Sæsonen 2018/2019

7 år 7 måneder siden #397 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2018/2019

Fondo_Sur skrev:

Asensio20 skrev: Og så på mål af vores eget stjernefrø.. Han er super god. Måske man slet ikke skal købe andre end Mbappe næste sæson.

Haha, Mbappé er stadigt i sin egen kategori (og er en helt anden type spiller).

Oscar Rodriguez er dog ret talentfuld, så det bliver spændende at følge.

Har Mbappe måske scoret sådan et mål? Nej vel? Så må Oscar jo være meeeeeget bedre!!!! (Ironi kan forekomme)

Jeg synes også, at Karl Toko Ekambi ser ud som et fint køb indtil videre :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #398 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2018/2019
Hold op, hvor er det vanvittig lækkert!!!!!!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

7 år 7 måneder siden #399 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2018/2019
Der var en bruger der spurgte efter Lunin i weekenden. Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvorfor hans slet ikke er med i Leganes trup?

7 år 7 måneder siden #400 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2018/2019
Det bedste ved kampen var Pique FRYDFRYDFRYD! [Barcelona.dk mode off]

7 år 7 måneder siden #401 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2018/2019

Madrid1998 skrev: Skønt med et nederlag, og med Leganes fansene råbe Madrid hele vejen tilsidst, hvis jeg hørte rigtigt.

jo men det har jo noget at gøre med at de er en madridklub

7 år 7 måneder siden #402 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 2018/2019
Barca sejler og hvad fanden følger vi så op med. Jeg brækker mig
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL

7 år 7 måneder siden #403 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 2018/2019
I know, gør det ikke mindre skønt :P

7 år 7 måneder siden #404 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2018/2019
Alle hold kan fejle på en dårlig dag. Og vi havde en virkelig dårlig dag på kontoret. Forsvaret var elendige, men modstanderne havde også marginalerne på deres side i flere omgange. Få centimeter gør, at vi får annulleret et mål af VAR(hvilket gav os et mål sidste kamp), og Bale var utrolig uheldig/uskarp af flere omgange. Jovist, heldet tilsmiler den, der søger det. Og Sevilla søgte heldet i dag, de var mere aggressive. Derfor endte vi med at tabe helt fortjent. Holdet blev blæst omkuld. Denne kamp er en af de 3(måske kun 4) sværeste kampe i løbet af en sæson, og et nederlag ville være acceptabelt her. Måden det sker på er uacceptabel. Havde vi tabt 3-1 i en tæt kamp, hvor vi søgte udligningen mod slut men de scorede til 3-1 ville vi ikke tænke over det.. Sådan gik det ikke. Måden, hvorpå vi kommer bagud, gør at vi tænker som vi gør. Det ser skidt ud..

Men målet i denne sæson er jo reelt set ligaen.. Og vi har spillet allerede 2 svære udebanekampe og ligger på en delt førsteplads. Set med de briller ser det jo ikke så skidt ud. Jeg tror ikke, at vi går hele vejen i CHL i år.. Til gengæld tror jeg, at vi vinder langt de fleste af de små irriterende udebaneopgør i la liga, hvilket vil give os titlen. Vi kommer dog til at have problemer når vi møder de bedste hold. I de store kampe kommer vi til at mangle den X-faktor, som de bedste spillere kan levere, men som vi samtidig var blevet for afhængige af i de mindre kampe, hvor den ofte udeblev.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

7 år 7 måneder siden #405 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Sæsonen 2018/2019
Er det ikke også en sædvane at når Barca snubler i en given runde, så gør vi det samme nogle timer efter.
De ender nok med at overhale os alligevel når vi spiller uafgjort mod lillesøster
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 år 7 måneder siden #406 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019
Selvfølgelig er det - isoleret set - okay at tabe ude mod Sevilla (ikke 3-0 efter 45 min dog!!) og samme gælder at tabe point ude mod Bilbao. Jeg skriver isoleret set, fordi vi ikke bliver mestre, hvis vi ikke formår at præstere noget ekstraordinært godt ude mod hold som fx Sevilla, Bilbao, Valencia, Villarreal, Atl Madrid og tildels Barca. Ingen hold har vundet samtlige 19 hjemmebanekampe på en sæson, så også her smider vi flere point. Jeg begynder så småt at få panderynker over, vi hverken har formået at vinde over hverken Alt Madrid, Bilbao eller Sevilla. Vi kan sagtens gå hen at smide point mod Atletico hjemme i næste runde, og så ser det altså skide ud. Måske ikke i direkte i tabellen, men vi skal have en sæson med det mentale overskud og kvalitet mod de andre tophold, både ude og hjemme. La liga kræver ca. 95 point for at blive mestre, så vi kan ikke tillade os særlig mange svipsere!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Real Madrid.

7 år 7 måneder siden #407 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019
Det er ingen skam at tabe i Sevilla, hvis man har kæmpet røven ud af bukserne. Men måden vi tabte på i går var katastrofal. Det er godt nok bekymrende hvis det her er vores bundniveau. Jeg håber at det var lidt tømmermænd fra "The Best" prisuddelingen der sad i kroppen på de spillere der var afsted. Selvom det ikke er nogen undskyldning for at levere så ringe en præstation. Håber fandme de er flove i dag.
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 år 7 måneder siden #408 af TcRedondo
Besvaret af TcRedondo på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg mener seriøst, man kunne overveje, hvorvidt Marcelo skal starte udebanekampene i La liga. Han er grundlæggende ikke en dygtig defensivspiller, og derudover har han også meget svært ved at motivere sig selv i provinsen, selv mod en klub som Sevilla. Nacho på venstre back i provinsen er mit forslag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Dragam

Leveret af Kunena Forum