Om vores rivaler VII
Daniel skrev: Sevilla bliver da også ved med at opruste. Nu med N'Zonzi. Godt at se, at de tager muligheden for CL-gruppespil seriøs!
Det er en god signing. Til gengæld er det på bekostning af Mbia, som er rykket videre. Hvor er jeg da glad for, at Modric, Kroos, Isco og James ikke skal ligge og kæmpe med ham mere.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Moohh
- Gæst
-
Pelle skrev:
Daniel skrev: Sevilla bliver da også ved med at opruste. Nu med N'Zonzi. Godt at se, at de tager muligheden for CL-gruppespil seriøs!
Det er en god signing. Til gengæld er det på bekostning af Mbia, som er rykket videre. Hvor er jeg da glad for, at Modric, Kroos, Isco og James ikke skal ligge og kæmpe med ham mere.
De har også lige hentet Konoplyanka. Spilleren der stod for det meste i Dnipros vej til Europa League finalen, og spillede en god finale mod netop Sevilla. Det ser rigtig fornuftigt ud for dem, hvis de kan finde en god erstatning for Bacca.
Storken skrev:
SR4 skrev: Aaarh Argentina's gruppe kunne en hver klare sig ud af. Og det var også kun der hans mål faldt, i grupperunden i den letteste gruppe til VM.
Semifinalen blev vundet på straffe, hvilket egentlig viser, hvor afgørende Messi var for offensiven den kamp. Ligeledes endte finalen også uden et Argentina mål.
Storken tror vi begge ved Messi på ingen måde fortjente den og allerede argumentet om at Argentina ikke kunne nå der, hvor de nåede uden Messi, fortæller også du ikke selv har saglige argumenter for hvorfor Messi vandt den.
I øvrigt, uanset om man fjernede Kroos og Tyskland stadig ville vinde, så ændre det ikke på at han fortjente den mere, hvis han præsterede bedre.
Messi blev rated højest af whoscored til VM, så han har ikke været helt dårlig. Nummer 2 og 3 på listen er henholdvis Robben og James, så stats kan sagtens identificere kvalitet. Messi havde 6,6 succesfulde driblinger og 3,3 key passes per kamp, hvilket er vanvittige stats. Han havde dog kun 3,3 skud per kamp, hvilket er mindre end normalt for Messi.
Messi lider under de enormt høje forventninger til ham. Hvis man kigger på det med lidt objektive briller, så producerer han helt vildt meget til VM. Han lider bare under, at hans offensive holdkammerater er totalt håbløse foran kassen. Resten af holdet scorer tilsammen 3 mål, hvor Messi scorer 4. Man kan ikke vinde VM på egen hånd nu om dage. Det er modstanderne simpelthen for gode til.
Orh kan du aldrig argumentere uden at kigge på Whoscored's vurderinger, der i øvrigt flere gange har givet sindsygt fejlslåede vurderinger førhen.
Messi lider af intet tværtimod - han har nydt godt af hans navn og har alene på hans navn blevet kåret til VM's og Sydamerika's bedste på en meget meget meget billig baggrund.
Stop med at gøre ham til et offer, når han tydeligvis er det modsatte.
Moohh skrev:
Pelle skrev:
D
Moohh skrev:
Pelle skrev:
De har også lige hentet Konoplyanka. Spilleren der stod for det meste i Dnipros vej til Europa League finalen, og spillede en god finale mod netop Sevilla. Det ser rigtig fornuftigt ud for dem, hvis de kan finde en god erstatning for Bacca.
Tyske Bild nævner Immobile som ny mand i Sevilla og dermed må være Bacca's erstatning. Umiddelbart en lille svækkelse for Sevilla, men finder han niveauet fra Torino kan det blive godt.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Roesen7 skrev:
Moohh skrev:
Pelle skrev:
Tyske Bild nævner Immobile som ny mand i Sevilla og dermed må være Bacca's erstatning. Umiddelbart en lille svækkelse for Sevilla, men finder han niveauet fra Torino kan det blive godt.
Jeg vil mene, at det er noget af et skridt ned. Det jeg har set af Dortmunds kampe, hvor han har deltaget, der synes jeg ikke, at han har bidraget med meget. Om det skyldes, at hans type ikke passer i Dortmunds system skal jeg lade være usagt.
Har ikke set ham spille før Dortmund, men umiddelbart synes jeg, at de fortsat bør lede efter en angriber, hvis de henter Immobile.
Gåser skrev:
Roesen7 skrev:
Moohh skrev:
Pelle skrev:
Jeg vil mene, at det er noget af et skridt ned. Det jeg har set af Dortmunds kampe, hvor han har deltaget, der synes jeg ikke, at han har bidraget med meget. Om det skyldes, at hans type ikke passer i Dortmunds system skal jeg lade være usagt.
Har ikke set ham spille før Dortmund, men umiddelbart synes jeg, at de fortsat bør lede efter en angriber, hvis de henter Immobile.
Ja, Dortmund tiden har ikke været god. Men for et år siden var han trods alt lige blevet Serie A topscorer med 22 mål i 33 kampe for Torino. Så helt skidt er han næppe. Spørgsmålet er om han passer ind hos Sevilla. Tror ikke han er fysisk stærk nok og jeg ville nok også se mig om andre steder.
Et ambitiøst mål kunne være Mandzukic. Med tilgangen af Jackson og Vietto, må Atletico også skulle af med en angriber eller to. Med det er nok mere drømmescenarie på Sevillas vegne end det er realistisk.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Lars1991 skrev: Og Schweinsteiger United spiller eftersigende. Di Maria den anden vej?
Ja rygterne kan ikke blive enige om Di Maria skal til Bayern eller PSG. De mest vedvarende rygter den sidste uge peger på PSG men med Schweinsteiger til United, kan det ikke udelukkes, at det bliver Bayern
Daniel skrev: Mandzukic er Juventus-spiller.
Hold da op. Jeg skal da lige tage at følge bedre med!