Sæsonen 2018/2019

7 år 5 måneder siden #997 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019

madrid2000 skrev: Overall endnu en sørgelig præstation.
Jovist har vi enkelte spillere som Carvajal, der spiller rigtig godt, men der er ingen struktur, sammenhæng eller nogen plan. Ceballos driver bolden frem og mister den. Llorente driver den frem og mister den. De mister den fordi offensiven er intetsigende. Bale, Benzema og Vasquez er utrolige elendige offensivt. De kan jo ingenting. Det er ikke nogen spiller modstanderen frygter..
Defensiven er vi fint med. Midtbanen er også fint, men offensivt mangler dette hold 2 kæmpe stjerner i Mbappe, Neymar, Hazard klassen.

Det er mega kedeligt at kigge på det her hold. Iøvrigt var vi pisse heldige med at vinde idag.

Sæt dit evt. og se kampen igennem igen. Offensiven var ikke vanvittigt god, det er alle herinde vist enige om.

Men: Det var ikke mega kedeligt at kigge på. Vi var klart det bedste hold, så derfor ikke pisse heldige.

Det med at Llorente driver bolden frem og mister den skete måske én gang. Han spillede glimrende af så ung en spiller. Ceballos er offensiv midtbane, så han vil naturligt nok tabe nogle bolde. Men fin præstation.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 5 måneder siden #998 af Kayed99
Besvaret af Kayed99 på emne Sæsonen 2018/2019
Courtois slår atter fast, hvorfor han er førstevalg og blandt den absolutte elite af målmænd! Fantastisk indkøb og dejligt med en keeper blandt de absolut bedste i verden (med alt ære og respekt til Navas, som lige hører til laget under).
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

7 år 5 måneder siden #999 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev:

madrid2000 skrev: Overall endnu en sørgelig præstation.
Jovist har vi enkelte spillere som Carvajal, der spiller rigtig godt, men der er ingen struktur, sammenhæng eller nogen plan. Ceballos driver bolden frem og mister den. Llorente driver den frem og mister den. De mister den fordi offensiven er intetsigende. Bale, Benzema og Vasquez er utrolige elendige offensivt. De kan jo ingenting. Det er ikke nogen spiller modstanderen frygter..
Defensiven er vi fint med. Midtbanen er også fint, men offensivt mangler dette hold 2 kæmpe stjerner i Mbappe, Neymar, Hazard klassen.

Det er mega kedeligt at kigge på det her hold. Iøvrigt var vi pisse heldige med at vinde idag.

Sæt dit evt. og se kampen igennem igen. Offensiven var ikke vanvittigt god, det er alle herinde vist enige om.

Men: Det var ikke mega kedeligt at kigge på. Vi var klart det bedste hold, så derfor ikke pisse heldige.

Det med at Llorente driver bolden frem og mister den skete måske én gang. Han spillede glimrende af så ung en spiller. Ceballos er offensiv midtbane, så han vil naturligt nok tabe nogle bolde. Men fin præstation.

Jeg synes også, at Llorente spiller en super kamp. Specielt det forhold, at han holder sig til sin opgave som defensiv midt. Ikke noget med at lege målscorer, som Casemiro tilsyneladende vægter højt.

I omstillingerne mangler vi virkelig noget aggressivitet. Det ser godt ud, indtil vi rammer den sidste tredjedel af banen, men så mangler der simpelthen folk. Hvor bliver de af? De kommer luntende hånd i hånd med modstanderen. :-/

7 år 5 måneder siden #1000 af Raúl Madrid
Besvaret af Raúl Madrid på emne Sæsonen 2018/2019
Kunne det tænkes, at Perez har beordret Solari til at bruge de unge og få spillet dem stille og roligt ind på holdet, for at kunne bevare sit trænerjob?

Jeg tænker især på Valverde, Ceballos og Llorente, som næsten ingen spilletid fik tidligere, pludselig er inde i varmen. Derudover bliver Reguillon, J. Sanchez, Odriozola brugt hyppigt og uden frygt - Tildels også Vinicius Jr.

Måske tænkes der, at midtbanen skal hedde Valverde - Llorente - Ceballos inden for kort tid (Måske allerede næste sæson?)
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

7 år 5 måneder siden #1001 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019

Raúl Madrid skrev: Kunne det tænkes, at Perez har beordret Solari til at bruge de unge og få spillet dem stille og roligt ind på holdet, for at kunne bevare sit trænerjob?

Jeg tænker især på Valverde, Ceballos og Llorente, som næsten ingen spilletid fik tidligere, pludselig er inde i varmen. Derudover bliver Reguillon, J. Sanchez, Odriozola brugt hyppigt og uden frygt - Tildels også Vinicius Jr.

Måske tænkes der, at midtbanen skal hedde Valverde - Llorente - Ceballos inden for kort tid (Måske allerede næste sæson?)

Ah, Kroos skal vist ingen steder. Det ville være vanvid.

Solari er ungdomstræner, så det er vel meget naturligt at han bruger de unge mere. Set i forhold til at vores trup er rimelig smal er det en nødvendighed at bruge de unge vi har, mere end det er et valg.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 5 måneder siden #1002 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019

Raúl Madrid skrev: Kunne det tænkes, at Perez har beordret Solari til at bruge de unge og få spillet dem stille og roligt ind på holdet, for at kunne bevare sit trænerjob?

