Sæsonen 2018/2019
Real Madrid skrev: Flere bettingsites hare spærret odds på Benzema til Chelsea i januar. Jeg er næsten der, hvor jeg egentlig bare gerne vil sælge ham nu, få Morata retur og ellers bare køre energiske Mariano resten af sæsonen.
Med alle de indlæg vi stadig laver, så er ideen, måske ikke dårlig, at få morata tilbage, hvis ikke man henter icardi eller cavani i vinter, også sende benz til chelsea eller hvad man vil med ham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Derudover er det jo fuldstændig vanvittigt, at der snakkes om Morata! En 26 årig angriber, som bestemt ikke er god til at score mål, og i indeværende sæson har brændt intet mindre end 14 100% chancer ifølge Chelsea's facebookside. Og der er hans kæmpe afbrænder på tomt mål 1 meter fra stregen slet ikke regnet med, da han stod offside. Det er simpelthen vanvittigt at nævne vi ikke scorer nok mål, og så nævne Morata og oven i købet være flabet nok til at kritisere Benzema for manglende mål.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Den her gik forbi min næse til at starte med. Chelsea gav 477 mio. kr. for Pulisic, selvom hans kontrakt udløber til sommer. Jeg tror da nok ikke vi skal regne med, at få Hazard til færre penge grundet hans kontraktudløb næste sommer. Er du vanvittig en elendig handel!
Derudover er det jo fuldstændig vanvittigt, at der snakkes om Morata! En 26 årig angriber, som bestemt ikke er god til at score mål, og i indeværende sæson har brændt intet mindre end 14 100% chancer ifølge Chelsea's facebookside. Og der er hans kæmpe afbrænder på tomt mål 1 meter fra stregen slet ikke regnet med, da han stod offside. Det er simpelthen vanvittigt at nævne vi ikke scorer nok mål, og så nævne Morata og oven i købet være flabet nok til at kritisere Benzema for manglende mål.
Det er bestemt heller ikke korrekt - heldigvis! Pulisic' kontrakt med Dortmund stod til at udløbe sommeren 2020.
Dios skrev: Den her gik forbi min næse til at starte med. Chelsea gav 477 mio. kr. for Pulisic, selvom hans kontrakt udløber til sommer. Jeg tror da nok ikke vi skal regne med, at få Hazard til færre penge grundet hans kontraktudløb næste sommer. Er du vanvittig en elendig handel!
Med hensyn til Pulisic så havde han 18mdr tilbage af sin kontrakt. Vi kan godt blive enige om at det er mange penge, men du må ikke glemme at der også er noget fortjeneste at hente for Chelsea i denne handel. Chelsea har købt sig ind på det amerikanske marked da Pulisic er en kæmpe stjerne derovre. Den handel har tjent sig hjem lige om lidt. Og lur mig ikke om Chelsea igen til sommer skal have ders pre-sæson i USA. Pengene kommer til at vælte ind i trøjesalg og andet merchandise. Det er en win win for både Dortmund og Chelsea.
Bliver lige nød til at knytte en kommentar til @Real Madrid der gerne vil have Morata retur.... Er du blevet fuldstændig vanvittig? ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Mikkel Bischoff og Faxe sagde det ellers i studiet, at hans kontrakt udløber sommeren 2019.
Så har de ikke læst på lektien ;)
asp3200 skrev: Drop Eriksen og gå nu efter Hazard. Han er jo klasser bedre, Eriksen tåger rundt mod Chelsea.
Den ene udelukker ikke den anden...
- Numeredoce
- Ekspert bruger
Men det kommer også an på, hvem der er træner til sommer... og til efteråret... og til næste forår... og næste sommer.. og... og... og... Jeg kan oprigtig talt godt frygte, at vores trænerkabaler gør det langt sværere at lande superstjernerne. Hvad hjælper det, hvis Solari overbeviser Hazard om at komme, men han så bliver fyret i løbet af foråret? Eller rettere: Hvad hvis Hazard blev overbest af Solari, men Hazard hellere vil have stabiliteten i Chelsea, end risikere at have en ny træner to måneder efter han ankommer?
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Siden 2014/15 sæsonen, har vi stortset spillet med de samme start elleve. Der har været perioder, hvor James og særligt Isco har været foretrukket frem for Bale, men overordnet har vi spillet med BBC når de har været klare. Med BBC har vi gradvist skoret mindre og mindre mål pr sæson. Siden Cristianos afgang, er det dog gået helt i stå. Real Madrid skal i indværende sæson spille hele 62 minutter for at skore 1 mål!
I artiklen kan man desuden se hvor mange minutter topholdene i Europe skal spille, for at skore 1 mål.
Husk at udgangspunkt er taget ud fra de 9 første hjemmebanejampe
.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68e3e2e308b4574.html
Edit: jeg mente Reguilón og ikke Fede Valverde. Lidt svært at holde styr på de masse nye. -Varane-Ramos-ordrizola
Llorente
Kroos-Cabellos
Brahim-Asensio-vini
Det er simpelthen det bedste vi kan strikke sammen lige pt taget spillernes form in mente.
Håber at se den her opstilling i aften
Edit: jeg Kan ikke fordrage ABI (Asensio,Benz,Isco) de tre skal bare sælges med det samme, men Asensio er der forhåbentlig mere fremtid i selvom han ikke tør at tag ansvar
- Administrationen
- Administrator
Elto92 skrev: Courtois
Fede Valverde-Varane-Ramos-ordrizola
Llorente
Kroos-Cabellos
Brahim-Asensio-vini
Det er simpelthen det bedste vi kan strikke sammen lige pt taget spillernes form in mente.
Håber at se den her opstilling i aften
Glemte du at følge med?
Courtois er ikke udtaget.
Ordizola hedder Odriozola
Varane er ikke udtaget.
Valverde er ikke back.
Kroos er skadet..
Cabellos hedder Ceballos.
Asensio er skadet.