Sæsonen 2018/2019
Dios skrev: Så mangler vi jo bare det åbenlyse valg, hvor Bale bliver bænket. Den hellige ko har han stadig ikke slagtet, så mere imponerende er det altså heller ikke at smide Isco og Asensio på bænken når de aldrig rigtig har været højt oppe i hierakiet. Den dag han tager kampen op med Bale eller for den sags skyld Benzema, så vil jeg juble, men indtil videre synes jeg ikke han har gjort noget ekstraordinært på den front.
Har Zidane ikke allerede slagtet den ko? I hvert fald hans sidste sæson, der blev Isco da ofte foretrukket frem for Bale. Måske blev Isco endda selv den hellige ko, som Solari nu slagter.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Ramos4 skrev:
madrid2000 skrev: Overall endnu en sørgelig præstation.
Jovist har vi enkelte spillere som Carvajal, der spiller rigtig godt, men der er ingen struktur, sammenhæng eller nogen plan. Ceballos driver bolden frem og mister den. Llorente driver den frem og mister den. De mister den fordi offensiven er intetsigende. Bale, Benzema og Vasquez er utrolige elendige offensivt. De kan jo ingenting. Det er ikke nogen spiller modstanderen frygter..
Defensiven er vi fint med. Midtbanen er også fint, men offensivt mangler dette hold 2 kæmpe stjerner i Mbappe, Neymar, Hazard klassen.
Det er mega kedeligt at kigge på det her hold. Iøvrigt var vi pisse heldige med at vinde idag.
Sæt dit evt. og se kampen igennem igen. Offensiven var ikke vanvittigt god, det er alle herinde vist enige om.
Men: Det var ikke mega kedeligt at kigge på. Vi var klart det bedste hold, så derfor ikke pisse heldige.
Det med at Llorente driver bolden frem og mister den skete måske én gang. Han spillede glimrende af så ung en spiller. Ceballos er offensiv midtbane, så han vil naturligt nok tabe nogle bolde. Men fin præstation.
Vi var heldige og en uafgjort havde været en fair resultat. Vi kommer foran på selvmål. Skaber ingenting resten af 1. halveg. Valencia er klart det bedste hold i anden halveg. Skaber gigantiske chancer, men kan ikke sparke dem ind, fordi afslutningerne mangler kvalitet. Vi laver sporadiske kontraer, hvor en flot aktion af Carvajal lukker kampen. Denne kamp kunne sagtens ende 1-1.
De eneste lyspunkter var Llorente og til dels Valverde, der ser rigtig spændende ud. Vi har stadigvæk lang vej at går. Dette hold ligner ikke, at de kan vinde 5-6 kampe i træk.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Spændende:
www.theguardian.com/football/2018/dec/02...lub-competition-2021
Ser du Europa League-fodbold, Zyconith?
Jeg ser det personligt ikke, så kan ikke se, hvad den her turnering skal bidrage med. Det kan måske medvirke til, at Champions League bliver en mere eksklusiv turnering - en turnering for eliten om man vil - hvor man får sorteret de mindre hold fra på en mere naturlig måde via det nye turneringsformat.
For det har intet at gøre med kvaliteten på den fodbold, der bliver spillet. Den kan til tider være jammerlig nok i EL, men jeg er omvendt klar på at blive overrasket positivt ;-)
Papi skrev:
Dios skrev: Så mangler vi jo bare det åbenlyse valg, hvor Bale bliver bænket. Den hellige ko har han stadig ikke slagtet, så mere imponerende er det altså heller ikke at smide Isco og Asensio på bænken når de aldrig rigtig har været højt oppe i hierakiet. Den dag han tager kampen op med Bale eller for den sags skyld Benzema, så vil jeg juble, men indtil videre synes jeg ikke han har gjort noget ekstraordinært på den front.
Har Zidane ikke allerede slagtet den ko? I hvert fald hans sidste sæson, der blev Isco da ofte foretrukket frem for Bale. Måske blev Isco endda selv den hellige ko, som Solari nu slagter.
Skal man tro mange medier samt en bekendt af Zidane, så var det jo netop Bale som var grunden til Zidane sagde op. Han kunne ikke sælges, og nu ser man jo også konsekvent Bale i start 11’eren uagtet hans præstationer.
Man hørte Lopetegui som ellers har været en stor kritikker af Bale rose ham til skyerne og Solari er hoppet med på vognen.
Isco har vel aldrig været hellig i Real Madrid. Selv Asensio og Lucas kom foran ham i køen sidste sæson under Zidane.
Et princip som jeg er stor fan af, hvis ikke man får oparbejdet samme kredit som Ronaldo f.eks. Altså at den bedste mand i form spiller.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Daniel skrev:
Zyconith skrev: Spændende:
www.theguardian.com/football/2018/dec/02...lub-competition-2021
Ser du Europa League-fodbold, Zyconith?
Jeg ser det personligt ikke, så kan ikke se, hvad den her turnering skal bidrage med. Det kan måske medvirke til, at Champions League bliver en mere eksklusiv turnering - en turnering for eliten om man vil - hvor man får sorteret de mindre hold fra på en mere naturlig måde via det nye turneringsformat.
For det har intet at gøre med kvaliteten på den fodbold, der bliver spillet. Den kan til tider være jammerlig nok i EL, men jeg er omvendt klar på at blive overrasket positivt ;-)
Det er meget begrænset, kun hvis der er en potentielt spændende kamp med et iberisk hold. Men altså, som du siger så tænker jeg at det er spændende ift. hvad det får af betydning for de andre to turneringer, og så synes jeg det er fedt hvis der er en efterspørgsel fra klubberne rundt omkring i Europa på europæiske kampe, at de så nu får muligheden. Men altså... Jeg synes også at der er nok ligegyldige hold i champions league.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Brylle
- Gæst
-
Jeg savner at enten Ceballos eller Modric træder lidt frem og skaber noget mere, for der bliver simpelthen ikke skabt nok mod et virkelig sløjt mandskab.