Sæsonen 2018/2019

7 år 4 måneder siden #1465 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Sæsonen 2018/2019
Det her vækker vel formentlig Perez op, ikke? Hvis det ikke giver så ved jeg sku ikke længere hvad gør...

3 titler potentialt tabt på under 1 uge!! Katastrofalt!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #1466 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
Igen må vi bare konstatere, at det absolut ikke er vores defensiv den er gal med. Angriberne kan jo bare score flere mål.

Det dummeste denne sæson har været at fyre Lopetegui. Hold kæft hvor er det herligt det her.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

7 år 4 måneder siden #1467 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2018/2019
Det er ligesom at se vikarlandsholdet mod Barcelona anno 2009.

DC19

7 år 4 måneder siden #1468 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2018/2019
Benzema: “i’m the leader in attack now.” 4 kampe senere har han stadig ikke rørt bolden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

7 år 4 måneder siden #1469 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Sæsonen 2018/2019
Igen ser vi verdens bedste spiller og verdens bedste pasningsspiller på midtbanen overhovedet IKKE have kontrol over et miniput hold.

Sælg nu begge to.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Jonas

7 år 4 måneder siden #1470 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019

Real HWL skrev:

Ramos4 skrev:

Real HWL skrev: Og nu er Vinicius skadet!

Med den aktion der viser han også bare hvor langt han har igen. To mand helt blanke på midten, men han løber ud i siden til sit venstreben.

Jeg håber Rodrygo er god.

Selfølgelig har han langt igen, han er kun 18! Men han er stadigvæk den mest underholdene at se på.

Og det må og skal selvfølgelig være den eneste ambition i Real Madrid :D Han er den mest underholdene, så må han helt klart også være langt bedre end alle konkurrenterne derude :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 4 måneder siden #1471 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev:

Real HWL skrev:

Ramos4 skrev:

Med den aktion der viser han også bare hvor langt han har igen. To mand helt blanke på midten, men han løber ud i siden til sit venstreben.

Selfølgelig har han langt igen, han er kun 18! Men han er stadigvæk den mest underholdene at se på.

Bestemt. Men det er også ved at være trættende at se på. Det er jo ikke hans skyld, det ved jeg godt, men når man ved at det hele ender i ingenting, har jeg svært ved at få pulsen op må jeg sige.

Det er jo lige meget hvem der har den så ender det ud i røv og nøgler.

7 år 4 måneder siden #1472 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2018/2019

fiatten skrev: Igen ser vi verdens bedste spiller og verdens bedste pasningsspiller på midtbanen overhovedet IKKE have kontrol over et miniput hold.

Sælg nu begge to.

Verdens bedste fordi han stadig er real Madrid spiller. Ham som burde have fået titken valgte jo at skifte til Fiat

7 år 4 måneder siden #1473 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg synes egentlig Modric kan være indsatsen bekendt. Kroos derimod er ligegyldigheden selv.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Bismo, elle44

7 år 4 måneder siden #1474 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2018/2019
Det er hårdt nu men tror det er godt i længden at vi intet vinder og bliver ydmyget af alle hold. Det gør at der skal laves store ændringer på holdet til sommer.

Vi har haft nogle gode sæsoner og må sluge en svær pille i den her sæson, men kæft jeg glæder mig til at se hvem som ryger og bliver købt til sommer.

Måske det kan være Perez endeligt, man kan jo håbe.

7 år 4 måneder siden #1475 af Batmajn
Besvaret af Batmajn på emne Sæsonen 2018/2019
Det giver ingen mening at det bliver Kroos og Carvajal som bliver ved med at være udnævnt til at spille når vi har Odriozola og Ceballos/Valverde på bænken/tribunen. De har i det mindste noget fight over deres spil.
Og så burde Casemiro få et spark bagi. Kæft han er ugidelig og har glemt sin rolle.

7 år 4 måneder siden #1476 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019

Dios skrev:

Real HWL skrev:

Ramos4 skrev:

Og det må og skal selvfølgelig være den eneste ambition i Real Madrid :D Han er den mest underholdene, så må han helt klart også være langt bedre end alle konkurrenterne derude :D

Naturligvis ;) På det her Real Madrid hold, er han den mest undeholdene. Men det siger jo også bare lidt om den situation Real står i lige nu.

Leveret af Kunena Forum