Sæsonen 2018/2019
Fondo_Sur skrev:
Asensio20 skrev: Og så på mål af vores eget stjernefrø.. Han er super god. Måske man slet ikke skal købe andre end Mbappe næste sæson.
Haha, Mbappé er stadigt i sin egen kategori (og er en helt anden type spiller).
Oscar Rodriguez er dog ret talentfuld, så det bliver spændende at følge.
Har Mbappe måske scoret sådan et mål? Nej vel? Så må Oscar jo være meeeeeget bedre!!!! (Ironi kan forekomme)
Jeg synes også, at Karl Toko Ekambi ser ud som et fint køb indtil videre :)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Madrid1998 skrev: Skønt med et nederlag, og med Leganes fansene råbe Madrid hele vejen tilsidst, hvis jeg hørte rigtigt.
jo men det har jo noget at gøre med at de er en madridklub
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Men målet i denne sæson er jo reelt set ligaen.. Og vi har spillet allerede 2 svære udebanekampe og ligger på en delt førsteplads. Set med de briller ser det jo ikke så skidt ud. Jeg tror ikke, at vi går hele vejen i CHL i år.. Til gengæld tror jeg, at vi vinder langt de fleste af de små irriterende udebaneopgør i la liga, hvilket vil give os titlen. Vi kommer dog til at have problemer når vi møder de bedste hold. I de store kampe kommer vi til at mangle den X-faktor, som de bedste spillere kan levere, men som vi samtidig var blevet for afhængige af i de mindre kampe, hvor den ofte udeblev.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
De ender nok med at overhale os alligevel når vi spiller uafgjort mod lillesøster
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista