Enzo Zidane i Marca: Min fars beslutninger bliver altid truffet med hjertet, og derfor vendte han tilbage til Real Madrid. Jeg er sikker på, at det vil gå ham godt. +++ El Confidencial: Zidane har ikke Bale med i sine fremtidsplaner, hvilket bliver den første magtkamp med Florentino Pérez. +++ Jorge Valdano i El Transistor på Onda Cero om Ramos' evner fra 11-meter-pletten: Han har en træfsikkerhed, som jeg har set meget få gange i mit liv. +++ Marco Ruiz i sin klumme i AS: Man får ikke mere ud af Bale. Han har bevist, at han ikke er manden, som man kan overlade dette projekt til. +++ Frédéric Hermel i sin klumme i AS: Penge betyder ikke alt for Mbappé. Han har ambitioner om at vinde Champions League og Ballon d'Or. +++ Amalio Moratalla i sin blog Cuestiones mías: Ethvert fodboldhold ville elske at have en spiller som Sergio Ramos på holdet, der findes ingen andre ledere som ham på markedet. +++ Paco Buyo i Radio Marca: Keylor og Courtois er begge dygtige nok målmænd til at starte, men Keylor vil formentlig bidrage med lidt mere. +++
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Sæsonen 2018/2019

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1165

• El Siete
  • El Siete's profilbillede
  • Platin bruger
Strive indgår aftale med TV2 om at vise et par kampe om ugen fra La Liga og Serie A.
www.bt.dk/fodbold/sagde-nej-nu-bliver-da...-alligevel-forkaelet
Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
The administrator has disabled public write access.
Følgende bruger(e) har sagt tak: BBB

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1166

• Kayed99
  • Kayed99's profilbillede
  • Senior bruger
hvis ikke hans frikøbsklausul var på 80 millioner euro..

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1167

• Kayed99
  • Senior bruger
Det er kun én kamp om ugen. Det er en begyndelse, men langtfra godt nok
Følgende bruger(e) har sagt tak: El Siete

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1168

• Sebberg
  • Sebberg's profilbillede
  • Platin bruger
'Real Madrid ended the match against Betis with only 26% possession. It’s been 8 years since Real Madrid showed an awful display in possession (23% against Barça in 2011/12). Betis also completed 713 passes compared to Madrid’s 254'

Puha, vi slår mange pinlige rekorder i år.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1169

Hvordan har I det med 23 årige Krzysztof Piątek fra Genoa, som bliver rygtet til klubben?
19 mål i 21 kampe so far, i hans første sæson i Italien er ganske imponerende.

Nogenlunde samme højde som Lewandowski, men udover det kender jeg ikke meget til hans spillestil. Jeg ærger mig stadig over, at vi aldrig fik fat i Lewandowski, så kan vi få fat på "Den nye Lewandowski" ville det bestemt ikke gøre mig noget.
No solo soy perfecto, también soy Madridista

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1170

• Henke
  • Henke's profilbillede
  • Junior bruger
  • Madridista siden 94/95
Real Madrid skrev:
Hvordan har I det med 23 årige Krzysztof Piątek fra Genoa, som bliver rygtet til klubben?

Nogenlunde samme højde som Lewandowski, men udover det kender jeg ikke meget til hans spillestil. Jeg ærger mig stadig over, at vi aldrig fik fat i Lewandowski, så kan vi få fat på "Den nye Lewandowski" ville det bestemt ikke gøre mig noget.

På den ene side, kendte ingen til Lewandowski før han kom til Dortmund. På den anden side, kunne han også være en ny Huntelaar i Real. Jeg så hellere man gik efter et mere veletableret navn, men det er svært at få i januar. Skulle man gå efter Piatek, bør det ikke være mere end en lejeaftale med options.

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1171

• Kayed99
  • Senior bruger
Hvor er det vildt, hvad der kan ske på ét år i fodboldverdenen.. Jeg kendte intet til Piatek for fem måneder siden og i desperation prøver vi nu at få ham ind.. Jeg vil give ham en chance, men det lugter bare af endnu en ligegyldig tilføjelse til angrebet.. gå nu ud og test Inter og Icardi!
Følgende bruger(e) har sagt tak: Henke

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1172

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Henke skrev:
Real Madrid skrev:

På den ene side, kendte ingen til Lewandowski før han kom til Dortmund. På den anden side, kunne han også være en ny Huntelaar i Real. Jeg så hellere man gik efter et mere veletableret navn, men det er svært at få i januar. Skulle man gå efter Piatek, bør det ikke være mere end en lejeaftale med options.

Huntelaar var god for Real Madrid så vidt jeg husker. Ligesom Snejider og Robben. Topspillere man skilte sig af med grundet politik.
"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1173

• Henke
  • Henke's profilbillede
  • Junior bruger
  • Madridista siden 94/95
Fondo_Sur skrev:
Henke skrev:
Real Madrid skrev:

Huntelaar var god for Real Madrid så vidt jeg husker. Ligesom Snejider og Robben. Topspillere man skilte sig af med grundet politik.

Jeg tænker på, at han blev købt ind, som et panikindkøb sammen med Diarra. Så meget, at man havde glemt, at man kun kunne registrerer én af dem i CL-truppen. Her blev Diarra valgt til.

Jeg husker han scorede sine mål, men han satte ikke verden i brand.

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1174

• -#7-
  • -#7-'s profilbillede
  • Platin bruger
Henke skrev:
Fondo_Sur skrev:
Henke skrev:
Real Madrid skrev:

Jeg tænker på, at han blev købt ind, som et panikindkøb sammen med Diarra. Så meget, at man havde glemt, at man kun kunne registrerer én af dem i CL-truppen. Her blev Diarra valgt til.

Jeg husker han scorede sine mål, men han satte ikke verden i brand.

Damn, hvis man nogensinde skulle opsummere Huntelaars karriere, så kan det ikke gøres mere præcist.

Angående Piatek. Hvis man kan leje ham med købsoption, eventuelt smide et par millioner i Genoas retning for ulejligheden, hvorfor så ikke prøve?
"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
Følgende bruger(e) har sagt tak: El Siete

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1175

• asp3200
  • asp3200's profilbillede
  • Platin bruger
At Madrid nu ude af copa del rey. Sevilla videre og forhåbentlig også os selvom vi stiller op fuldstændig tåbeligt og ligner mere en 4-5-1... skræmmende

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1176

• BillovFO
  • BillovFO's profilbillede
  • Forum begynder
Vi bliver domineret af Leganes!
Følgende bruger(e) har sagt tak: mohbar
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.