Sæsonen 2018/2019

7 år 7 måneder siden #1057 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2018/2019
Amen...det så useriøst igen taber vi stort til en ligegyldig klub - nu må der simpelthen stoppe! Hvor er stoltheden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #1058 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019

Real HWL skrev: Nu er julehumøret da totalt væk!!

Vent nu til vi slår Rayo 1-0 :)

Jeg har vitterligt svært ved at se os vinde Klub VM.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
7 år 7 måneder siden #1059 af Figo7Dk
Besvaret af Figo7Dk på emne Sæsonen 2018/2019

Nå, de deler da ellers masse gaver ud på stadion. :o)

iHala Madrid!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

7 år 7 måneder siden #1060 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg skal alligevel også op kl. 4 i morgen, så det er vel sengetid. Godnat :(

Ramos4 skrev:

Vent nu til vi slår Rayo 1-0 :)

Jeg har vitterligt svært ved at se os vinde Klub VM.

Det er der, jeg ser vores største chance for trofæ i år.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Vinícius.

7 år 7 måneder siden #1061 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2018/2019
Haha man kan kun tage det med et smil. Vi stiller op med b kæden og ydmyges mod et sekundær hold modsat barcelona som spiller lige op mod tottenham med deres b hold.

Men fedt det sker, det må åbne øjnene på Perez og indse isco med flere skal afsted hurtigst muligt.

Nu sker der sku noget Steen ,D

7 år 7 måneder siden #1062 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 2018/2019

JesperA skrev:

-#7- skrev:

Cristiano7 skrev: www.goal.com/en/news/juventus-more-of-a-...mu8slo51vzr32k1wz8qw

"Here, we are a squad, elsewhere, some players feel bigger than the others. Instead, here, everyone is on the same level, they are humble and want to win."
Cristiano Ronaldo om Juventus og Real Madrid.

Og jeg må give ham ret. Mentaliteten i Real Madrids trup er desværre ofte primadonna agtig.

Komplet joke. Var det ikke netop Ronaldo selv som altid stod og surmulede fordi Bale eller Benzema havde snuppet en scoring foran ham selv? Manden kunne ikke engang lade Real Madrid nyde sin 3. CL trumf i træk i en halv time, før det hele igen skulle handle om Ronaldo. “Here we are a squad” min røv.

Det er muligt at der stadig er primadonnaer i truppen idag, men den absolut største af slagsen skibbede vi altså i sommers.

Og før folk kommer for godt igang, så har jeg dyb respekt for det Ronaldo udrettede med Real Madrid. Det er bare ikke altid nemt at respektere alt det andet som også fulgte med Ronaldo, udover sine mange mål.

Ja det er nemlig sjovt det kommer fra en mand der stod og var pissesur da Benzema scorede et vigtigt sejrsmål sent i en kamp på en ripost fra et brændt straffe. Hvis I er så stort et kollektiv i Juve, så giv Pjanic bolden næste gang I får straffe. I dare you, I double-dare you motherfucker :D

Tja, Ronaldo ville stadigvæk vinde denne kamp mod Moskva selvom kampen er uden betydning. Ronaldo er måske primadonna, men han har VINDERMENTALITETEN. Han ville blive RASENDE hvis Real tabte sådan en kamp som idag. ;-)
Den slags mentalitet ser man ikke hos Isco, Asensio, Bale, Benzema og så videre.

7 år 7 måneder siden #1063 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2018/2019
Hvad skal man sige, der ikke allerede er sagt.
Taber både hjemme og ude til CSK. Totalt ydmyget på hjemmebane af et russisk mandskab, der ender på sidste pladsen.

7 år 7 måneder siden #1064 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019

Figo7Dk skrev:

Nå, de deler da ellers masse gaver ud på stadion. :o)

Det er kun bløde pakker der bliver delt ud ;)

7 år 7 måneder siden #1065 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2018/2019
Og folk spurgte mig, forundrede og indignerede, hvordan jeg dog ku finde på at pifte af egne spillere på Bernabéu. Derfor!!!!

Altså intet der sker pt er jo overraskende. Bales skade, ydmygelse mod sekundahold, at Solari INTET godt har bragt. Alligevel er der stadig fæ der tror på mesterskab med det her hold der er så færdigt som et hold ka være. Vi er til grin - helt forventeligt. Det jo blot helt usandsynligt held at vi ik tabte forleden mod Huesca - intet som helst er forbedret under Solari - det er desværre spillerne den er gal med - og Solari er jo tydeligvis ik en mand som ka få noget ekstra ud af den nuværende trup. Tak for denne sæson
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Macon, Cristiano7

7 år 7 måneder siden #1066 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
Vi kan vel ikke heeelt udelukke at der også var en drilsk vind på stadion i dag :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Siempre fiel

7 år 7 måneder siden #1067 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 2018/2019
Og vi er i gang med at købe Brahim Diaz fra Manchester City og Ezquirel Palacios fra River Plate til truppen.

Det skal nok blive godt ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Lukita

7 år 7 måneder siden #1068 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2018/2019
Må indrømme noget. Jeg har været fan i over 20 år og fulgt de fleste kampe. Men de sidste efterhånden flere kampe har jeg ikke rigtig gidet se RM kampene.

Synes der mangler den gnist, ærgerrighed og vindermentalitet som har præget holdet de sidste mange år.

Lige for tiden er holdet kønsløst og bestemt ikke Real Madrid værdigt.

Selvfølgelig banker hjertet stadig for Real Madrid men jeg synes simpelthen det er den rene kedsomhed at se dem spille. Vi har ingen stjerner på holdet og intet der kendetegner os for det vi er så kendt for.

Og ja om 10 minutter sidder jeg sikkert og ser Juventus spille. Og drømmer om den gang vi havde en af de største legender fodbold har set.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real Madrid, madrid2000, Macon, Siempre fiel, Jonas, Kimbo, IDJ

Leveret af Kunena Forum