Sæsonen 2018/2019

7 år 7 måneder siden #1033 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Sæsonen 2018/2019
Vi jeg skal være helt ærlig - så tror jeg bare vi alle sammen eller ihvertfald mange af os desværre har afskrevet denne sæson fuldstændig... ISÆR efter Lope blev fyret. ( dog fuld fortjent )

Jeg tror de fleste Real fans desværre er gået lidt på kompromis spillet denne sæson og bare ønsker at vi er med i CHL til næste sæson, plus ikke få flere øretæver... tror dog der kommer flere!

Solari har vist nosser med at lade Isco og Asensio ude, da de ikke var i form, han burde dog også gøre det med Bale - men ellers kan jeg endelig ikke se noget positivt i ham og vi sidder vel nærmest bare og venter på den næste træner bliver offentliggjort...

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #1034 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
Nu så jeg ikke selv kampen, men inden folk koger helt af på Solari, så kan man altså ikke tage fra ham, at han har stoppet blødningen fuldstændig. Nuvel, så er det ikke flot, og vi kan hurtigt blive enige om, at Lucas selvfølgelig ikke skal være i nærheden af en fast starter, men holdet har brug for disciplin, balance og selvtillid. Lucas bringer de 2 første ting, og sejre som imod Huesca bringer det måske vigtigste af alt - selvtillid.
Lad os nu se hvad Solari kan bringe med en trup med de bedste spillere i langt bedre form end nu.

Jeg er stadig ikke kommet mig over fyringen af Lopetegui, men Solari kommer med noget jeg godt kan lide. Han er bundærlig, og "slagter" sine spillere i offentligheden på en ikke-Mourinho-agtig-måde. Ikke at jeg er fan af man udstiller folk, men har savnet indblik i rigtig mange ting, og nu har vi fået indblik i, at Solari stiller med de 10 mest formstærke spillere. Det er jeg som sådan fan af, og så har diverse spillere udtalt, at Solari vil have et højt pres med med en variation af possession og direkte spil.
Det er jeg også fan af.

Nu skal holdet bare finde sig selv, og så kan Solari forhåbentlig få ændret en del på tingene på banen. Vi har et rigtig godt kampprogram for resten af året, hvor det udover 6 point imod Moskva og Vallecano også skal bringe endnu en titel til skabet. Igen, så handler det om selvtillid, og derfor er den titel vigtigere end nogensinde før.

Tror på det nok skal blive godt det her. Vi spillet forfærdeligt, men det gør Barcelona og At. Madrid altså også. Vi er altså stadig kun henholdsvis 5 og 2 point bagefter dem. Hvorfor skal vi dog ikke kunne indhente det?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Kimbo

7 år 7 måneder siden #1035 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019
En noget bizar La Liga sæson i år... og jeg føler faktisk den har mistet kvalitet sammenlignet med England, Italien og Tyskland. Ath. Bilbao er på en 18. plads, Villarreal på en 17. plads, Valencia på en 15. plads og Real Madrid på en 4. plads. Fortsætter de traditionelt store klubber med samme pointsnit, vil de ende med følgende point efter 38. spillerunde:

1. Barcelona 79 point
2. Sevilla 71 point
3. Atl. Madrid 71 point
4. Real Madrid 66 point

15. Valencia 46 point
17. Villarreal 35 point
18. Ath. Bilbao 35 point

Hvad mener I andre?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 7 måneder siden #1036 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019

Dios skrev: Nu så jeg ikke selv kampen, men inden folk koger helt af på Solari, så kan man altså ikke tage fra ham, at han har stoppet blødningen fuldstændig. Nuvel, så er det ikke flot, og vi kan hurtigt blive enige om, at Lucas selvfølgelig ikke skal være i nærheden af en fast starter, men holdet har brug for disciplin, balance og selvtillid. Lucas bringer de 2 første ting, og sejre som imod Huesca bringer det måske vigtigste af alt - selvtillid.
Lad os nu se hvad Solari kan bringe med en trup med de bedste spillere i langt bedre form end nu.

