Sæsonen 2018/2019
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real HWL skrev: Det bliver en fed sommer, Mourinho som træner- han renser ud i truppen. Køber nyt middelmådigt lort for 3 milliarder. Håber lidt han tager Lukaku og Fred med. Og så glæder jeg mig til at se hans sprudlende fodbold. Vi skal helst ikke have bolden. Kun stå med 11 mand nede i målfeltet og glo. Lige køre en kontra når der er brug for et mål. Lang bold op til Bale, der sender den i panden på Lukaku. Hold kæft det bliver godt.
Slog vi ikke scoringsrekord i en sæson med ham som træner? Og rimelig flot fodbold?
Dios skrev:
Daniel skrev:
Real HWL skrev: Det bliver en fed sommer, Mourinho som træner- han renser ud i truppen. Køber nyt middelmådigt lort for 3 milliarder. Håber lidt han tager Lukaku og Fred med. Og så glæder jeg mig til at se hans sprudlende fodbold. Vi skal helst ikke have bolden. Kun stå med 11 mand nede i målfeltet og glo. Lige køre en kontra når der er brug for et mål. Lang bold op til Bale, der sender den i panden på Lukaku. Hold kæft det bliver godt.
Altså, det kan jo aldrig nogensinde blive værre end nu.
Så husker du ikke 12/13 sæsonen ;)
Hvilken var det?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Zyconith skrev:
Ramos4 skrev: Sindssygt skræmmende at vi nu skal vente til fking august før der er bold igen. Vi er i marts...
Ja, det er vanvittigt. Virkelig en tidlig sæsonafslutning.
Det er som at være NFL fan.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Stor fan af retorikken.Siempre fiel skrev:
Jon skrev: Altså så gode spillere som vi havde i sidste sæson forstår/forstod jeg perez. Hvordan ku han vide at samtlige spillere ville dykke sååååååååå meget i neaveu
Nej sidste sæson tabte vi jo kun ligaen med 20 point - og så solgte man Ronaldo - hvem ku dog forudse at det ikke ville køre på skinner...
Man har set dette øjeblik komme nærmere og nærmere i hvad der føles som flere år efterhånden.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det havde været en endnu større ydmygelsemadrid2000 skrev: Går man ikke videre til UEFA cup?
madrid2000 skrev: Går man ikke videre til UEFA cup?
Er det ikke ydmygende nok at tabe 1-4 til Ajax?
Vil du nu have vi skal ha' røvfuld af Salzburg?
iHala Madrid!
Ramos4 skrev:
Sidst han var her vandt vi ligaen med 100 point og scorede rekordmange mål - 121. Rolig nu ikk'? ;)
Også flot på 3 år!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Kimbo skrev:
Det havde været en endnu større ydmygelsemadrid2000 skrev: Går man ikke videre til UEFA cup?
Jeg tænkte mere på det var en god måde, at straffe spillerne på.