Sæsonen 2018/2019

5 år 6 måneder siden #445 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 2018/2019

elle44 skrev:

Madrid777 skrev:

elle44 skrev:

Madrid777 skrev: Synes virkelig også vores backs er tamme. Carvajal er ikke i nærheden af det niveau han havde i 2017 og Marcelo er ude med skade. Nacho er højrebenet og spiller venstre back, det går ikke godt. Vores backs indlæg er pinligt dårligt. Lad os da håbe Loppen har en plan og snart skifter Mariano ind, så vi kan få noget vildskab vi har efterspurgt så længe.


Synes Carvajal har været glimrende, langt bedre end han var sidste sæson. Han spiller med den intensitet som alle spillerne burde.


Han spiller med meget energi det har du ret i, men han lykkes jo stort set med ingenting. Dejligt at Ceballos er kommet i gang han har været banens bedste i anden halvleg for Real.


Han lykkes jo med stort set samtlige defensive aktioner og hans presspil er det bedste af alle spillerne. Det er sandt at hans offensive aktioner ikke helt har været der, men han er også meget alene.

Og ja Ceballos har været rigtig god.


Han har altid været god defensiv, men det jeg i sær savner er indlæg lige i panden på en angriber. Benzema scorer aldrig og skal kastes ud på røv og albuer og så skal Mariano simpelthen have noget mere spilletid. Det er ret vildt at han ikke er blevet sat på banen endnu?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #446 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg kalder den allerede nu....
Sorry men vi vinder intet. Jeg kan bare ikke se det.. selvom jeg gerne vil tro på mit elskede elskede hold.... så ser det bare tørt ud... sjælen røg da Ronaldo stoppede. Konsekvensen af at være afhængig af ham i 10 år. Og ikke ha nogen plan efterfølgende.
Jaja “de her kampe mod lillesøster er altid svære” jo jo.... men i det mindste kom vi frem til chancer og endda mål under Zidane og hvad de ellers hed som havde cahones til at træne det her cirkus...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #447 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Sæsonen 2018/2019
Hold nu kæft hvor er Ceballos bare god!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #448 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg mindes ikke i min tid at have set et mere tandløst Real Madrid end dette, hold fast det gør ondt at se på. Meget svært at se hvor målene skal komme fra, især når holdet spiller uden angriber.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #449 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 2018/2019
Benzema, Bale & Asensio er simpelthen så ufarlige...

Vi har nu tabt points til Bilbao, Sevilla og Atletico. Og kun scoret et mål (mod Bilbao)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #450 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Sæsonen 2018/2019
Prøv lige at fortæl mig igen, hvorfor købte vi Mariano ??????
Er det for at Benzema kan blive ved med at starte inde ?

La liga nummer 34 skal i hus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #451 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2018/2019

-#7- skrev: Jeg mindes ikke i min tid at have set et mere tandløst Real Madrid end dette, hold fast det gør ondt at se på. Meget svært at se hvor målene skal komme fra, især når holdet spiller uden angriber.


Offensiven ser desværre ud som vi frygtede:
Benzema: Tam
Bale: Skadet
Asensio: Uforløst

Og så når Isco er skadet har vi intet at skyde med, at sætte Lucas ind er det samme som at smide håndklædet i ringen.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #452 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Sæsonen 2018/2019
Cabellos er virkelig dejlig. Han har gåpåmod og viser Så meget vilje.
Cebellos - Mariano - Vinicious (vil gerne give ham en ærlig chance for at vise hvad han kan)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #453 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2018/2019
Hazard: ‘I will tell you the truth. After the World Cup I wanted to leave because my dream is to play in Spain,' he told BT Sport.

'Then I spoke to the board and the manager and I said "I can stay no problem". The new manager has come in and we are enjoying playing with him and I’m happy I stayed. I’ve got three years on my contract left.

Asked if he can envisage spending the rest of career at Stamford Bridge, Hazard replied: 'Yes for sure, but also the possibility is that I can leave also. I love the club, the fans, the city and my team-mates, I think, love me so it’s easy to stay. But if I leave or if I stay I will be happy. This club is now part of my life so we will see.'
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...-Chelsea-summer.html

Så er det også svært at hente ham, når han tydeligvis ikke pressede på for et skifte. Chelsea ville ikke sælge ham, og han ville ikke kæmpe for det. Det førte så til en situation, hvor Chelsea kun ville acceptere et salg, hvis man kom med et sindssygt bud a la de 200 millioner euro, som medierne også hævdede.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #454 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019
Syntes vi spiller en rigtig god 2. halvleg, synd vi ikke får det omsat til 3 point. Asensio var dyr idag. Courtois spillede en god kamp, han var sikker i alle sine indgreb. Ceballos var bare fremragende, han ændrede hele kampen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #455 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2018/2019

Jaetinh skrev: Hold nu kæft hvor er Ceballos bare god!


Ja han er helt fantastisk. Evner og fightervilje som, tør man sige det, Modric.

Men hans Ronaldo-esque gestikuleren og råben af holdkammeraterne må han godt slappe lidt af med. Han er hverken kaptajn eller 5 gange balon d'or vinder. Han er en breddespiller som endelig, fortjent, får sin change.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #456 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Sæsonen 2018/2019
... og der var folk der sagde at vi ikke kom til at mangle CR og hans (vigtige) mål. Den må vist være lukket nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce