Sæsonen 2018/2019

7 år 2 måneder siden #1441 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæsonen 2018/2019

nono skrev: Er jeg den eneste som synes at det er en skandale at Marcelo ikke får chancen igen?

Ja han har været en af de store syndere denne sæson, men omvendt har han i jeg ved ikke hvor mange sæsoner været vores mest stabile spiller efter Ronaldo. Marcelo er jo ikke en Bale, Asensio eller en Isco som tager for let på tingene, ikke træner hårdt nok, er uintegreret i truppen (Bale). Han SKAL da spilles varm igen - han er jo for fanden verdens bedste venstre back og vores klart mest underholdende, sprudlende spiller.. Jeg savner ham og håber at han snart er tilbage i storform.

Jeg er sådan set enig i at Marcelo skal have chancen igen, had vide om tilværelsen på bænken ikke har givet et nyt perspektiv ?
Men jeg mener bare ikke at det lige skal være i aften mod Ajax, hvor den defensive disciplin bliver yderst vigtig.

Synes dog det er mærkeligt at Solari - igen, har udeladt Mariano helt af truppen. Lur mig om en stor del af kampen ikke bliver indlæg ind til en non-existing boksspiller, men benzema er uden for feltet for at deltage i det opbyggende spil til indlægget - som så ikke har en modtager.
Benzema er første angriber, forståeligt, men med hans bund niveau in mente, er det mærkeligt ikke at have en alternativ angriber på bænken, som nu er bedre som boksspiller/til indlægs taktikken.
Men der er hele 3 midtbane spillere på bænken, 2 forsvarsspillere, og Bale der hellere vil hjem i seng tidligt end at spille bold.

Han kører i det samme mønstre.
Synes ikke startopstillingen nødvendigvis er mærkelig, men hans disposition på bænken er..
Selv havde jeg foretruklet ceballos frem for kroos som tingende er nu, ellers er opstilling ok.

Courtois
Carvajal nacho varane regulion
Casemiro
Kroos. Modric
Lucas benzema Vini

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #1442 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2018/2019
Haha vi er så ringe.. utroligt

7 år 2 måneder siden #1443 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2018/2019
Hahahahaha

DC19

7 år 2 måneder siden #1444 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2018/2019
Nå. Vi ses i næste sæson, drenge.

7 år 2 måneder siden #1445 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 2018/2019
Hvor er det sygt

7 år 2 måneder siden #1446 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2018/2019
Sagde set jo. Ajax er IKKE wslkover. Og Hold da op hvor er Casemiro bare blevet dårligere. For ikke at nævne Kroos...!!
Sidste redigering: 7 år 2 måneder siden ved mohbar.

7 år 2 måneder siden #1447 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg savner Ronaldo og Zidane... og lidt ære for den hvide trøje...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida, Cristiano7

7 år 2 måneder siden #1448 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
Vi spiller stadig udelukkende på indlæg og Courtois lægger sig fladt ned. Jep, alt er som det plejer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, mohbar

7 år 2 måneder siden #1449 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 2018/2019

Kimbo skrev: Hvor er det sygt

Egentlig ik når vores front trio hedder Vazquez. Benzema og Vinicius.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

7 år 2 måneder siden #1450 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2018/2019
Casemiro er piv ringe.. håber inderligt at han er fortid til sommer.

7 år 2 måneder siden #1451 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 2018/2019
Ikke overraskende.

Spillerne har været under niveau hele sæsonen igennem. Og ledelsen kan ikke engang se det.

Hellere komme ud idag - for at der så kan ske noget stort til sommeren, end at komme videre og vinde CHL hvorefter Perez igen nævner at vi blandt andet ikke behøver en ny angriber for vi har jo verdens bedste i Benzema.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

7 år 2 måneder siden #1452 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev: Vi spiller stadig udelukkende på indlæg og Courtois lægger sig fladt ned. Jep, alt er som det plejer.

Altid noget indlæggene så er af høj klasse, og at vi har 2-meter manden Benzema inde i boksen til at stange dem ind.

DC19

Leveret af Kunena Forum