Sæsonen 2018/2019
Tag jer sammen, tak.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Administrationen
-
- Administrator
-
Elto92 skrev: Sikke en dejlig og imødekommende administration. Tag jer dig sammen i stedet for at komme med sådan en nedladende kommentar. Det var måske dårligt formuleret men den opstilling ønsker jeg generelt bare at se.
Tag jer sammen, tak.
Du har ganske ret i, at formuleringen var dårlig, når du skriver at du håber at se den foreslåede opstilling i aften og du så mener generelt.
Vi glemte dog lige at føje en smiley til, for det var ment som sagt med et glimt i øjet, så no hard feelings herfra. God dag.
Daniel skrev: Lyspunkterne kommer Vinicius Jr. og Brahim Diaz forhåbentlig til at stå for den resterende del af sæsonen, så vi i det mindste kan få indikationer om, at vi går en bedre fremtid i møde.
100% ærligt, Vinicius er mere eller mindre den eneste grund til at jeg stadig ser bare det mindste frem til vores kampe. Siger ellers hver gang at jeg ikke gider se mere, men jeg kan jo ikke lade vær
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
- Brylle
- Gæst
-
Enig, Daniel og Kiwes. Lige umiddelbart er det tørt at se på vores boldtrillende og mætte hold lunte rundt og ligne at de er ligeglade med klubben og præstationerne. Det er ulideligt at være vidne til i denne sæson :(
Jeg håber spillerne tager sig sammen idag, for Copa del Rey kan hurtigt blive eneste chance for at vinde et trofæ, udover det andet Mickey Mouse trofæ i Klub-VM.
Jeg glæder mig til at se at se de helt unge spillere idag, Vinicius og forhåbentlig Brahim Diaz især.
DC19
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Hvis vi ikke vinder over Betis vil det sige den dårligste første halvsæson dette århundrede. At vi kun er 10 point fra toppen er egentlig et mirakel.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Han spillede en forrygende kamp i dag og har generelt haft en rigtig fin sæson fra kanten! Klart opgradering til Vazquez. I de kampe jeg har set ham er han også defensivt orienteret. Kunne være en spændende og overraskende køb fra næste sæson start!