Jeg tror ikke Perez har beordret noget som helst. Jeg tror det er Solaris eget værk. Det virker som om han er ligeglad med hvad der står på ryggen af en spiller. Hvis ikke man levere til træning, så hedder det bænken. Og jeg tror i den grad at Casimiro skal frygte for sin plads hvis Llorente bliver ved med at spille som han gør nu.
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Real HWL.

7 år 5 måneder siden #1003 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev:

Solari er ungdomstræner, så det er vel meget naturligt at han bruger de unge mere. Set i forhold til at vores trup er rimelig smal er det en nødvendighed at bruge de unge vi har, mere end det er et valg.

Ja netop. Solari har valgt at bænke Asensio og Isco, resten af hans valg har jo mere været af tvang. Llorente spiller fordi Casemiro er ude, Regullion spiller fordi Marcelo er ude osv. Lad os vente og se til de er tilbage om han virkelig har tiltro til dem. Jeg håber da, det ville da være en smule positivt i den her mareridstssæson.

7 år 5 måneder siden #1004 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2018/2019

Lars1991 skrev:

Ramos4 skrev:

Ja netop. Solari har valgt at bænke Asensio og Isco, resten af hans valg har jo mere været af tvang. Llorente spiller fordi Casemiro er ude, Regullion spiller fordi Marcelo er ude osv. Lad os vente og se til de er tilbage om han virkelig har tiltro til dem. Jeg håber da, det ville da være en smule positivt i den her mareridstssæson.

Jeg har set andre trænere benytte Kroos på 6’eren i Casemiros fravær. Jeg har også set andre trænere benytte Nacho på henholdsvis højre og venstrebacken i Carvajal og Marcelos fravær. Disse muligheder har Solari end ikke skænket en tanke, og det skal han have stor ros for.

Solari fortjener generel stor ros for sine dispositioner. Er helt vild med, at han tror på Reguilons åbenlyse talent og ikke går med det mere populære valg i Nacho.

Han tager videre - ret åbenlyst endda - kampen op mod hierakiet, eller i hvert fald spillere som Isco og Asensio, der underpræsterer i sådan en grad, at det efterhånden grænser til det pinlige, og det klæder ham sgu. Satme godt set at gå med Lucas - en spiller der arbejder røven ud af buksen, selvom han åbenbart ikke vinder mange hjerter herinde - fremfor de to spanske primadonnaer.

Solari har potentiale, og jeg bliver ikke overrasket, hvis han laver store resultater med denne trup.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

7 år 5 måneder siden #1005 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 2018/2019
Nacho er også skadet så vidt jeg ved?
Men ja, man kunne tage Kroos ned på 6eren, men så skal man jo stadig bruge en ung på midten alligevel. Ceballos i stedet? Og Ceballos var da i den grad inden i varmen hos Lopetegui.

7 år 5 måneder siden #1006 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
Så mangler vi jo bare det åbenlyse valg, hvor Bale bliver bænket. Den hellige ko har han stadig ikke slagtet, så mere imponerende er det altså heller ikke at smide Isco og Asensio på bænken når de aldrig rigtig har været højt oppe i hierakiet. Den dag han tager kampen op med Bale eller for den sags skyld Benzema, så vil jeg juble, men indtil videre synes jeg ikke han har gjort noget ekstraordinært på den front.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Dios.

7 år 5 måneder siden #1007 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Sæsonen 2018/2019

Dios skrev: Så mangler vi jo bare det åbenlyse valg, hvor Bale bliver bænket. Den hellige ko har han stadig ikke slagtet, så mere imponerende er det altså heller ikke at smide Isco og Asensio på bænken når de aldrig rigtig har været højt oppe i hierakiet. Den dag han tager kampen op med Bale eller for den sags skyld Benzema, så vil jeg juble, men indtil videre synes jeg ikke han har gjort noget ekstraordinært på den front.

Hvem ville du så havde valgt i stedet for Bale?

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

7 år 5 måneder siden #1008 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019

MadridistaPorVida skrev:

Dios skrev: Så mangler vi jo bare det åbenlyse valg, hvor Bale bliver bænket. Den hellige ko har han stadig ikke slagtet, så mere imponerende er det altså heller ikke at smide Isco og Asensio på bænken når de aldrig rigtig har været højt oppe i hierakiet. Den dag han tager kampen op med Bale eller for den sags skyld Benzema, så vil jeg juble, men indtil videre synes jeg ikke han har gjort noget ekstraordinært på den front.

Hvem ville du så havde valgt i stedet for Bale?

Faktisk alle andre. Om det er Isco, Asensio, Vinicius eller whatever, så mener jeg alle burde være foran Bale sådan som han har spillet de sidste 2 måneder.

Lige pt. Ville jeg nok gå med Asensio, da han trods alt passer bedre ind i det klassiske 4-3-3 system, om end hans niveau langtfra er bedre end Bale's. Nu går snakken bare på at placere dem der ikke præstere på bænken, og her falder Bale jo bare uden for kategori, da han netop får samtlige minutter uagtet hans præstationer er helt igennem forfærdelige.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum