Sæsonen 2018/2019
Ramos4 skrev: Jeg synes egentlig Modric kan være indsatsen bekendt. Kroos derimod er ligegyldigheden selv.
Enig, det er Casemiro og Kroos der render rundt som to alibispillere. Vi ville være bedre tjent med William Kvist og Emerson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Batmajn skrev: Det giver ingen mening at det bliver Kroos og Carvajal som bliver ved med at være udnævnt til at spille når vi har Odriozola og Ceballos/Valverde på bænken/tribunen. De har i det mindste noget fight over deres spil.
Og så burde Casemiro få et spark bagi. Kæft han er ugidelig og har glemt sin rolle.
Korrekt. Hvordan Odriozola og Ceballos er helt ude forstår jeg ikke meget af.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
asp3200 skrev: Det er hårdt nu men tror det er godt i længden at vi intet vinder og bliver ydmyget af alle hold. Det gør at der skal laves store ændringer på holdet til sommer.
Vi har haft nogle gode sæsoner og må sluge en svær pille i den her sæson, men kæft jeg glæder mig til at se hvem som ryger og bliver købt til sommer.
Måske det kan være Perez endeligt, man kan jo håbe.
Man kan jo ikke udskifte alle de spillere som man burde. Sidste sommer skulle man have lave ændringer, der skete intet. Der har jo ikke været en stor investering siden 2014. Jeg stiller mig skeptisk overfor sommerens vindue, især fordi de spillere som er interessante er dyre, meget dyre.
Ramos4 skrev:
Batmajn skrev: Det giver ingen mening at det bliver Kroos og Carvajal som bliver ved med at være udnævnt til at spille når vi har Odriozola og Ceballos/Valverde på bænken/tribunen. De har i det mindste noget fight over deres spil.
Og så burde Casemiro få et spark bagi. Kæft han er ugidelig og har glemt sin rolle.
Korrekt. Hvordan Odriozola og Ceballos er helt ude forstår jeg ikke meget af.
Men med kun en udskiftning tilbage tror jeg vi skal være heldige hvis bare Ceballos kommer ind. Holdet har brug for fight og gå på mod. Derefter synes jeg det er dybt useriøst at folk sidder og hakker på Vinicius. Han er den eneste med bare lidt individuel kvalitet. Han prøver af hele sit hjerte. Jeg synes simpelthen ikke det er ham der skal peges fingre ad, den må gå til Kroos og Casemiro.
Dios skrev: Igen må vi bare konstatere, at det absolut ikke er vores defensiv den er gal med. Angriberne kan jo bare score flere mål.
Det dummeste denne sæson har været at fyre Lopetegui. Hold kæft hvor er det herligt det her.
Hjerneblødninger har der været nok af under Perez. Fyringen af del Bosque og salget af Makalele har nok været de største. Men fyringen af Lopetegui kommer også flot derop ad.
Det værste ved det hele er at jeg ikke engang kan glæde mig ret meget over træneremnerne længere. Mourinho siger sig selv, det bliver aldrig helt godt. Pochettino ved jeg simpelthen ikke hvad folk ser i, han vinder aldrig noget og hans hold spiller sgu heller ikke specielt god fodbold må jeg indrømme. Allegri har den klart bedste trup i Italien, men spiller alligevel typisk italiensk. Hvem efterlader det os med? Guti?
DC19
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Ramos4 skrev: Jeg synes egentlig Modric kan være indsatsen bekendt. Kroos derimod er ligegyldigheden selv.
Modric, Reguilon og Benz (ja, jeg sagde det!) er de eneste som kan være deres indsats bekendt. I hvert fald set i forhold til resten af truppen, som bare står og kigger bold.
Mourinho er spændende. Jeg er bare bange for han ikke er sit gamle jeg. Har spillerne den samme respekt for ham, nu hvor de kan se at han kan fryses ud af en klub? CL resultaterne er længe siden. De store tider er fordums tid. Pochettino har ikke vundet en skid, men han spiller altså god bold på budget.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- madrid2000
-
- Platin bruger
-