Sæsonen 2018/2019

7 år 7 måneder siden #385 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 2018/2019

ChrillRM14 skrev:

Kimbo skrev:

ChrillRM14 skrev:

Fondo_Sur skrev:

ChrillRM14 skrev:

Fondo_Sur skrev: Mere til de Cristiano-vilde: www.marca.com/futbol/premios-the-best/20...a47416d0a8b45c3.html

Ronaldo deltager ikke til FIFA's The Best prisuddeling, som afholdes i morgen d. 24 september. Undskyldningen er at han har en vis kamp for Juventus på onsdag. Derfor deltager ikke nogen af deres spillere. Jeg tror selv at de har orkestreret hele det her for at Ronaldo ikke skulle deltage, som ikke-vinder af prisen.
Jeg kommer aldrig til at forstå det nej, jeg elsker respekt mellem med og modspillere. Ronaldo viser sjældent hverken det ene eller andet. Modsat fx. Modric :)
Tillykke til Luka Modric for nok at vinde prisen.

Hvis det betyder, at Modric vinder, så er det sgu helt i orden! :D Men jeg har svært ved at se, om du er seriøs i det med fed - det er jo efterhånden svært i disse tider, hvor konspirationsteorierne er flere end Neymar-dives :p

Ja det er et gæt, men hvorfor skulle Juventus' spillere (jeg ikke engang om der er andre end Ronaldo, der skulle deltage) ikke deltage pga. en på onsdag, når alle andre i samme situation?

Ja, det er et godt spørgsmål, men det siger altså også noget om, hvor hurtigt nogen har brug for at koge suppe Ronaldos færden ;) Du overså vel også de nyheder fra sidste Award-ceremoni, hvor det kom ud, at Ronaldo lykønskede Modric personligt og kaldte ham en fortjent vinder? Eller var det ikke en nyhed, du ku li? :D

Sjovt han ikke stemte på ham som som vinder så :P Varane ? Haha ej det er simpelthen for morsomt :-D

'Amen, så VIL du jo heller ikke forsøge at forstå! :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #386 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2018/2019
Ifølge Lopeteguis pressemøde inden Sevilla kampen, ser det ud til, Isco er ramt af blindtarmsbetændelse og derfor skal opereres.
Jeg er ikke helt klar over, hvor lang tid, han dermed er ude, men nogle uger er det vel. Men pokkers ærgerligt med to meget svære og vigtige kampe i denne uge og 4 kampe i alt de næste 12 dage.

Edit: det skulle betyde, Isco er ude i 4 uger :-/
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Chamartin.

7 år 7 måneder siden #387 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2018/2019

Chamartin skrev: Ifølge Lopeteguis pressemøde inden Sevilla kampen, ser det ud til, Isco er ramt af blindtarmsbetændelse og derfor skal opereres.
Jeg er ikke helt klar over, hvor lang tid, han dermed er ude, men nogle uger er det vel. Men pokkers ærgerligt med to meget svære og vigtige kampe i denne uge og 4 kampe i alt de næste 12 dage.

Edit: det skulle betyde, Isco er ude i 4 uger :-/

Jeg har hele tiden frygtet for truppens holdbarhed og bredde, når kampprogrammet blev sværere og mere intenst, og når skaderne begyndte at melder sig... Men altså, skal vi vinde mesterskabet i år, så SKAL udekampe mod Sevilla med lidt sporadiske skader til vigtige spillere stadig vindes...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

7 år 7 måneder siden #388 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
Da Marcelo skulle spares i weekenden blev det Nacho der skulle spille venstreback. Nu må vi se om Lopetegui har tiltro til Odriozola på højrebacken mod Sevilla eller om Nacho igen skal rykkes rundt. Men intet problem, vi har jo en rigeligt bred trup...

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 7 måneder siden #389 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019
Kampen mod Sevilla i morgen starter kl. 22, hvor er det nogle skide irriterende tidspunkter altså...

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, Kimbo, Dragam

7 år 7 måneder siden #390 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019
Det bliver spændende hvad Isco skade kommer til at betyde for resten af indskifterne. Lucas Vazquez og Vinicius må rykke lidt længere frem (ikke at jeg ønsker at se Vinicius spille, af de kampe jeg har set so far er han ikke klar).

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 7 måneder siden #391 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev: Da Marcelo skulle spares i weekenden blev det Nacho der skulle spille venstreback. Nu må vi se om Lopetegui har tiltro til Odriozola på højrebacken mod Sevilla eller om Nacho igen skal rykkes rundt. Men intet problem, vi har jo en rigeligt bred trup...

Jeg tror alle trænere i Europa kigger meget misundeligt mod Lopetegui for at have en spiller som Nacho. En spiller der giver alt og performer hver gang han spiller - uanset hvor han placeres. Nachos alsidighed og høje kvalitet gør netop at vi ikke mangler den ekstra mand i forsvaret som mange snakker om. Han kommer igen i år til at spille 40-50 kampe og det er det bedste der kan ske for vores forsvar.

Zyconith skrev: Det bliver spændende hvad Isco skade kommer til at betyde for resten af indskifterne. Lucas Vazquez og Vinicius må rykke lidt længere frem (ikke at jeg ønsker at se Vinicius spille, af de kampe jeg har set so far er han ikke klar).

Mon ikke det bliver Lucas og Ceballos der kommer til at få Isco's minutter. Det er et rigtig svært program og det virker meget usandsynligt at se Vinicius blive bragt i spil i morgen, mod lillesøster eller i det kolde Rusland, heldigvis. Han ser pt ud til bedre at egne sig som indskifter i en 4-0 føring på Bernabeu.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 år 7 måneder siden #392 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2018/2019
Fantastisk mål af Villareal.

2-1 til Leganes mod Barcelona. Hvis vi går hen og vinder og tager 1. vil det være en god aften! :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

7 år 7 måneder siden #393 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Sæsonen 2018/2019
Og så på mål af vores eget stjernefrø.. Han er super god. Måske man slet ikke skal købe andre end Mbappe næste sæson.

La liga nummer 34 skal i hus.

7 år 7 måneder siden #394 af doven
Besvaret af doven på emne Sæsonen 2018/2019

Kratmus skrev: Fantastisk mål af Villareal.

2-1 til Leganes mod Barcelona. Hvis vi går hen og vinder og tager 1. vil det være en god aften! :)

Og så er det faktisk ingen ringere end vores egen Oscar Rodriguez som scorede målet til 2-1.

7 år 7 måneder siden #395 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2018/2019

Asensio20 skrev: Og så på mål af vores eget stjernefrø.. Han er super god. Måske man slet ikke skal købe andre end Mbappe næste sæson.

Haha, Mbappé er stadigt i sin egen kategori (og er en helt anden type spiller).

Oscar Rodriguez er dog ret talentfuld, så det bliver spændende at følge.

7 år 7 måneder siden #396 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 2018/2019
Skønt med et nederlag, og med Leganes fansene råbe Madrid hele vejen tilsidst, hvis jeg hørte rigtigt.

Leveret af Kunena Forum