Sæsonen 2018/2019
Real HWL skrev:
Ramos4 skrev:
Real HWL skrev: Det bliver en fed sommer, Mourinho som træner- han renser ud i truppen. Køber nyt middelmådigt lort for 3 milliarder. Håber lidt han tager Lukaku og Fred med. Og så glæder jeg mig til at se hans sprudlende fodbold. Vi skal helst ikke have bolden. Kun stå med 11 mand nede i målfeltet og glo. Lige køre en kontra når der er brug for et mål. Lang bold op til Bale, der sender den i panden på Lukaku. Hold kæft det bliver godt.
Sidst han var her vandt vi ligaen med 100 point og scorede rekordmange mål - 121. Rolig nu ikk'? ;)
Også flot på 3 år!
Hva'? Det ene år vandt vi Copa del Rey og alle tre gik vi i semien i CL (for første gang i evigheder) kun en straffesparkskonkurrence holdt os fra at gå i finalen mod Chelsea, hvilket ville have været en sikker sejr. 121 kasser er stadig rekord. De 100 point er ikke i alt for de tre sæsoner ;)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Mourinho eller Conte kunne være et godt bud, men det vigtigste er at Perez åbner hans pengepungen.
mohbar skrev:
Real HWL skrev: Det bliver en fed sommer, Mourinho som træner- han renser ud i truppen. Køber nyt middelmådigt lort for 3 milliarder. Håber lidt han tager Lukaku og Fred med. Og så glæder jeg mig til at se hans sprudlende fodbold. Vi skal helst ikke have bolden. Kun stå med 11 mand nede i målfeltet og glo. Lige køre en kontra når der er brug for et mål. Lang bold op til Bale, der sender den i panden på Lukaku. Hold kæft det bliver godt.
Slog vi ikke scoringsrekord i en sæson med ham som træner? Og rimelig flot fodbold?
Jo vi slog scoringsrekord det ene år. Det med flot fodbold er en smagssag. I mine øjne er Mourinho bold ikke flot fodbold.
EDIT: Der var eftersigende masser af "Florentino Dimision"-tilråb på stadion i aften.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
El Siete skrev: Hvornår kommer reaktionen mod Perez? Det er jo den mest ydmygende uge i Real Madrids historie. Som en anden bruger skriver; 3 nederlag på hjemmebane og ude af alle 3 turneringer - på en uge! Uduelig ledelse.
Det er for fanden ikke ledelsen der spiller kampene! Det er spillernes attitude og vilje den er galt med
madrid2000 skrev: Solari skal have en ordentlig loss i røven. Hold kæft en katastrofe.
Øhh nej?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Zyconith skrev:
madrid2000 skrev: Solari skal have en ordentlig loss i røven. Hold kæft en katastrofe.
Øhh nej?
Hvorfor nej?
Vi har ikke mere, at spille for.
Han har gjort sig uvenner med nogle spiller. Her tænker jeg på Isco. Lad en anden tage over og give blandt andet Isco og Marcelo noget spilletid. Om ikke andet vil deres markedsværdi stige, hvis vi vil af med dem til sommer.
henrikcomn skrev:
El Siete skrev: Hvornår kommer reaktionen mod Perez? Det er jo den mest ydmygende uge i Real Madrids historie. Som en anden bruger skriver; 3 nederlag på hjemmebane og ude af alle 3 turneringer - på en uge! Uduelig ledelse.
Det er for fanden ikke ledelsen der spiller kampene! Det er spillernes attitude og vilje den er galt med
Nej, men det er da dem der sammensætter truppen og trænerstaben og har besluttet at Bale er en værdig arvtager til Ronaldo.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Ramos4 skrev:
Real HWL skrev:
Ramos4 skrev:
Sidst han var her vandt vi ligaen med 100 point og scorede rekordmange mål - 121. Rolig nu ikk'? ;)
Også flot på 3 år!
Hva'? Det ene år vandt vi Copa del Rey og alle tre gik vi i semien i CL (for første gang i evigheder) kun en straffesparkskonkurrence holdt os fra at gå i finalen mod Chelsea, hvilket ville have været en sikker sejr. 121 kasser er stadig rekord. De 100 point er ikke i alt for de tre sæsoner ;)
2 trofæer på 3 år er simpelthen ikke godt nok. Overordnet set var Mourinho en skuffelse i Real Madrid. Men det er bare min mening :)
Real HWL skrev:
Ramos4 skrev:
Real HWL skrev:
Ramos4 skrev:
Også flot på 3 år!
2 trofæer på 3 år er simpelthen ikke godt nok. Overordnet set var Mourinho en skuffelse i Real Madrid. Men det er bare min mening :)
Bestemt. Men din pointe om lange bolde op til Lukaku holder bare ikke. Vi spillede flot kontrabold. Rigtig flot endda. Men Mourinho's stil er kun blevet mere destruktiv med tiden må jeg sige.
Hvad med Capello? :O 3. gang??
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
El Siete skrev:
henrikcomn skrev:
Nej, men det er da dem der sammensætter truppen og trænerstaben og har besluttet at Bale er en værdig arvtager til Ronaldo.
Enig. Trækker det i mig igen