Om vores rivaler VII
- messifan34
- Gæst
-
bayern smadre jer.
asp3200 skrev:
M_linding skrev: Jeg ser det ikke som en kæmpe ulempe, at vi har mødt Dortmund i gruppen, og kun fik ét point... For det er af nogle ret "simple" grunde, at vi ikke fik mere ud af de kampe.
1. På Bernabeu (især) spillede vi ekstremt naivt og hovmodigt i forsvaret. Det straffede Dortmund på to omstillinger. Det forventer jeg IKKE, at Mourinho lader ske igen - Tysken skal ikke undervurderes!
2. Vores angribere var meget meget uskarpe... Det er da blevet bedre siden. Måske var det også derfor, at det krævede at hovedstødsmål af Pepe og et frispark af Ozil, at få det ene point på Bernabeu.
Til sidst kan man spørge sig selv..... Hvor meget bedre er Real Madrid i foråret i forhold til efteråret? Jeg vil mene omkring 50% bedre, hvis ikke mere. Samtidig slog Malaga, rent faktisk, Dortmund ud af turneringen..... Og så kan vi sgu også!
Real Madrid møder Bayern på Wembley.
50% rammer du nok meget godt. Men angriberne er sku ikke skarpere:)
Sad lige og sammenlignede ude og hjemmekampen. Dortmunds opstilling er fuldstændig ens med undtagelse af 1 mand i begge kampe, vores opstilling sejlede rundt. Med ramos på back og arbeloa venstre back, khedira ude osv.
Umiddelbart hvis opstillingen hjemme mod Galatasaray holder vinder vi samlet.
Ahhhhhhhh.... Tager jeg helt fejl når jeg siger, at både Ronaldo, Higuain og Benzema har været mere farlige efter nytår?
Det ville komme bag på mig hvis jeg gjorde;)
messifan34 skrev: hvis RM møder bayern i finalen blir i voldtaget for åben skærm bye bye madrid!!!!
bayern smadre jer.
Fantastisk indlæg, du er en gave for et hvert fora;)
messifan34 skrev: hvis RM møder bayern i finalen blir i voldtaget for åben skærm bye bye madrid!!!!
bayern smadre jer.
Er du ham teeemus som blev mobbet ud af Fcbarcelona.dk's forum?
- Fred P og de slemme frø
- Gæst
-
- Rubæk
- Gæst
-
Hvordan er det så gået Barcelona inden da? Eller er det noget andet?messifan34 skrev: hvis RM møder bayern i finalen blir i voldtaget for åben skærm bye bye madrid!!!!
bayern smadre jer.
M_linding skrev:
asp3200 skrev:
M_linding skrev: Jeg ser det ikke som en kæmpe ulempe, at vi har mødt Dortmund i gruppen, og kun fik ét point... For det er af nogle ret "simple" grunde, at vi ikke fik mere ud af de kampe.
1. På Bernabeu (især) spillede vi ekstremt naivt og hovmodigt i forsvaret. Det straffede Dortmund på to omstillinger. Det forventer jeg IKKE, at Mourinho lader ske igen - Tysken skal ikke undervurderes!
2. Vores angribere var meget meget uskarpe... Det er da blevet bedre siden. Måske var det også derfor, at det krævede at hovedstødsmål af Pepe og et frispark af Ozil, at få det ene point på Bernabeu.
Til sidst kan man spørge sig selv..... Hvor meget bedre er Real Madrid i foråret i forhold til efteråret? Jeg vil mene omkring 50% bedre, hvis ikke mere. Samtidig slog Malaga, rent faktisk, Dortmund ud af turneringen..... Og så kan vi sgu også!
Real Madrid møder Bayern på Wembley.
50% rammer du nok meget godt. Men angriberne er sku ikke skarpere:)
Sad lige og sammenlignede ude og hjemmekampen. Dortmunds opstilling er fuldstændig ens med undtagelse af 1 mand i begge kampe, vores opstilling sejlede rundt. Med ramos på back og arbeloa venstre back, khedira ude osv.
Umiddelbart hvis opstillingen hjemme mod Galatasaray holder vinder vi samlet.
Ahhhhhhhh.... Tager jeg helt fejl når jeg siger, at både Ronaldo, Higuain og Benzema har været mere farlige efter nytår?
Det ville komme bag på mig hvis jeg gjorde;)
Ahhhhh måske, men der skulle satme heller ikke meget til så uskarpe de var.
- Xabi14
- Gæst
-
bayern smadre jer.
Det bliver så efter de har smadret jer.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
M_linding skrev:
bayern smadre jer.
Fantastisk indlæg, du er en gave for et hvert fora;)
Ikke længere.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Raúl 7
- Gæst
-
Edit: Ooog her er et link en.wikipedia.org/wiki/FC_Barcelona_in_Europe
Raúl 7 skrev: Ikke for at virke alt for konspirations-agtig, men bemærkelsesværdigt at Barca har startet langt de fleste af sine knock out kampe på udebane, de seneste sæsoner.
Det er faktisk vildt! 11 af de seneste 12 lodtrækningstrukkede kampe i CL, har de startet på udebane.... Hvad er oddset mon på den?;)
- Senyera
- Gæst
-
Ja særligt i 1/8-delsfinalerne starter de jo nærmest på udebane hvergang! Jeg tror ikke man skal ligge særlig meget i det. Der er altid en gæst til at trække kuglerne, så hvordan kan der være snyd indblandet?Raúl 7 skrev: Ikke for at virke alt for konspirations-agtig, men bemærkelsesværdigt at Barca har startet langt de fleste af sine knock out kampe på udebane, de seneste sæsoner.
Edit: Når man vinder puljen får man automatisk udebane først i 1/8dels... bare så folk er med.