Jeg er stadig ikke kommet mig over fyringen af Lopetegui, men Solari kommer med noget jeg godt kan lide. Han er bundærlig, og "slagter" sine spillere i offentligheden på en ikke-Mourinho-agtig-måde. Ikke at jeg er fan af man udstiller folk, men har savnet indblik i rigtig mange ting, og nu har vi fået indblik i, at Solari stiller med de 10 mest formstærke spillere. Det er jeg som sådan fan af, og så har diverse spillere udtalt, at Solari vil have et højt pres med med en variation af possession og direkte spil.
Det er jeg også fan af.

Nu skal holdet bare finde sig selv, og så kan Solari forhåbentlig få ændret en del på tingene på banen. Vi har et rigtig godt kampprogram for resten af året, hvor det udover 6 point imod Moskva og Vallecano også skal bringe endnu en titel til skabet. Igen, så handler det om selvtillid, og derfor er den titel vigtigere end nogensinde før.

Tror på det nok skal blive godt det her. Vi spillet forfærdeligt, men det gør Barcelona og At. Madrid altså også. Vi er altså stadig kun henholdsvis 5 og 2 point bagefter dem. Hvorfor skal vi dog ikke kunne indhente det?

Forskellen er bare at Atletico har Griezmann, Barcelona har Messi. Hvem skal hive os frem til et mesterskab? Kollektivet? Bale? :D
Den er svær at tro på synes jeg.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 7 måneder siden #1037 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
Sergio Ramos har spillet 15 ligakampe denne sæson og kun fået 1 gult kort, okay hvad fanden sker der?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 7 måneder siden #1038 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
@Ramos4.

Fair nok med Barca har Messi, men At. Madrid har Griezmann er jo en joke. I mine øjne er Griezmann vældig overvurderet, men fair nok. Han har pt. Scoret ligeså mange mål som Bale og 1 færre end Benzema. Det er ihvertfald ikke ham som trækker læsset for dem i ligaen.

Vi skal passe på med at gøre tingene værre end de er. Vi har haft Ronaldo i 9 år med kun 2 mesterskaber deraf, selvom han har scoret et hav af mål. Det handler måske ikke om hvilken spiller som skal trække os imod mesterskabet, men mere at holdet skal trække sammen.
Vores resultater og spil på banen kan ikke være værre end det har været i dette efterår, men alligevel er vi stadig kun 5 og 2 point efter. Sevilla falder fra igen.
Vi skal have Modric, Isco, Asensio og Bale igang sådan for alvor.
Det er de vigtigste “indkøb” vi kan lave henover januar.

Og vildt angående Ramos. Den havde jeg sgu ikke set komme haha.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 7 måneder siden #1039 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev: Sergio Ramos har spillet 15 ligakampe denne sæson og kun fået 1 gult kort, okay hvad fanden sker der?

Faktisk et ret sjovt billede på at hele truppen, startende med vores Capitan, har været alt for lax hele sæsonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 år 7 måneder siden #1040 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 2018/2019

Dios skrev: @Ramos4.

Fair nok med Barca har Messi, men At. Madrid har Griezmann er jo en joke. I mine øjne er Griezmann vældig overvurderet, men fair nok. Han har pt. Scoret ligeså mange mål som Bale og 1 færre end Benzema. Det er ihvertfald ikke ham som trækker læsset for dem i ligaen.

Vi skal passe på med at gøre tingene værre end de er. Vi har haft Ronaldo i 9 år med kun 2 mesterskaber deraf, selvom han har scoret et hav af mål. Det handler måske ikke om hvilken spiller som skal trække os imod mesterskabet, men mere at holdet skal trække sammen.
Vores resultater og spil på banen kan ikke være værre end det har været i dette efterår, men alligevel er vi stadig kun 5 og 2 point efter. Sevilla falder fra igen.
Vi skal have Modric, Isco, Asensio og Bale igang sådan for alvor.
Det er de vigtigste “indkøb” vi kan lave henover januar.

