Sæsonen 2018/2019
Kiwes skrev:
Ramos4 skrev: Jeg ved ikke hvad folk forventer nogen gange. Ja vi har siddet lidt på hænderne i nogle transfervinduer og vi kunne bestemt have købt mere ind. Helt enig. Men hvis man tror at vi ikke henter en af de største stjerner næste sommer, så forstår man Florentino Perez meget dårligt. Selvfølgelig har vi inden for en overskuelig fremtid igen et nyt kæmpe navn i offensiven. Neymar, Mbappe, Hazard eller en fjerde. Vi holder pengene tæt til kroppen pt. men vi er altså ikke blevet Arsenal over natten.
Lad os håbe vi spiller CL til den tid LOL - sorry men vi er så fucking elendige hele vejen rundt. Jeg føler virkelig ikke at Lopetegui er manden vi bør sætte vores lid til. Har han et koncept..tjo måske, men det virker på ingen måde.
Min største bekymring er at vi står overfor flere skifte af mætte spillere, gamle spillere og spillere der simpelthen ikke er gode nok. Det handler desværre ikke kun om at skaffe Neymar eller Mbappe og så er alt godt igen. Det skal jo også ære et incitament til at ville skifte til os. Jeg kan ikke forestille mig at en Neymar eller Dybala ville skifte til Real i den svage forfatning vi er i lige nu. Her er de i langt mere stabile trupper der hvor de er og selvom Neymar er i en kedelig liga så vil hans 'krav' ihvrtfald være at man får nogle stabile spillere på holdet (og hvis det passer mht Marcelo så kommer han ihvrtfald ikke medmindre vi får en Alaba eller lignende).
For jo vi har godt nok vundet CL men vi stinker i La-Liga og skal virkelig passe på vi ikke forfalder i hovmodigheden..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
mohbar skrev:
Kiwes skrev:
Ramos4 skrev: Jeg ved ikke hvad folk forventer nogen gange. Ja vi har siddet lidt på hænderne i nogle transfervinduer og vi kunne bestemt have købt mere ind. Helt enig. Men hvis man tror at vi ikke henter en af de største stjerner næste sommer, så forstår man Florentino Perez meget dårligt. Selvfølgelig har vi inden for en overskuelig fremtid igen et nyt kæmpe navn i offensiven. Neymar, Mbappe, Hazard eller en fjerde. Vi holder pengene tæt til kroppen pt. men vi er altså ikke blevet Arsenal over natten.
Lad os håbe vi spiller CL til den tid LOL - sorry men vi er så fucking elendige hele vejen rundt. Jeg føler virkelig ikke at Lopetegui er manden vi bør sætte vores lid til. Har han et koncept..tjo måske, men det virker på ingen måde.
Min største bekymring er at vi står overfor flere skifte af mætte spillere, gamle spillere og spillere der simpelthen ikke er gode nok. Det handler desværre ikke kun om at skaffe Neymar eller Mbappe og så er alt godt igen. Det skal jo også ære et incitament til at ville skifte til os. Jeg kan ikke forestille mig at en Neymar eller Dybala ville skifte til Real i den svage forfatning vi er i lige nu. Her er de i langt mere stabile trupper der hvor de er og selvom Neymar er i en kedelig liga så vil hans 'krav' ihvrtfald være at man får nogle stabile spillere på holdet (og hvis det passer mht Marcelo så kommer han ihvrtfald ikke medmindre vi får en Alaba eller lignende).
For jo vi har godt nok vundet CL men vi stinker i La-Liga og skal virkelig passe på vi ikke forfalder i hovmodigheden..
Da Ronaldo og Kaka kom til var det jo ikke fordi vi sprudlede som hold. Selvfølgelig kan vi tiltrække store stjerner. Hazard skal vi bare ringe op, han elsker klubben. Neymar vil gerne tilbage til spanien.
Men selvfølgelig skal truppen udskiftes og vi skal have mere sult og bredde ind, ingen tvivl :)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Hvorfor er det en printer at få fede Valverde ind i. Det 55 min. Men efter 76 skal asensio ind, men man ikke vil have fx Vinicius ind, som angiveligt skal være vores stjernefræ. Hvorfor er det ikke en prioritet at få ham til at lære at spille sammen med truppen, og give ham vi erfaring, men Valverde skal ind ?
Jeg forstår ikke hans dispositioner.
Han aner ikke hvad han laver og det har han aldrig gjort siden han blev hyret i Porto*!Doc.juego skrev: Jeg forstår ikke Lopens prioriteringer iforhold til ungdommen.
Hvorfor er det en printer at få fede Valverde ind i. Det 55 min. Men efter 76 skal asensio ind, men man ikke vil have fx Vinicius ind, som angiveligt skal være vores stjernefræ. Hvorfor er det ikke en prioritet at få ham til at lære at spille sammen med truppen, og give ham vi erfaring, men Valverde skal ind ?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Doc.juego skrev: Jeg forstår ikke Lopens prioriteringer iforhold til ungdommen.
Simpelt. Der manglede balance på holdet efter mange farlige chancer imod os, og Valverde agerede backup for Marcelo på den venstrekant, hvis man ikke magtede at se det, så skal man måske ikke forstå det?
Angående Vinicius, så skal man nok ikke smide en spiller ind, som vil blive haglet ned, fordi han pt. spiller på et usikkert mandskab. Igen, hvis man ikke forstår det, så er der altså ikke meget logik tilbage.
Sorry den lidt hårde tone, men løsningen er altså lige fremme!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hvad hjælper det ham at komme i en afgjort kamp. Det bliver han jo ikke udfordret på, og hvis det er for at han skal lære at spille på holdet, så går der jo enormt lang tid for alle kan slå os.
Junior kan da med sin energi og vilje gøre en forskel og der var bestemt brug for kreativitet i dag oppe foran, for sikke da en gang uskarpe spillere vi har i truppen.
La liga nummer 34 skal i hus.
Dios skrev:
Doc.juego skrev: Jeg forstår ikke Lopens prioriteringer iforhold til ungdommen.
Simpelt. Der manglede balance på holdet efter mange farlige chancer imod os, og Valverde agerede backup for Marcelo på den venstrekant, hvis man ikke magtede at se det, så skal man måske ikke forstå det?
Angående Vinicius, så skal man nok ikke smide en spiller ind, som vil blive haglet ned, fordi han pt. spiller på et usikkert mandskab. Igen, hvis man ikke forstår det, så er der altså ikke meget logik tilbage.
Sorry den lidt hårde tone, men løsningen er altså lige fremme!
Tja hvis man vil se det sådan, hvis han vil dække op for Marcelo, så venstre kanten blev lukket af, synes jeg stadig det er mærkeligt at tage en stort set fuldstændig uprøvet spiller ind til at gøre det arbejde, Marcello kunne blive tilbage, macho kunne blive VB og varane kunne skiftes ind for Marcelo. Man kunne bede nogle af midtbane spillere ikke gå med frem i angreb, skifte asensio ind og lade ham løbe. Han har dog valgt kun at have én central spiller med, som er fuldstændig uprøvet, så skulle man måske have taget Llorente med, som er en læbestærk cdm. Alt. Alt er det meget spøjst at tage Valverde med, som ikke har været tæt på truppen og er uprøvet, give ham 40 min på banen, men ikke begynde at integrere de andre yngre spillere lidt hyppigere, især dem som er tiltænkt en større rolle (odriz. Fx til HB i dag istedet for Lucas V, som har været dårlig).
Jeg kan kun tænke at Valverde har været med for at få en chance for at afprøve cl, ikke som seriøst taktik overvejelse over FC ceballos og Llorente.
Synes du selv at det andet er mere oplagt ?
Ja holdet spiller ringe, men fansene ønsker jo at se hvad "stjernen kan" jeg er ret sikker på at han har lang snor, da han jo netop er så ung og uprøvet (hvilket Valverde jo også er)
Og at give ham tid i denne kamp er jo ikke at smide ham for løverne (som mod Atletico).
Jeg synes hvertfald ikke det er en tilstrækkelig god forklaring, om det har været hans tankegang ved jeg ikke, men jeg synes der er store huller i den taktik der blev anlagt.
Synes der er bedre måder at skrue på den defensive stabilitet end en indskriftning af Valverde på venstre kanten.
La liga nummer 34 skal i hus.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Og til dén bruger som skrev at "man kender Florentino dårligt hvis man tvivler på at han henter en stjerne næste sommer" - altså hva faen betyder dét overhovedet?? Altså er det "klassisk Florentino" at være iskold og lade holdet langsomt forfalde over flere sæsoner for så at hente en stjerne næste sommer? Altså hvis han henter en stjerne næste sommer, så er det da super, men det er i så fald flere år for sent og aldeles for lidt. Til næste sommer står vi med et hold der over nogle år er blevet drænet for spillere som Morata, James, Kova, Cristiano og meget sandsynligt Marcelo og Modric - og forhåbentlig Bale og Benzema (og ingen af de fire får vi specielt mange penge for). Ramos et år tættere på pension og et hold fuldstændig fyldt med huller og mangler i alle linjer. Det er en dybt alvorlig og meget stor genopbygning vi ska igang med og det vil en Hazard eksempelvis ik ændre særlig meget på. Vi kommer til at mangle meget og som jeg før har skrevet og også har set andre bemærke i aften, så er vi altså langt fra ligeså attraktive at flytte til når alt er i noget der minder om ruiner. Det ka naturligvis lade sig gøre at bygge op - det er gjort før - men hvis man tror at et enkelt stort navn ændrer det hele, så tager man fejl. I så fald ska det navn nok være Neymar eller Mbappé for simpelthen at påføre noget signalværdi som siger at projektet er seriøst og vi ik har tænkt os lægge os fladt ned i flere sæsoner.
Men lige nu er vi fucked - og man ka bare vente på næste sommer. Men frygteligt at tænke på at man nu har spildt de to seneste somre på ik at adressere nogle af de problemer som har været så ufatteligt åbenlyse og er bygget op over flere år.
Og til den stakkels Lopetegui - han er ikke roden til alle disse problemer, men fuck altså, han virker bare helt og fuldstændig lost. Der er ingen hoved eller hale i noget som helst. Hvorfor er eksempelvis Marco Llorente stadig i truppen, hvorfor henter man en dyr Odriozola som er én af de mest lovende højrebacks i Spanien og bruger ham ik når Carvajal er ude - i stedet bruger man en wing som er skidt defensivt når man i forvejen har en defensivt udfordret venstreback. Han sejler rundt og han er allerhøjst Real Madrid-træner indtil søndag aften. Han blev desværre kun en sørgelig parantes i klubbens historie - synd at hans karriere gik fra 100 til 0 på bare 4,5 måned