Sæsonen 2018/2019

7 år 4 måneder siden #1489 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2018/2019
Sidste 223 minutter på Bernabeu: 0-8

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #1490 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg vil gerne lige fremhæve carvajal i dag, han skaber bare så meget plads, og det bliver næsten altid farligt, en af banens bedste... Prøv og vent.. fuck i den forkerte side, mon han er farve blind ?

Katastrofalt at se på, 2 skader efter 30 min, 1 af dem til Vini - katastrofalt.
Men rart at se Bale være lidt med i angrebet de sidste 7 min. Håber han er sulten for at bevise sig værd.

Det havde jo ærligt ikke været bedre med julen som træner, vi spillede ligeså/mere røvsygt den gang, og tabte endnu større til Barca.. glem nu ikke det.

Jeg ser det som meget usandsynligt at bi går videre i aften.
Ærgeligt vi kun har 1 udskiftning tilbage, der er flere der spiller virkelig skidt.
Regulion, carvajal, kroos, bezema og casemiro.
Ville nok selv priotere af få kroos ud og ceballos ind. Da kroos er den der udfylder en rolle mindst.

7 år 4 måneder siden #1491 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2018/2019

Real HWL skrev:

Dios skrev: Igen må vi bare konstatere, at det absolut ikke er vores defensiv den er gal med. Angriberne kan jo bare score flere mål.

Det dummeste denne sæson har været at fyre Lopetegui. Hold kæft hvor er det herligt det her.

Hjerneblødninger har der været nok af under Perez. Fyringen af del Bosque og salget af Makalele har nok været de største. Men fyringen af Lopetegui kommer også flot derop ad.

Nej. Lopetegui var fræk fordi han kom med er koncept, som de færreste trænere, men han sad på sin røv 60 dage uden at foretage en skid gennem et helt transfervindue og sommer og beviste dermed at han havde mindre pondus og gennemslagskraft overfor Perez end Pelegrini. Selvfølgelig er han en dygtigere træner end Solari, men vi kan ikke bruge nosseløse trænere til en flyvende fis. Jeg er der hvor jeg håber at Mourinho kommer og rydder op 1-2 sæsoner. For det er godt nok brug for en seriøs omgang indpiskning og ikke mindst træner med indflydelse på afgang og køb sf spillere.

Den store tragedie ligger i, at Zidane ikke fik lov til at forlænge med Ronaldo og sende Bale hen hvor peberet gror, som han ønskede. Hvad kunne vi ikke have udrettet med Ronaldo på toppen med Vini og Hazard i ryggen...
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, Jonas

7 år 4 måneder siden #1492 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Sæsonen 2018/2019

ChrillRM14 skrev: For et år siden sad man altid med en følelse af, at holdet altid kunne vende en kamp til sidst uanset hvad... nu er jeg urolig for, om det her bliver en helt reel afklapsning. Remontada-ånden er blevet til en prut i vinden.

Jeg håber på en aflkapsning. Der SKAL ske noget! Kan ikke være rigtigt at vi slet ikke truer i offensiven! Vi har ikke scoret fra åben spil i 380 minutter!! Vinicius var truende og han er nu ude.. Vazquez som fast starter gør ondt at se på. Benzema har ikke taget ansvar, Bale er helt væk og hvor har Asensio været en KÆMPE skuffelse på mange måder! Kroos skal bare lang væk fra Real Madrid. Tak for alt det han har givet klubben, men det er slut. Carvajal's gyldne år er bag ham, Nacho's gyldne momenter er bag ham, Varane har sejlet sæsonen igennem, Casemiro har været svingende. Hvem har været vores mest truende spiller? en 18 årig, som ingen troede kunne noget som helst. Hvor har dog ondt af Modric, for han spiller en brandkamp indtil videre, men når han er helt alene er det svært at gør en stor forskel!

Der skal nogle nye boller i suppen og den starter med Solari. Håber dog Mourinho holder sig langt væk! Guti er et sundt bud! lidt ala Zidane.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Hansen.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Bismo

7 år 4 måneder siden #1493 af Jon
Besvaret af Jon på emne Sæsonen 2018/2019
Normalt ville jeg sidde og være helt spændt i kroppen af nerver og råbe og skrige af tv'et. Men sidder også og tænker på om en eneste madridspiller havde scoret på de chancer som Ajax havde?..Hvis Madrid ryger ud må der absolut komme store forandringer. Vi skal ha en målscore en boxspiller er så træt af at se det tomme helt der er altid pga benzen er nød til at trække ud af det felt for at man overhovedet skal ha chancen for et indlæg især uden Vini.

7 år 4 måneder siden #1494 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev: 1 mål i de seneste snart 4 hjemmekampe.

Mourinho er spændende. Jeg er bare bange for han ikke er sit gamle jeg. Har spillerne den samme respekt for ham, nu hvor de kan se at han kan fryses ud af en klub? CL resultaterne er længe siden. De store tider er fordums tid. Pochettino har ikke vundet en skid, men han spiller altså god bold på budget.

Har aldrig forstået hvorfor Tottenham bliver anset for at spille god bold, ser folk dem rent faktisk spille? Det er fuldstændig ligegyldig bold om det er på budget eller ej
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

7 år 4 måneder siden #1495 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2018/2019

elle44 skrev:

Mourinho er spændende. Jeg er bare bange for han ikke er sit gamle jeg. Har spillerne den samme respekt for ham, nu hvor de kan se at han kan fryses ud af en klub? CL resultaterne er længe siden. De store tider er fordums tid. Pochettino har ikke vundet en skid, men han spiller altså god bold på budget.

Har aldrig forstået hvorfor Tottenham bliver anset for at spille god bold, ser folk dem rent faktisk spille? Det er fuldstændig ligegyldig bold om det er på budget eller ej

Synes også det er vanvittigt svært at få øje på et koncept. Ofte er de reddet af et Kane mål ud af ingenting, eller en Eriksen dødbold. Meget lig Real Madrid er de afhængige af enkeltmandspræstationer.

DC19

7 år 4 måneder siden #1496 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2018/2019
Ud af de sparsomme træner muligheder der er vil det mest fornuftige bære Mourinho. Han vil I de mindste kunne tage tyren ved hornene og vise nos. over trup og Perez. Samt sikre point.

Og så burde Perez overlade styringen til en anden, men jeg tror desværre desværre vi kommer til st trækkes med ham indtil han får lov til at klippe snoren til det nye stadion....

7 år 4 måneder siden #1497 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019

elle44 skrev:

Denne sæson er de vist dalet lidt i niveau, men jeg vil mene de har spillet godt de senere sæsoner. De var rigtig gode mod Juventus sidste år indtil to blundere så kostede dem. Men de var klart bedste hold. De slog os klart på Wembley og kunne også have vundet på Bernabéu forrige sæson. De har lige slået Dortmund 3-0 og fører også ude. Agh, giv dem liiidt credit. Det er godt gået med dét hold. Tænk hvad Poch kunne med en trup der rent faktisk er god.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 4 måneder siden #1498 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2018/2019
Kan vi få oprettet sæsonen 2019/2020 nu hvor denne sæson er ligegyldig? Der er vel ikke så meget andet at snakke om...
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Ramos4

7 år 4 måneder siden #1499 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæsonen 2018/2019
Prøv at få Marcelo på banen. Han kan bringe noget vildskab frem af banen.

7 år 4 måneder siden #1500 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 2018/2019
Den der bold var ude. Stadig en ringe indsats, men den bold var så meget ude!
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Leveret af Kunena Forum