Sæsonen 2018/2019

7 år 3 måneder siden #1537 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Sæsonen 2018/2019

-#7- skrev:

henrikcomn skrev: Sjovt som i alle broker jer over Florentino.

I år har han fejlet big time. Enig.
Men før denne sæson købte han masser af spansk talent og alt kørte. Der brokkede ingen sig

Haha. Hvor har du været mand? Der har ikke været andet end brok jo.

Brok før sidste sommer?

Håber det her er sidste gang vi ser Kroos i den hvide trøje

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #1538 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019

Real HWL skrev: Det bliver en fed sommer, Mourinho som træner- han renser ud i truppen. Køber nyt middelmådigt lort for 3 milliarder. Håber lidt han tager Lukaku og Fred med. Og så glæder jeg mig til at se hans sprudlende fodbold. Vi skal helst ikke have bolden. Kun stå med 11 mand nede i målfeltet og glo. Lige køre en kontra når der er brug for et mål. Lang bold op til Bale, der sender den i panden på Lukaku. Hold kæft det bliver godt.

Sidst han var her vandt vi ligaen med 100 point og scorede rekordmange mål - 121. Rolig nu ikk'? ;)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, mohbar

7 år 3 måneder siden #1539 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019

nono skrev:

Real HWL skrev:

Dios skrev: Igen må vi bare konstatere, at det absolut ikke er vores defensiv den er gal med. Angriberne kan jo bare score flere mål.

Det dummeste denne sæson har været at fyre Lopetegui. Hold kæft hvor er det herligt det her.

Hjerneblødninger har der været nok af under Perez. Fyringen af del Bosque og salget af Makalele har nok været de største. Men fyringen af Lopetegui kommer også flot derop ad.

Nej. Lopetegui var fræk fordi han kom med er koncept, som de færreste trænere, men han sad på sin røv 60 dage uden at foretage en skid gennem et helt transfervindue og sommer og beviste dermed at han havde mindre pondus og gennemslagskraft overfor Perez end Pelegrini. Selvfølgelig er han en dygtigere træner end Solari, men vi kan ikke bruge nosseløse trænere til en flyvende fis. Jeg er der hvor jeg håber at Mourinho kommer og rydder op 1-2 sæsoner. For det er godt nok brug for en seriøs omgang indpiskning og ikke mindst træner med indflydelse på afgang og køb sf spillere.

Den store tragedie ligger i, at Zidane ikke fik lov til at forlænge med Ronaldo og sende Bale hen hvor peberet gror, som han ønskede. Hvad kunne vi ikke have udrettet med Ronaldo på toppen med Vini og Hazard i ryggen...

Sjovt du nævner Zidane, som alle dage ville hente Hazard som en direkte erstatning for Bale, men historien kender du selv.

Ingen trænere under Perez har sat sig på et stort navn. Der skal stå Perez på en sådan handel, og så må man jo desværre arbejde udfra det og finde 4 trænere på 3 år, fordi der mangler nye impulser.

Så glem nu snakken om, at Lopetegui intet gjorde. Mourinho fik heller ikke de spillere han ville, men dengang var der heller ikke det samme behov som nu.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Bismo

7 år 3 måneder siden #1540 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
Sindssygt skræmmende at vi nu skal vente til fking august før der er bold igen. Vi er i marts...

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

7 år 3 måneder siden #1541 af Jon
Besvaret af Jon på emne Sæsonen 2018/2019
Altså så gode spillere som vi havde i sidste sæson forstår/forstod jeg perez. Hvordan ku han vide at samtlige spillere ville dykke sååååååååå meget i neaveu

7 år 3 måneder siden #1542 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019

Daniel skrev:

Real HWL skrev: Det bliver en fed sommer, Mourinho som træner- han renser ud i truppen. Køber nyt middelmådigt lort for 3 milliarder. Håber lidt han tager Lukaku og Fred med. Og så glæder jeg mig til at se hans sprudlende fodbold. Vi skal helst ikke have bolden. Kun stå med 11 mand nede i målfeltet og glo. Lige køre en kontra når der er brug for et mål. Lang bold op til Bale, der sender den i panden på Lukaku. Hold kæft det bliver godt.

Altså, det kan jo aldrig nogensinde blive værre end nu.

Det ved du jo ikke ;)

7 år 3 måneder siden #1543 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019

Daniel skrev:

Så husker du ikke 12/13 sæsonen ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 3 måneder siden #1544 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 2018/2019

henrikcomn skrev: Sjovt som i alle broker jer over Florentino.

I år har han fejlet big time. Enig.
Men før denne sæson købte han masser af spansk talent og alt kørte. Der brokkede ingen sig

Jeg har altid brokket over Perez.
Sidste sæson brokkede jeg over at der ikke blev købt godt til truppen (forsvaret og angrebet) for vi manglede mere konkurrence i truppen til ligaen.

7 år 3 måneder siden #1545 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2018/2019

Real HWL skrev:

Daniel skrev:

Det ved du jo ikke ;)

Men det vælger jeg at antage, for det er fandeme rædderligt lige nu!

7 år 3 måneder siden #1546 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2018/2019

Jon skrev: Altså så gode spillere som vi havde i sidste sæson forstår/forstod jeg perez. Hvordan ku han vide at samtlige spillere ville dykke sååååååååå meget i neaveu

Nej sidste sæson tabte vi jo kun ligaen med 20 point - og så solgte man Ronaldo - hvem ku dog forudse at det ikke ville køre på skinner...
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo7Dk, -#7-, Bismo, Hansen, Ramos4

7 år 3 måneder siden #1547 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev: Sindssygt skræmmende at vi nu skal vente til fking august før der er bold igen. Vi er i marts...

Ja, det er vanvittigt. Virkelig en tidlig sæsonafslutning.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 3 måneder siden #1548 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2018/2019
Mourinho incoming...

Leveret af Kunena Forum