real vinder du undervurdér Real Madrid vi har Ronaldo som kan afgøre det HelleDios skrev:
rezamadridista skrev:
Om Barca ikke har været gode indtil videre, kan jeg ikke udtale mig om. Kunne aldrig drømme om og se en Barca kamp, medmindre Real var modstanderen. Indtil videre er de kommet til semifinalerne, om det er fortjent eller ej, kan man altid diskutere. Faktum er dog, at de er her, og de har masser af kvalitet.
La Décima har været på alles læber, siden dagen efter vi vandt Chl trofæet i 2002. Bolden er rund, og alt kan ske, men jeg tror Barca vinder Chl finalen, hvis de ender i den, og det er uanset hvem de møder.
Bayern er dog den klare favorit til og vinde trofæet.
Senyera skrev: Barcas forsvar sejler, men de har Messi. Manden der kan få et helt forsvar til at sejle alene.
ha ha good one
Real Madrid 7 skrev:
asp3200 skrev: Barca sejler i forsvaret og nu er Adriano også ude.
Ren faktiske er der mange der er bange for Bayer det skal vi ikke være vi skal nok spille vores spil
Hvilket vi jo kun gjorde i 20 min sidste aar ud af 90 + 120 min. Bayern er sikker vinder i aar
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Med en koncentreret indsats vil vi dog også kunne spille os i finalen mod et hvilket som helst af dem.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.