Sæsonen 2018/2019

3 år 2 måneder siden #1609 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2018/2019

Kiwes skrev: Vinicius meldes ude i 2 måneder. Det må alt andet lige betyde 2 måneders spilletid til Bale :/. Tænk hvis han, som i sidste sæson, begynder at spille godt mod slutningen af sæsonen og derfor får lov at blive...shit.

Nååå jeg håber Llorente snart er tilbage (han har da været skadet længe, sker der her?) så han kan få en masse spilletid i stedet for Casemiro. Cebellos må starte over Kroos (tror og håber Solari har fattet at Kroos skal på bænken). Der burde også findes spilletid til Odriozola. Angrebet må jeg ærligt sige at jeg er skide ligeglad hvem spiller, de sku lige dårlige alle sammen :).

Nå det var den eneste grund til at jeg ser kampene.. nu får jeg da en masse fritid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #1610 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2018/2019
Hvad siger i til den her? Zidane villig til at returnere.
www.managingmadrid.com/2019/3/6/18253233...9-report-news-rumors

Fuld kontrol over handler og jeg er med på den.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

3 år 2 måneder siden #1611 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2018/2019
slet

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved El Siete.

3 år 2 måneder siden #1612 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2018/2019

El Siete skrev: Hvad siger i til den her? Zidane villig til at returnere.
www.managingmadrid.com/2019/3/6/18253233...9-report-news-rumors

Fuld kontrol over handler og jeg er med på den.

Så mangler han bare et taktisk koncept.

3 år 2 måneder siden #1613 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg gider egentlig ikke engang og diskutere hvem der er bedst af Navas og Courtois. Begge er lige gode eller lige dårlige, og har hver deres forcer. Fælles for dem begge er, at de ikke er i top 5 over de bedste målmænd i verden og på ingen måder har kvalitet nok til at stå fast for Real Madrid.
Vi kan stadig nå at lave den frækkeste aftale til sommer. Sælg begge målmænd og hiv en lukrativ aftale med en transferfri De Gea til sommer. Den handel vil give stabilitet bag til, om end det langtfra er nok, men at vide keeperen nok skal redde bolden giver ro.

Tingene som jeg ser det kan gå 2 veje. Enten, så hiver Perez stikket ellers så springer han verdensøkonomien som aldrig før. Fordi det er Perez, så er der helt sikkert en vej 3, som betyder, at vi skal skåne Vinicius og de andre talenter, og derfor ikke springer banken, og henter endnu en lappeløsning på trænerposten i form af Mourinho, som tager nogle magtkampe, som i bund og grund egentlig er Perez job. Tingene vil eskalere, og Bernabeú bliver igen delt i 2, hvor det ikke længere handler om at støtte holdet, men om hvem af de 2 grupperinger, som kan overdøve de andre mest med til-jubel eller piften.
El Clasico opgørene vil igen handle om hvem der først brækker benet på en Barcelona spiller, og 2-3 år efter når Mourinho giver op som sædvanlig, så vil vi igen ansætte en træner, som alligevel kun magter 2 sæsoner i klubben, fordi hele setuppet slet ikke passer til den type træner der bliver ansat.

Hold da op hvor jeg glæder mig til sommer eller noget. Det bliver helt sikkert mere kaotisk end nu, og det bliver med statsgaranti endnu en skuffende sommer, hvor man bare sidder og måber, og tænker: var det virkelig det?. Nå, men vi finder vel nok ud af, at det sagtens kunne blive værre end nu.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Siempre fiel

3 år 2 måneder siden #1614 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2018/2019

Dios skrev: Jeg gider egentlig ikke engang og diskutere hvem der er bedst af Navas og Courtois. Begge er lige gode eller lige dårlige, og har hver deres forcer. Fælles for dem begge er, at de ikke er i top 5 over de bedste målmænd i verden og på ingen måder har kvalitet nok til at stå fast for Real Madrid.
Vi kan stadig nå at lave den frækkeste aftale til sommer. Sælg begge målmænd og hiv en lukrativ aftale med en transferfri De Gea til sommer. Den handel vil give stabilitet bag til, om end det langtfra er nok, men at vide keeperen nok skal redde bolden giver ro.

Tingene som jeg ser det kan gå 2 veje. Enten, så hiver Perez stikket ellers så springer han verdensøkonomien som aldrig før. Fordi det er Perez, så er der helt sikkert en vej 3, som betyder, at vi skal skåne Vinicius og de andre talenter, og derfor ikke springer banken, og henter endnu en lappeløsning på trænerposten i form af Mourinho, som tager nogle magtkampe, som i bund og grund egentlig er Perez job. Tingene vil eskalere, og Bernabeú bliver igen delt i 2, hvor det ikke længere handler om at støtte holdet, men om hvem af de 2 grupperinger, som kan overdøve de andre mest med til-jubel eller piften.
El Clasico opgørene vil igen handle om hvem der først brækker benet på en Barcelona spiller, og 2-3 år efter når Mourinho giver op som sædvanlig, så vil vi igen ansætte en træner, som alligevel kun magter 2 sæsoner i klubben, fordi hele setuppet slet ikke passer til den type træner der bliver ansat.

Hold da op hvor jeg glæder mig til sommer eller noget. Det bliver helt sikkert mere kaotisk end nu, og det bliver med statsgaranti endnu en skuffende sommer, hvor man bare sidder og måber, og tænker: var det virkelig det?. Nå, men vi finder vel nok ud af, at det sagtens kunne blive værre end nu.