Og vildt angående Ramos. Den havde jeg sgu ikke set komme haha.

Jeg er helt enig i flere af dine seneste posts Dios, vi spiller forfærdeligt, men vi er altså stadig indenfor afstand af mesterskabet.
Barca spiller naturligvis klart bedre end os når det kører for dem, men de er gudskelov mere svingende end længe set.
Tingene kan hurtigt vende og så længe vi kun er 5 point bagude, så er jeg egentligt fortrøstningsfuld.
Når sæsonen ender vil man nok sige at det hold der vandt var dem der suttede mindst og ikke dem der var bedst. La Liga ser virkeligt skidt ud i år, omvendt ser den også mere spændende ud.

7 år 7 måneder siden #1041 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 2018/2019
www.goal.com/en/news/juventus-more-of-a-...mu8slo51vzr32k1wz8qw

"Here, we are a squad, elsewhere, some players feel bigger than the others. Instead, here, everyone is on the same level, they are humble and want to win."
Cristiano Ronaldo om Juventus og Real Madrid.

Og jeg må give ham ret. Mentaliteten i Real Madrids trup er desværre ofte primadonna agtig.

7 år 7 måneder siden #1042 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2018/2019

Cristiano7 skrev: www.goal.com/en/news/juventus-more-of-a-...mu8slo51vzr32k1wz8qw

"Here, we are a squad, elsewhere, some players feel bigger than the others. Instead, here, everyone is on the same level, they are humble and want to win."

Og jeg må give ham ret. Mentaliteten i Real Madrids trup er desværre ofte primadonna agtig.

Komplet joke. Var det ikke netop Ronaldo selv som altid stod og surmulede fordi Bale eller Benzema havde snuppet en scoring foran ham selv? Manden kunne ikke engang lade Real Madrid nyde sin 3. CL trumf i træk i en halv time, før det hele igen skulle handle om Ronaldo. “Here we are a squad” min røv.

Det er muligt at der stadig er primadonnaer i truppen idag, men den absolut største af slagsen skibbede vi altså i sommers.

Og før folk kommer for godt igang, så har jeg dyb respekt for det Ronaldo udrettede med Real Madrid. Det er bare ikke altid nemt at respektere alt det andet som også fulgte med Ronaldo, udover sine mange mål.

DC19
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, Dios, Real HWL, Jaken, El Siete, Kimbo, Dragam

7 år 7 måneder siden #1043 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 2018/2019

-#7- skrev:

Cristiano7 skrev: www.goal.com/en/news/juventus-more-of-a-...mu8slo51vzr32k1wz8qw

Komplet joke. Var det ikke netop Ronaldo selv som altid stod og surmulede fordi Bale eller Benzema havde snuppet en scoring foran ham selv? Manden kunne ikke engang lade Real Madrid nyde sin 3. CL trumf i træk i en halv time, før det hele igen skulle handle om Ronaldo. “Here we are a squad” min røv.

Det er muligt at der stadig er primadonnaer i truppen idag, men den absolut største af slagsen skibbede vi altså i sommers.

Og før folk kommer for godt igang, så har jeg dyb respekt for det Ronaldo udrettede med Real Madrid. Det er bare ikke altid nemt at respektere alt det andet som også fulgte med Ronaldo, udover sine mange mål.

Ja det er nemlig sjovt det kommer fra en mand der stod og var pissesur da Benzema scorede et vigtigt sejrsmål sent i en kamp på en ripost fra et brændt straffe. Hvis I er så stort et kollektiv i Juve, så giv Pjanic bolden næste gang I får straffe. I dare you, I double-dare you motherfucker :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, Dios, Real HWL, Kimbo, Dragam

7 år 7 måneder siden #1044 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2018/2019
Det kan simpelthen ikke være rigtig at vi igen skal tabe til nogle elendige russere der spiller så kedeligt fodbold! Fandme nej om vi skal sende dem i EL! Nu må der strammes op
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum