Sæsonen 2018/2019

7 år 8 måneder siden #757 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
Vinicius har jo på ingen måder niveauet på nuværende tidspunkt.
Det er jo tydeligt og se i hans tanke og handling. Dog har han spillet fint, men der mangler kvalitet i de ting han foretager sig, og derfor skal han på ingen måde tiltænkes en rolle til offensiven.

Odriozola til gengæld spiller fremragende og gør vores højrekant farlig, selvom Lucas gør alt for at den ikke skal være det.

Helt sikkert en godkendt kamp med et godt resultat indtil videre.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #758 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2018/2019
Ved god det erpå en meget billig baggrund... Men Vinicius, selvom han brænder meget, så er han jo en der konstant er farlig, bevægelig og levner meget plads til sine medspillere.

Er sikker på hans ineffektivitet bliver bedre jo flere kampe han får lov at spille! Med al respekt for Lope så var det en fejl Vini ikke fik chancen.

7 år 8 måneder siden #759 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 2018/2019
Man of the match var Vinícius Júnior - han er meget chanceskabende i sit spil, og åbner spillet rigtig godt for sine holdkammerater, både med sine udfordringer, og et glimrende blik for sine medspillere med pasninger.

7 år 8 måneder siden #760 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019
Kan ikke komme i tanke om en kamp før denne, hvor Vinicius på nogen måde kunne have været tiltænkt en plads i førsteholdstruppen. Han mangler så en del, fysisk, såvel som mentalt. Synes Lopetequi også gjorde det rigtigt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 8 måneder siden #761 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2018/2019
Ham der Vinicious mangler en del. Det kan godt være han har gode aktioner, men han smider også meget væk i håbløse driblinger, afleveringer og afslutninger.
Fysisk ligner det jo, at man kan puste ham væk.
Jeg synes Vinicious skulle spille 1 sæson i Alaves/Leganes og hvis han gør det godt, så 1 sæson i Villarreal/Real Sociadad. Først hefter vil han være klar til RM.

Man skal være op i Ronaldo(old), Messi eller Mbappe liga for at spille for RM som 18 årige.

7 år 8 måneder siden #762 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019

madrid2000 skrev: Ham der Vinicious mangler en del. Det kan godt være han har gode aktioner, men han smider også meget væk i håbløse driblinger, afleveringer og afslutninger.
Fysisk ligner det jo, at man kan puste ham væk.
Jeg synes Vinicious skulle spille 1 sæson i Alaves/Leganes og hvis han gør det godt, så 1 sæson i Villarreal/Real Sociadad. Først hefter vil han være klar til RM.

Man skal være op i Ronaldo(old), Messi eller Mbappe liga for at spille for RM som 18 årige.

Han ville sgu ikke komme på holdet i nogle af de klubber.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 8 måneder siden #763 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2018/2019

Hansen skrev: Fatter ikke hvorfor Julen ikke gav Vini en chance! Sikke en kamp af ham!

Selvom jeg er delvist enig, vil jeg uden tvivl have givet dig ret, hvis du havde skrevet Odriozola ;)

Jeg synes, at Vinicius bliver undervurderet - også selvom det var på en billig baggrund. Men han har den der frækhed med en skarp vending, hans skud er hårdt og han søger mod målet, hvilket førte til 3-0 målet. Jeg synes, at han viser det helt specielle angriberinstinkt, men jeg kan godt have min tvivl på kvaliteten. Heldigvis kan kvaliteten tilkomme med hårdt arbejde, mens instinktet måske ikke er så påvirkeligt.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Vinícius.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

7 år 8 måneder siden #764 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2018/2019

Dios skrev: Vinicius har jo på ingen måder niveauet på nuværende tidspunkt.
Det er jo tydeligt og se i hans tanke og handling. Dog har han spillet fint, men der mangler kvalitet i de ting han foretager sig, og derfor skal han på ingen måde tiltænkes en rolle til offensiven.

Odriozola til gengæld spiller fremragende og gør vores højrekant farlig, selvom Lucas gør alt for at den ikke skal være det.

Naturligvis skal han tiltænkes en rolle i offensiven - men ikke som starter, det er klart.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

7 år 8 måneder siden #765 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2018/2019

DarioGomez skrev:

Naturligvis skal han tiltænkes en rolle i offensiven - men ikke som starter, det er klart.

Jeg bliver bekymret. Hvad er formålet med ham, hvis ikke han skal spilles regelmæssigt? RM har vel scootet ham ordentligt og set kvaliteter der er relevante nu? RM scouts har da ikke bare kigget in FM editoren?
RM har nogle talenter rendende rundt, som ligeså godt kan spille i denne sæson. Det kan ikke være meget ringere end det i forvejen er med Benzema og måske de bringer noget vilje og ære for den hvide trøje med ind i kampene. Barca har da haft fint held med at bruge deres talenter før hen. Denne sæson er da perfekt til at se om RMs scouts har ramt rigtigt.

7 år 8 måneder siden #766 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019

DarioGomez skrev:

Hvorfor skal han det?

I mine øjne er han en usleben diamant, som helt sikkert besidder et stort potentiale, men hvis man udelukkende fokusere på hans niveau/slutprodkut i stedet for at se på hvor dejligt det endelig er, at have en sådan type på holdet, så mangler han jo alverdens meget ift. Real Madrid kvalitet. Nuvel, så kan vi hurtigt blive enige om, at for mange af vores offensive spillere overhovedet ikke levere varen, hvor specielt Isco, Asensio og Lucas har set forfærdelige ud, men spørgsmålet er om det ikke er langt vigtigere og få dem igang end ved at forhaste på en spiller som i mine øjne slet ikke er klar, og heldigvis lader det også til, at de mange psykologer og rådgivere man har smidt efter ham er givet godt ud, hvis man ser på hans seneste udmeldinger.

Drømmescenariet for mig er, at Vinicius fortsætter som han gør på nuværende tidspunkt med primær fokus på Castilla holdet, hvor han næste sæson kan udlejes til en mindre spansk klub, hvor jeg synes Girona virker utrolig oplagte via deres spil på banen. Vi kan hente et stort navn ind til offensiven, som jeg forventer hedder Hazard eller Neymar. Vi giver Asensio en sidste sæson for at bevise sit værd, hvis han skal gøre sig forhåbninger om noget der minder om en fast start plads i 11'eren, og først der synes jeg vi skal begynde og snakke Vinicius, hvis alt går vel med ham.

Nu er alt sat på spidsen, og det hele er sat op på et stort romantisk eventyr kun med succeshistorier fra start til slut, men førsteprioritet for mig er helt sikkert at hente en af de største spillere i verden som man kan bygge holdet op omkring de næste mange år, og derfor nævner jeg ikke Mbappé, da han i mine øjne stadig ikke er den type spiller. Dog ville jeg til hver en tid foretrække ham fremfor Asensio til sommer, men Neymar eller Hazard er bare langt vigtigere end ham IMO.
Vi mangler den ledertype i offensiven, og her ser jeg slet ikke Vinicius på noget punkt, og det synes jeg er langt vigtigere på nuværende tidspunkt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, El Siete

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 8 måneder siden #767 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2018/2019

DarioGomez skrev:

Helt enig. Han kommer med nogle fede ting og tør gøre noget med bolden når han får den. Det mod til ville skabe noget, udfordre og forsøge de målgivende bolde (uden det behøver være tilfældige indlæg) har vi ikke mange, der gider forsøge. Asensio har noget af det på de gode dage, men der er for langt mellem snapsene. Selvfølgelig smider han meget væk og det lægger til hans spillestil, men der kommer også meget guld ved at prøve ham. I min verden bør han være en næsten fast indhopper når tingene ikke fungerer for starterne.

7 år 8 måneder siden #768 af Papi
Besvaret af Papi på emne Sæsonen 2018/2019
Hvad tror I egentlig, der foregår på direktionsgangen i øjeblikket? Tror I, at det allerede mere eller mindre er besluttet, at Solari skal være træner sæsonen ud - og at man så så, afhængigt af Solaris resultater, vil hente Pochettino eller en anden til sommer? Eller tror I, at de febrilsk leder efter en træner med et ordentligt CV til at tage over så snart som muligt? Eller vil man måske bare lige se de næste par kampe an, før man beslutter sig?

For mig mister det noget af underholdningsværdien, hvis ikke man henter en træner, der kan få banket en filosofi og noget disciplin ind i spillerne, og at vi evt igen skal se en masse "ligegyldige" kampe, hvor der ikke er nogen klar idé med spillet, og hvor man er afhængig af nogle sublime individuelle præstationer for at undgå nederlag. Og jeg frygter, at man allerede nu har besluttet at "nøjes" med Solari i hvert fald frem til sommer..

Leveret af Kunena Forum