Uanset om det er Perez der er præsident til sommer eller en anden - noway fans/folk omkring klubben osv. tillader at vi ikke springer banken til sommer. Om vi så kan overtale spillerne selv eller deres klubber til komme til Madrid er en anden snak. Jeg tror nu nok at vi stadig har stor tiltrækningsværdi for eliten.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Kiwes.

3 år 2 måneder siden #1615 af Mr. Galactico
Besvaret af Mr. Galactico på emne Sæsonen 2018/2019
For præcis 11 måneder og 3 uger siden skrev jeg nedenstående indlæg vedrørende mine ønsker til trupsammensætningen til den kommende 2018/2019 sæson. Jeg kan ikke lade være at tænke på, hvordan resultatet var endt, hvis mine ønsker blev realiseret.

Til den nye sæson vil et salg af Benzema og Bale til fordel for Dybala og Mbappé gøre underværker for vores chancer for at genvinde ligaen.
Mbappé er en markant opgradering i forhold til Bale som fløjspiller, da han er teknisk bedre og dermed en forstærkning mod kompakte forsvar.
Som kontraspiller er han stort set lige så hurtig som Bale. Derudover er han yngre og mindre eksponeret for skader end Bale.
Dybala vil kunne gå ind og spille samme position som Benzema som en falsk 9 ´er. Han er god til at søge ned i banen og agere opspilsstation og kombinere i små rum - nøjagtigt som Benzema ofte bliver rost for. Til gengæld er hans afslutningsevner en klasse over Benzema´s.

Real Madrids stærkeste opstilling vil med disse ændringer se således ud:

Cristiano Dybala Mbappé
(Asensio) (Mayoral) (Vazquez)

Modric Casemiro Kroos
(Kovacic) (Llorente) (Isco)

Marcelo Varane Ramos Carvajal
(Theo) (Nacho) (Vallejo) (Achraf)

Navas
(Casilla)

Ind:
Dybala (150 mill euro)
Mbappé (200 mill euro)

Ud:
Bale (100 mill euro)
Benzema (60 mill euro)

Ceballos (Udlejes)

Det vil netto koste 190 mill euro, men vil samtidig forbedre vores chancer for at dominere ligaen i mange år.

3 år 2 måneder siden #1616 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019

Mr. Galactico skrev: For præcis 11 måneder og 3 uger siden skrev jeg nedenstående indlæg vedrørende mine ønsker til trupsammensætningen til den kommende 2018/2019 sæson. Jeg kan ikke lade være at tænke på, hvordan resultatet var endt, hvis mine ønsker blev realiseret. Morgen

Til den nye sæson vil et salg af Benzema og Bale til fordel for Dybala og Mbappé gøre underværker for vores chancer for at genvinde ligaen.
Mbappé er en markant opgradering i forhold til Bale som fløjspiller, da han er teknisk bedre og dermed en forstærkning mod kompakte forsvar.
Som kontraspiller er han stort set lige så hurtig som Bale. Derudover er han yngre og mindre eksponeret for skader end Bale.
Dybala vil kunne gå ind og spille samme position som Benzema som en falsk 9 ´er. Han er god til at søge ned i banen og agere opspilsstation og kombinere i små rum - nøjagtigt som Benzema ofte bliver rost for. Til gengæld er hans afslutningsevner en klasse over Benzema´s.

Cristiano Dybala Mbappé

Modric Casemiro Kroos

Navas
(Casilla)

Ind:
Dybala (150 mill euro)
Mbappé (200 mill euro)

Ud:
Bale (100 mill euro)
Benzema (60 mill euro)

Ceballos (Udlejes)

Det vil netto koste 190 mill euro, men vil samtidig forbedre vores chancer for at dominere ligaen i mange år.

Er der nogen der kan sende ham en medalje?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Lukita, Monour

3 år 2 måneder siden #1617 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2018/2019
Hvis Mbappe nogensinde skulle have været en mulighed, så skulle man have købt ham i Monaco. PSG købte ham altså fri for 180 mio. € efter låneaftalen, hvorfor det naturligvis er decideret latterligt at tro at de så vil sælge ham for 200 mio. €.

Hvis Real Madrid køber Mbappe i Paris, så kommer han ikke til at koste en sølle cent under 300-350 mio. €, det er jeg stensikker på. Og så er en handel selvfølgelig udelukket.

LJ16

3 år 2 måneder siden #1618 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2018/2019

Zyconith skrev:

Mr. Galactico skrev: For præcis 11 måneder og 3 uger siden skrev jeg nedenstående indlæg vedrørende mine ønsker til trupsammensætningen til den kommende 2018/2019 sæson. Jeg kan ikke lade være at tænke på, hvordan resultatet var endt, hvis mine ønsker blev realiseret. Morgen

Cristiano Dybala Mbappé

Modric Casemiro Kroos

Navas
(Casilla)

Ind:
Dybala (150 mill euro)
Mbappé (200 mill euro)

Ud:
Bale (100 mill euro)
Benzema (60 mill euro)

Ceballos (Udlejes)

Er der nogen der kan sende ham en medalje?

Altid nemt at være bagklog, men i dette tilfælde understreger det vel blot at selv en amøbe (no offence) på et random dansk site, kunne se at truppen før sæsonstart var for ringe.

3 år 2 måneder siden #1619 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2018/2019
Det morer mig jævnligt, hvordan folk tror på, at Mbappe er til salg.

Der er lige så stor chance for, at Paris sælger ham som for, at Barcelona sælger Messi.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, Lukita

3 år 2 måneder siden #1620 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019

DarioGomez skrev: Det morer mig jævnligt, hvordan folk tror på, at Mbappe er til salg.

Der er lige så stor chance for, at Paris sælger ham som for, at Barcelona sælger Messi.

Alt er til salg!
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Real HWL.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.