Sæsonen 2018/2019

7 år 7 måneder siden #1069 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019

Cristiano7 skrev: Og vi er i gang med at købe Brahim Diaz fra Manchester City og Ezquirel Palacios fra River Plate til truppen.

Det skal nok blive godt ;-)

Det er som om Perez har sprunget et helt led over i foryngrings-processen. Vi har nogle ældre spillere i 30'erne, så nu køber vi en masse helt unge. Vi mangler gode spillere i midten af tyvere. Sultne og energiske, men med en smule rutine. Vi ender med at have en masse helt gamle og en masse helt unge. Zidanes y Pavones bare med alder i stedet for talent.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: foryngrings - tror det er et ord
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #1070 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Sæsonen 2018/2019
Det skal nok blive endnu dårligere. Vi har ingen der kan scorer målene, så der kommer flere af disse resultater

La liga nummer 34 skal i hus.

7 år 7 måneder siden #1071 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev:

Cristiano7 skrev: Og vi er i gang med at købe Brahim Diaz fra Manchester City og Ezquirel Palacios fra River Plate til truppen.

Det skal nok blive godt ;-)

Det er som om Perez har sprunget et helt led over i foryngelses-processen. Vi har nogle ældre spillere i 30'erne, så nu køber vi en masse helt unge. Vi mangler gode spillere i midten af tyvere. Sultne og energiske, men med en smule rutine. Vi ender med at have en masse helt gamle og en masse helt unge. Zidanes y Pavones bare med alder i stedet for talent.

Ja lige netop dét.

7 år 7 måneder siden #1072 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 2018/2019
Drop det nye stadion og køb i stedet et nyt hold.

7 år 7 måneder siden #1073 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Sæsonen 2018/2019
Det simpelthen til grin det hele. Det har det vel været siden sæson start, da Real tabte til Atletico.. den her sæson er fuldstændig ligegyldigt for Perez.

7 år 7 måneder siden #1074 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2018/2019
Det er jo egentlig fornuftigt at give reserverne chancen i dag og resultatet viser jo helt perfekt hvad der er galt. RMs reserver er dårlige- og netop heri ligger problemet. Der er stort set ingen konkurrence om pladserne. Ramos kan være ligeglad med at han giver 24 mål væk i en kamp, fordi den eneste måde han ikke er at finde i startopstillingen næste gang er pga rødt kort eller skade.

Det ringest RM trup i mange, mange år. Det kommer til at koste et nyt stadion at skifte ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

7 år 7 måneder siden #1075 af Asensio20
Det er slet ikke reservernes skyld. Bale, Benzema, Marcelo, Isco, Asensio, Courtois, Carvajal og Kroos spillede alle i går. Problemet er alene at vi ikke har nogle som kan scorer mål. Vi mangler tydeligvis typer som Mbappe, Kane, CR7, Raúl og den ganle Ronaldo. Benzema er jo en faxekondi uden brus og over udløbsdatoen. Bale er langt fra sin Tottenham form.

7 år 7 måneder siden #1076 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2018/2019

Asensio20 skrev: Det er slet ikke reservernes skyld. Bale, Benzema, Marcelo, Isco, Asensio, Courtois, Carvajal og Kroos spillede alle i går. Problemet er alene at vi ikke har nogle som kan scorer mål. Vi mangler tydeligvis typer som Mbappe, Kane, CR7, Raúl og den ganle Ronaldo. Benzema er jo en faxekondi uden brus og over udløbsdatoen. Bale er langt fra sin Tottenham form.

Når man taber 0-3 på hjemmebane til et ligegyldigt russisk hold, så er det vist mere end tydeligt at der er problemer over hele linjen. Jeg vil også selv gerne af med Bale og Benzema, men hele det her hold er råddent og langt over sidste salgsdato. Det er jo kraftedme ligemeget hvem der spiller efterhånden..

Hold kæft jeg glæder mig til sommeren 2019..

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 år 7 måneder siden #1077 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2018/2019

-#7- skrev:

Asensio20 skrev: Det er slet ikke reservernes skyld. Bale, Benzema, Marcelo, Isco, Asensio, Courtois, Carvajal og Kroos spillede alle i går. Problemet er alene at vi ikke har nogle som kan scorer mål. Vi mangler tydeligvis typer som Mbappe, Kane, CR7, Raúl og den ganle Ronaldo. Benzema er jo en faxekondi uden brus og over udløbsdatoen. Bale er langt fra sin Tottenham form.

Når man taber 0-3 på hjemmebane til et ligegyldigt russisk hold, så er det vist mere end tydeligt at der er problemer over hele linjen. Jeg vil også selv gerne af med Bale og Benzema, men hele det her hold er råddent og langt over sidste salgsdato. Det er jo kraftedme ligemeget hvem der spiller efterhånden..

Jeg har glædet mig til sommeren de seneste to sæsoner, som i begge tilfælde var store skuffelser.

Nu vil jeg i stedet rette blikket mod vinterens transfervindue, hvor der simpelthen skal hentes en klassespiller ind i truppen. Det er slet ikke nok med spillere som Hermoso og Palacios, selvom lidt også har ret i Real Madrids nuværende trup.

7 år 7 måneder siden #1078 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2018/2019

Daniel skrev:

-#7- skrev:

Jeg har glædet mig til sommeren de seneste to sæsoner, som i begge tilfælde var store skuffelser.

Nu vil jeg i stedet rette blikket mod vinterens transfervindue, hvor der simpelthen skal hentes en klassespiller ind i truppen. Det er slet ikke nok med spillere som Hermoso og Palacios, selvom lidt også har ret i Real Madrids nuværende trup.

Jeg tror simpelthen ikke på et stort indkøb i januar. Så skal det være et stort navn som pt. ikke spiller meget i deres klub. Alexis Sanchez, Özil, Morata eller lignende. Prisen for en absolut stjerne vil blive for høj i januar til at det vil give mening, tror jeg.

Hvem så du gerne man hentede i januar, som vil være realistisk?

DC19

7 år 7 måneder siden #1079 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 2018/2019
Truppen er simpelthen for blødsøden og forkælede.
Ramos går ud i medierne og fortæller indirekte at han ikke ønsker Conte som træner. Conte som er berygtet for at være barsk. Spillerne får derfor heldigvis Solari.
Samt startelleveren ikke har nogle stærke udfordrer på deres positioner. Tror nok det kun er på målmandsposten at vi har 2 stærke spillere på en position - Navas og Courtois.

7 år 7 måneder siden #1080 af Asensio20

Daniel skrev:

-#7- skrev:

Nye spillere er hvad der er behov for, så godt med de to, hvis de kan leve op til forventningerne. Men hvis vi ikke får en angriber der scorer i hver kamp, så kan vi godt ligge alle forhåbninger om titler videre. Der skal komme en world class striker til klubben. Vi har det mest tandløse angreb nogensinde!!!

Leveret af Kunena Forum