Sæsonen 2018/2019

7 år 3 måneder siden #1297 af emilkm123
Besvaret af emilkm123 på emne Sæsonen 2018/2019
ja det kan man godt, men det er nok ikke helt lovligt :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #1298 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Sæsonen 2018/2019
Det er netop faldet i hak (hvis I forstår sådan en lille en), at Strive viser kampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

7 år 3 måneder siden #1299 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 2018/2019

Administrationen skrev: Det er netop faldet i hak (hvis I forstår sådan en lille en), at Strive viser kampen.

Hmm ja det bliver spændende... Tror jeg har beIN sport klar på sidelinjen :)

7 år 3 måneder siden #1300 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
Hvorfor spiller Odriozola ikke mere i øjeblikket? Han har været vildt god, men han starter slet ikke for tiden. Nogen der ved noget? Skade?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 3 måneder siden #1301 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev: Hvorfor spiller Odriozola ikke mere i øjeblikket? Han har været vildt god, men han starter slet ikke for tiden. Nogen der ved noget? Skade?

Han spillede da så sent som i sidste weekend og i de 2 cup-kampe før det.
Rent offensivt er han eminent, defensivt not so much. Carvajal har ikke spillet særlig godt for tiden, men jeg føler mig alt for utryg med Odriozola i defensiven i de store kampe. Han er alt for nemt at komme forbi (bedst illustreret mod Jony (Alavas) i sidste weekend) og jeg synes egentlig også at hans placeringer i defensiven sejer pænt meget.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Kiwes.

7 år 3 måneder siden #1302 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2018/2019
Real Madrid bør sætte alle sejl ind på at signe Joao Felix.

Jeg ville satse på Vinicius, Rodrygo, Joao Felix, Ceballos, Asensio, Brahim og så lade James, Isco og Ødegaard fare...

7 år 3 måneder siden #1303 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2018/2019

nono skrev: Real Madrid bør sætte alle sejl ind på at signe Joao Felix.

Jeg ville satse på Vinicius, Rodrygo, Joao Felix, Ceballos, Asensio, Brahim og så lade James, Isco og Ødegaard fare...

Jeg er sikker på, at man allerede har gjort sit forarbejde i forhold til João Félix, så er spørgsmålet bare, om han vælger os eller foretrækker en af de andre europæiske destinationer, der med garanti også har lagt billet ind på ham.

Med vores nye transferpolitik må vi være det varmeste emne for ham IMO.

7 år 3 måneder siden #1304 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2018/2019

Daniel skrev:

nono skrev: Real Madrid bør sætte alle sejl ind på at signe Joao Felix.

Jeg er sikker på, at man allerede har gjort sit forarbejde i forhold til João Félix, så er spørgsmålet bare, om han vælger os eller foretrækker en af de andre europæiske destinationer, der med garanti også har lagt billet ind på ham.

Med vores nye transferpolitik må vi være det varmeste emne for ham IMO.

Håber du har ret Daniel. Der er noget over både hans overblik og ikke mindst måde at bevæge sig på. Det stråler jo langt væk, at han er noget HELT særligt....Han ligner jo en blanding mellem Zidane og Cruyff!

7 år 3 måneder siden #1305 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019

Kiwes skrev:

Ramos4 skrev: Hvorfor spiller Odriozola ikke mere i øjeblikket? Han har været vildt god, men han starter slet ikke for tiden. Nogen der ved noget? Skade?

Han spillede da så sent som i sidste weekend og i de 2 cup-kampe før det.
Rent offensivt er han eminent, defensivt not so much. Carvajal har ikke spillet særlig godt for tiden, men jeg føler mig alt for utryg med Odriozola i defensiven i de store kampe. Han er alt for nemt at komme forbi (bedst illustreret mod Jony (Alavas) i sidste weekend) og jeg synes egentlig også at hans placeringer i defensiven sejer pænt meget.

Jeg synes ikke Carvajal var imponerende mod Barcelona overhovedet. Spillede Odriozola ikke kun i weekenden fordi Carvajal havde karantæne?

Edit: Han spillede netop ikke de to cup-kampe. Han spillede hjemme mod Girona men ikke ude.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Ramos4.

7 år 3 måneder siden #1306 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Sæsonen 2018/2019
Har modric noget imod vores lille brasilianer? Se det her klip. Er der noget om det? I går var han også den eneste til at skælde ham ud i 2 minutter i kampen.
I klippet bruger han sin stjernestatus på holdet til at nedgøre vinicius.
Er det en lille indre irritation på vinicius modric har?

7 år 3 måneder siden #1307 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019

fiatten skrev: Har modric noget imod vores lille brasilianer? Se det her klip. Er der noget om det? I går var han også den eneste til at skælde ham ud i 2 minutter i kampen.
I klippet bruger han sin stjernestatus på holdet til at nedgøre vinicius.
Er det en lille indre irritation på vinicius modric har?

Modric burde starte med at feje for egen dør. 2. sæson i streg med et ufatteligt lavt standardniveau.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 3 måneder siden #1308 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019
Kan ikke lige se at Vini bliver nedgjort på nogen måde i det ovenstående videoklip. Og med hensyn til ebisoden igår. Så er det helt på sin plads at Modric giver Vini en kæmpe skideballe for hans aktion der kostede et mål. Total hul i hovede, at miste bolden på den måde. De unge skal sættes på plads en gang imellem. Professionel fodbold er ikke en dans på roser.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Leveret af Kunena Forum